Pystyisitkö työskentelemään Hooters-tyylisessä ravintolassa tarjoilijana?
Eli käyttäisit toppia tai t-paitaa joka paljastaa tissivakosi varta vasten asiakkaiden ihmeteltäväksi.
Kommentit (32)
No jos mun lasten henki olisi siitä kiinni, niin pystyisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos vaan mun manboobsit mahtuisi jotenkin sinne paidan alle.
Ai hitto, minä kyllä menisin jos siellä olisi typyjen sijasta Sami Hedberg tyyppisiä ukkeleita, olisihan se nyt kyllä vallatonta! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin juuri, miksei monet kauniit nuoret naiset ole instagramtypyköitä, vaan opiskelee ja on kiinnostuneita mm. ympäristönsuojelusta. Mistähän syystä toiset menee töihin tuollaiseen paikkaan tai postaavat pyllykuviaan someen ja toiset käy eräretkillä tarkkailemassa eläinten jälkiä tms. Mistähän se johtuu?
Et taida olla kovin älykäs.. olisko eri arvot elämässä, eri mielenkiinnon kohteet?
Voi olla, etten ole kovin älykäs, pahoitteluni, jos häiritsen läsnäolollani.
Mietin silti edelleen, miksi arvot ovat niin erilaiset. Miksi joku lähtee keikkumaan tuollaisessa työasussa ja toinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Voisin, jos vaan mun manboobsit mahtuisi jotenkin sinne paidan alle.
Näin mieheltä toiselle, eikö alakerran asuste herätä jo ajatuksena edes lievää ahdistuksen tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan naisten hootersille markkinoita? Körmyt olisi ilman paitaa tarjoilemassa Pirkoille ja Ritvoille drinkkejä.
Olisiko niillä myös tiukat ja paljastavat minisortsit?
Ei niiden miesten valtavat peenikset mahtuisi minisortseihin
No mutta eikös se olisi juuri mahtavaa kun se vehje roikkuisi sieltä lahkeesta?
Asuin ulkomailla ja voin kertoa mita kuuluu tyonkuvaan.
Ensinnakin tytot pukeutuvat siis pieneen kireaan toppiin ja minishortseihin. N. kerran tunnissa alkaa musiikki soimaan ja pitavat pienen tanssiesityksen. Pitaa myos flirttailla asiakkaiden kanssa ja olla koko ajan seksikas, ystavallinen. Myos asiakkaat saattavat suoraan pyytaa "voisitko pyorahtaa 360 astetta" ja tehdaan tyota kaskettya etta nakevat perseen jne. ja saattavat sitten kommentoida.
Eli tuollaista. En tieda sopisiko suomalaisten femakkomammojen pirtaan, siksi ei ole kai rantautunut Suomeen tuo mesta. Olen kaynyt Japanissa ja Jenkeissa Hootersissa siis joten kokemusta on. Ruoka on yleensa aika hyvaa siella etenkin wingsit.
Tässä perus-hootersuniformu. Hihaton toppi, minishortsit, sukkahousut, valkoiset sukat ja lenkkarit. Myös meikki, hiukset ja kynnet pitää olla tietynlaisia.
http://www.hooch.net/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/Hooters-girls-s…
.
Vierailija kirjoitti:
Helposti pystyisin. Olen koulutukseltani baarimestari plus omaan hyvän rungon ja isot tissit. Eli tänne ne tipit, kiitos :D
Jep, tippiä sataa! ;)
Helposti! En vaan tiedä kuka näitä lapasia tahtoisi katsella :D
Vierailija kirjoitti:
Tässä perus-hootersuniformu. Hihaton toppi, minishortsit, sukkahousut, valkoiset sukat ja lenkkarit. Myös meikki, hiukset ja kynnet pitää olla tietynlaisia.
http://www.hooch.net/wp-content/uploads/sites/2/2016/12/Hooters-girls-s…
.
Miten ne piilottaa mahdollisen kamelinvarpaan noissa vaatteissa?
Et taida olla kovin älykäs.. olisko eri arvot elämässä, eri mielenkiinnon kohteet?