Naisten mielipiteitä kaivattaisiin...
Mitä mieltä naiset ovat miehistä, jotka näyttävät huomattavasti itseään nuoremmalta. Itse olen 22v miehen alku, melkoinen siloposki ja ajattelen etteivät ikäiset naiseni haluaa itselleen miestä, joka näyttää nuoremmalta. Ehkä sitten nelikymppisenä innostaa kun näyttää parikymppiseltä.....
Kommentit (6)
Riippuu ihan naisesta. Eikä se ulkonäkö kaikkea merkkaa! Rohkeasti olet oma itsesi ja opettelet flirttailemaan ennen lähestymistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin asia vaikuttaa kuin parrankasvu. Minä olen kolmekymppinen ja minulla on parikymppinen siloposkinen miesystävä, komea ja raamikas hän on.
Itsekkin salilla käyn aktiivisesti ja diettaan jos rannalle uskaltaisi ilman paitaa kesällä, mutta tuntuu siltä, että nuorena pitäisi näyttää vanhalta ja vanhana nuorelta ..
AP
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan naisesta. Eikä se ulkonäkö kaikkea merkkaa! Rohkeasti olet oma itsesi ja opettelet flirttailemaan ennen lähestymistä. :)
Täähän se ois, mutta mistä itsevarmuutta saisi. Yleensä vaihtuu vain katseita ja ajattelen etten kelpaa kuitenkaan.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin asia vaikuttaa kuin parrankasvu. Minä olen kolmekymppinen ja minulla on parikymppinen siloposkinen miesystävä, komea ja raamikas hän on.
Itsekkin salilla käyn aktiivisesti ja diettaan jos rannalle uskaltaisi ilman paitaa kesällä, mutta tuntuu siltä, että nuorena pitäisi näyttää vanhalta ja vanhana nuorelta ..
AP
Itsetunnon ja oman kehon hyväksymiseen siis jatkossa keskityt enemmän kuin parrankasvuun. Vielä sinkkuna sitä tuli helposti kiinnittäneensä huomiota etenkin niihin mukaviin, jalat maassa, ei-alapääpimppitissihuumori ja ei-omakehu tyyppeihin. Enää ei tarvii kun on oma sellainen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Muistan itsekin joskus ajatelleeni noin. Parasta kuitenkin olla miettimättä liikoja olet vain oma itsesi, nautit elämän pienistäkin iloista ja hymyilet. Panostaa energiansa ennemmin siihen että on hyvä tyyppi niin joku vielä huomaa sen ja ihastuu sinuun juuri tuollaisena. :)