Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

67v mummo luuli että olen samaa ikäluokkaa

Vierailija
10.02.2018 |

Vaikka olen 44v.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harva 67-vuotias on vielä "höperö". On ihan normaalia tuossa iässä asua yksin, hoitaa asiansa, ajaa autoa ja niin edelleen.

Hän vain ehkä jostain syystä unohti sen ap:n 9-vuotiaan lapsen olemassaolon. 

Ap on ikäistään vanhemman näköinen, liikkuu huimauksen ja ontumisen takia huonosti, hiukset ovat kertomansa mukaan harmaat. Joten kyllä häntä voi helposti erehtyä luulemaan kuusikymppiseksi - ilman että tarkoittaisi sillä luulemisellaan mitään pahaa.

Ihan normaalisti liikun ja värjään hiuksiani. Hän kyllä muisti lapseni joten siitäkään ei voi olla asia kiinni.

Niinkö? Miksi sitten aina jankutat siitä huonosta liikkumisestasi? Skolioosista, jalkojen eripituisuudesta, ontumisesta, pahasta huimauksesta, rollaattorikokeilusta?

Vierailija
42/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin harva 67-vuotias on vielä "höperö". On ihan normaalia tuossa iässä asua yksin, hoitaa asiansa, ajaa autoa ja niin edelleen.

Hän vain ehkä jostain syystä unohti sen ap:n 9-vuotiaan lapsen olemassaolon. 

Ap on ikäistään vanhemman näköinen, liikkuu huimauksen ja ontumisen takia huonosti, hiukset ovat kertomansa mukaan harmaat. Joten kyllä häntä voi helposti erehtyä luulemaan kuusikymppiseksi - ilman että tarkoittaisi sillä luulemisellaan mitään pahaa.

Ihan normaalisti liikun ja värjään hiuksiani. Hän kyllä muisti lapseni joten siitäkään ei voi olla asia kiinni.

Niinkö? Miksi sitten aina jankutat siitä huonosta liikkumisestasi? Skolioosista, jalkojen eripituisuudesta, ontumisesta, pahasta huimauksesta, rollaattorikokeilusta?

No ei niitä päällepäin näy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olen 44v.

Sitten suosittelen sulle parempia yöunia ja kasvojumppaa jos näytät miltei 70-vuotiaalta.

Vierailija
44/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on luultu 13-vuotiaaksi, eli yhdeksi oppilaista, kun olin peruskoulussa harjoittelussa. Olin 25-vuotias.

Jossain etelänmatkalla istuin äitini vieressä, kun joku aurinkovoide-edustaja tiedusteli, olemmeko ystävättäriä. Luonnollisesti harmistuin, että näytänkö muka äitini ikäiseltä, vaikka oltiin kumpikin siinä aurinkolasit silmillä, että vaikeampi arvioida ikää.

Viime talvena oli kyllä sellainen tapaus, että epäilin sanojaa höperöksi tai vähintäänkin likinäköiseksi. Olin hiihtolenkillä 8-vuotiaan lapseni kanssa, kun tapasin taukopaikalla sattumalta isäni, jota lapseni kutsui tietenkin papaksi. Joku sitten perhesuhteitamme arvioiden kommentoi lapselleni, että "hiihdätpä reippaasti mummosi kanssa". Olin että WTF.

Vierailija
45/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö vanhemmalta kun olet, vai onko mummo höperö?

Näytän vanhemmalta eikä mummo ole höpsö mutta hän tietää että minulla on 9v lapsi.

Täytyyhän sen mummon sitten höperö olla:)

Muuten juttelee ihan järkeviä ja asuu yksin, hoitaa asiansa, ajaa autoa yms.

Ja käy vielä työssäkin :) . Väitöskirjaohjattavia kaksi ja kyseessä on tätini.

Et ole Ap.

No en ole, niitä ”mummoja” on moneen lähtöön. Osa höperehtii jo, osa käy työssä.

Osa on juoppoja jotka luulevat olevansa teineja rakkaussuruissaan.

Vierailija
46/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkisi. Ap onkin siis ent.ammattivalittaja. Ei vaan malta pysyä täältä pois. Mitenkäs se nokisutari mies jakselee?

Vierailija
47/47 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, niin äidiltäni kysyttiin että onko hän myös eläkeläinen. Ikää oli tuolloin 45v :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan