Aion kertoa miehelleni että olen laihtunut
Kommentit (15)
No kerropa. Mies varmasti arvostaa tällaista keskustelunavausta suuresti.
Meinaatko että monikaan mies on huomannut miten eukko on lihonut kymmeniä kiloja?
Mä kerroin aamulla. Vastaus oli että syöt salaa kuitenkin.
Kerro! Ja tule sitten tänne kertomaan meille, kuinka mies reagoi. (Ja tokihan sä tuletkin...)
Ai, se ei kuollut nälkään tai unenpuutteeseen siellä sairaalassa?
Kaikesta päätellen teillä on tosi hyvä suhde.
Ajattelit sitten tällä tavalla piristää miehen murheista mieltä? Kun juuri niin huolehdit, kuinka mies jaksaa läpi tämän raskaan suruajan.
Mä veikkaan, että se sanoo "Hmmph" ja jatkaa kännyn räpläystä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelit sitten tällä tavalla piristää miehen murheista mieltä? Kun juuri niin huolehdit, kuinka mies jaksaa läpi tämän raskaan suruajan.
Tänään on kyllä jatkettu ihan normaalia elämää.
Mahtavaa. Jännittävää nähdä, puhkeaako mies puimaan tätä kiinnostavaa aihetta vai jatkaako a) mökötystä, b) komentelua.
Olet laihtunut niin vähän ettei sitä huomaa joten huomauta asiasta vasta 30 kg:n pudotuksen jälkeen. Ehkä sitä ei just kiinnosta sinä ja sinun asiat pätkääkään joten keskity siihen vähemmän syömiseen jooko?
Laihduin viime kesänä 2 kiloa eikä mies kiinnittänyt huomiota. Ei ilmeisesti kiinnosta.
Mihin sä pyrit tällä kertomisella? Miten miehen pitäisi reagoida?
Mies sanoi varmaan olen huomannut kun olet laihtunut ja haukotteli päälle. No se saa mut vaan entistä enemmän laihduttamaan. Ap
Hienoa. Tämä on just sopiva hetki kertomiseen, kun miehellä ei ole mitään muuta mietittävää.