Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria vai rouva Haukio, kumpi on kauniimpi?

Victoria
10.02.2018 |

Ovat saman ikäisiä tai Victoria on muutaman kuukauden nuorempi. Niinistö on samaa ikäluokkaa kuin Kaarle Kustaa.

Kommentit (166)

Vierailija
141/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsess

a Victoria leikittelee ja hassuttelee. Pukeutuu nuorekkaasti. Laskee mäkeä. Rouva Jenni Haukio seisoo kuin patsas, eikä hassuttele. Haukio on jotenkin arvokkaan oloinen kiiltävä kolttu päällä, ja on aika varovainen.

Olisiko tämä tässä....

Sinä päivänä kun Suomen vaaleilla valitun presidentin puoliso hassuttelee pulkkamäessä... olisiko tämä tässä?

Kyllä voisi hassutella mäessä, jos ei mies olisi jo noin vanha. Enää ei voi, kun pitää olla vanha ja arvokas. Muut pressan rouvat ovat olleet itsekin vanhempia eli eivät he enää ole sen takia hassutelleet.

Vierailija
142/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Victorian kasvoista paistaa ilo että on saanut nuorta miestä.

En tiedä, verrataanko tässä Danielia rouva Haukion puolisoon vai palstan yleiseen standardiin, mutta munuaisvikainen nelivitonen ei nyt mikään suoranainen nuori ori ole.

Se on hopeakettu!

Eiköhän se munaisvika on jo parantunut. Lisäksi kyllä tämäkin suhde on aika kauan kestänyt, eli on Daniel ollut nuori, kun he tapasivat. Kyllä 45-vuotias mies on vielä mies parhaassa iässä (seksuaalisesti). Näin totesi ainakin minun lääkärini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei mukamas pressan muija voisi hassutella, jos tyyli olisi sellainen. Aika kalkkis ajatus, että sen pitäisi aina seistä kuin patsas.

Vierailija
144/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukio on paljon kauniimpi. Victorian kasvot /ei mahdu telkkariruutuun/näytää tosi leveältä:)

Vierailija
145/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni on siro,pidättyvä ja sievä. Victoria urheilullisen hoikka, avoin ja säteilevä. Kyllä pisteet menee Vickanille.

Vierailija
146/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsess

a Victoria leikittelee ja hassuttelee. Pukeutuu nuorekkaasti. Laskee mäkeä. Rouva Jenni Haukio seisoo kuin patsas, eikä hassuttele. Haukio on jotenkin arvokkaan oloinen kiiltävä kolttu päällä, ja on aika varovainen.

Olisiko tämä tässä....

Sinä päivänä kun Suomen vaaleilla valitun presidentin puoliso hassuttelee pulkkamäessä... olisiko tämä tässä?

Kyllä voisi hassutella mäessä, jos ei mies olisi jo noin vanha. Enää ei voi, kun pitää olla vanha ja arvokas. Muut pressan rouvat ovat olleet itsekin vanhempia eli eivät he enää ole sen takia hassutelleet.

Ehkä sinun mielestäsi mäessä hassuttelu sopii Suomen ylimmän virkamiehen puolisolle, mutta minä olen edelleen toista mieltä.

Oli sitten kysymys Victoriasta tai presidentinrouvasta, kaikki heidän esiintymisensä ovat aina viimeisen päälle laskelmoituja. Joten minulla ainakin heräisi kysymys, mihin hassuttelulla pyritään. Joten jätetään Suomen politiikan hassuttelut Arkadianmäelle, siellä sitä lajia tuntuu riittävän.

Vierailija
147/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku pitää Victoriaa kauniina on nappaillut vääriä sieniä...

Vierailija
148/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, verrataanko tässä Danielia rouva Haukion puolisoon vai palstan yleiseen standardiin, mutta munuaisvikainen nelivitonen ei nyt mikään suoranainen nuori ori ole.

Se on hopeakettu!

Eiköhän se munaisvika on jo parantunut. Lisäksi kyllä tämäkin suhde on aika kauan kestänyt, eli on Daniel ollut nuori, kun he tapasivat. Kyllä 45-vuotias mies on vielä mies parhaassa iässä (seksuaalisesti). Näin totesi ainakin minun lääkärini.

Hylkimisenestolääkkeitä hän syö koko ikänsä. Ja tosiaan ovat olleet yhdessä pitkälti toistakymmentä vuotta, joten siksikin outoja nuo puheet miten Vickan nyt hehkuu kun saa nuorta miestä.

