Pyllyyn vai pilluun?
Kommentit (61)
Pylly!
Oon homo joo mutta miehii en koske
Minulla on vain yksi vaihtoehto. Hyvin nuolemani pillu on se paikka, mihin minun kaluni kuuluu. Sinne on sperma tarkoitettu. Parhaat kokemukset on kirkossa vihityistÀ ja siunatuista pilluista. Itse olen pysytellyt poikamiehenÀ.
HyvÀssÀ seksissÀ kÀydÀÀn kaikki 3 aukkoa lÀpi. Mutta jos nÀistÀ pitÀisi valita vain 1 jota saisi ainoastaan loppuelÀmÀnsÀ niin se olisi ilman muuta pylly
VehkeillÀ vedetÀÀn pimpsaan ja pippeleiilÀ peppuun. M46
Jos nainen ei halua ilman kumia, niin pyllyyn on lykÀtty.
Naisen oma valintahan se on.
vaihtelu virkistÀÀ, vÀlillÀ ykköseen vÀlillÀ kakkoseen vÀlillÀ kÀteen
Pyllyyn ja onneksi tyty on sanonu etta sitÀ saan aina kun haluan. Tulee siis sitten aina paljon pantua sitÀ pyllyyn
Saisko se nainen edes jostain sen orgasmin, vaihteeksi ?
MeillÀ oli ylÀasteella tyttö, joka antoi vain pyllyyn mutta ei koskaan pilluun.
Se antoi koulun jÀlkeen koulun takana metsikössÀ joskus useammalle pojalle seisaaltaan takaapÀin perÀjÀlkeen. Se oli meidÀn aarre!
Kaverilla oli aikoinaan uskis-tyttö, antoi aina pyllyyn, ei pilluun. Piti kuulemma olla neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu on seksissÀ tÀrkeÀÀ. Eli toisella kerralla voi tulla pilluun ja toisella peppuun ja toisella molempiin ja joskus myös suuhun :)
Oot paskan oksettava.
juujuu kirjoitti:
Vuorotellen kumpaankin ja laukeaminen suuhun.
Olet hullu.
Vierailija kirjoitti:
No jos vapaasti saa valita, niin pyllyyn. Pillu on niin nÀhty ja koettu. PyllyssÀ olis jotain kiellettyÀ hedelmÀÀ ja uuden kokemista. Ja onhan se siitÀ suulta aika tiukkakin.
Eli pylly
Kerro Àitille. NussiksÀ ÀitiÀ?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ oli ylÀasteella tyttö, joka antoi vain pyllyyn mutta ei koskaan pilluun.
Se antoi koulun jÀlkeen koulun takana metsikössÀ joskus useammalle pojalle seisaaltaan takaapÀin perÀjÀlkeen. Se oli meidÀn aarre!
Ja sitten Ă€iti herĂ€tti đ
TÀnÀÀn saa tyty pyllyyn kun pÀÀsen töistÀ kotia, pakko tyhjentÀÀ. Katotaan jos illemmalla sitten pilluun tai suuhun.
Itse olen nainen ja otan oikein mielellÀni molempiin. Peppu ei vain ole ihan niin spontaani ettÀ vaikka autoa vasten taukopaikalla niin usein haluaisi. Vaatii lÀmmittelyÀ ja jÀlkikÀteen muutaman vessa reissun. Ja miestÀ en kyllÀ ime puhtaaksi sen jÀlkeen.
Fyysisesti pillu tuntuu paremmalta, mutta pyllyyn työntyminen kiihottaa, koska se on tuhmaa ja vaihtelua, tuntuu erilaiselta. Puolisoni pitÀÀ pyllynsÀ venyttelystÀ, joten vaihtelun vuoksi sormetan, nuolen ja työnnÀn kulliani hÀnen pyllyynsÀ vÀlillÀ. LÀhes yhtÀ usein hÀn myöskin pyytÀÀ huomiota pyllylleen.