Lääkärisi toteamuksen asiayhteyttä en käy arvailemaan.

Vierailija
149/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorian ja Madeleinen hiukset eivät ole yhtä paksut kuin Silvian, toki voittavat suomalaisen luihuletin. Silvialla on vielä yli 70 v. upeat hiukset, brasilialaisista juurista nuo hiukset tulevat. Victorian kasvot näyttäisivät kapeammilta, jos antaisi hiusten kehystää kasvoja.

Vierailija
150/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku pitää Victoriaa kauniina on nappaillut vääriä sieniä...

: )))))

Vierailija
151/166 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä että kumpi kauniimpi niin vastasi että ”mikä kysymys toi nyt on, Vickan tietysti”. Hänen mielestään Jenni on ihan tavis.

Vierailija
152/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prinsess

Olisiko tämä tässä....

Ehkä sinun mielestäsi mäessä hassuttelu sopii Suomen ylimmän virkamiehen puolisolle, mutta minä olen edelleen toista mieltä.

Oli sitten kysymys Victoriasta tai presidentinrouvasta, kaikki heidän esiintymisensä ovat aina viimeisen päälle laskelmoituja. Joten minulla ainakin heräisi kysymys, mihin hassuttelulla pyritään. Joten jätetään Suomen politiikan hassuttelut Arkadianmäelle, siellä sitä lajia tuntuu riittävän.

Sä oot säälittävä kalkkis. Pressa ei varmaan käy edes vessassa. Eikä sen muijakaan. Eihän Niinistöllä nyt enää mitään ole meneteystävää.

Vierailija
153/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on hopeakettu!

Hylkimisenestolääkkeitä hän syö koko ikänsä. Ja tosiaan ovat olleet yhdessä pitkälti toistakymmentä vuotta, joten siksikin outoja nuo puheet miten Vickan nyt hehkuu kun saa nuorta miestä.

Lääkärisi toteamuksen asiayhteyttä en käy arvailemaan.

Niin kuin ei olisi tiedossa, että pitää syödä hylkimisestolääkettä ilman sinun tiedotustasi. Enpäs kerro sulle lääkärin asiayhteydestä.....

Vierailija
154/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa kysyin mieheltä mielipidettä. Hän sanoi, miten tällaisesta viitsitään edes jauhaa. Hänestä Victoria on monta kertaa kauniimpi. Rouva Haukio on kuin kävelevä aave.

Vierailija
155/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Haukion kasvot ovat kauniin sirot, mutta huulet ovat liian ohuet. Niihin sopisi pieni botox turvotus. Siis ei mitään överiä. Sanoisin että, se nuorentaisi häntä . Hänen vartalonsa on kaunis tyttömäinen.

Victorian vartalo on myös kaunis ja urheilullinen ja osaa paremmin pukeutua.

Hänellä taas on massiivinen leuka ja kaikissa valokuvissa se ei ole eduksi. Yleisilme on kuitenkin viehättävä ja persoonallinen.

Vierailija
156/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukio on siro nainen kun taas Victoria on ihan hevonen ruumiinrakenteeltaan.

Vierailija
157/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin mieheltä että kumpi kauniimpi niin vastasi että ”mikä kysymys toi nyt on, Vickan tietysti”. Hänen mielestään Jenni on ihan tavis.

Samaa mieltä, vaikka olen nainen.

Vierailija
158/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialle lisäpisteet metsäsuomalaisesta miehestä.

Vierailija
159/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiukan liioittelet, eihän Victoriakaan mikään mahdottoman iso ole. Niissä kuvissa, joissa hänellä on farkut ym, hän näyttää todella pieneltä. Ei pieni ja siro nyt niin kovin ihana ole, tulee mieleen ihan jokin kääpiö.  Ei ole Silviaa paljon isompi tai pidempi ja luonnossa Silviakin on aika pieni ja hento.

Ei ole enää muotia olla niin pieni......En itse ainakaan haluaisi olla surkean pieni.

Vierailija
160/166 |
13.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hiukan liioittelet, eihän Victoriakaan mikään mahdottoman iso ole. Niissä kuvissa, joissa hänellä on farkut ym, hän näyttää todella pieneltä. Ei pieni ja siro nyt niin kovin ihana ole, tulee mieleen ihan jokin kääpiö.  Ei ole Silviaa paljon isompi tai pidempi ja luonnossa Silviakin on aika pieni ja hento.

Ei ole enää muotia olla niin pieni......En itse ainakaan haluaisi olla surkean pieni.

Luuletko että kääpiöt haluavat olla kääpiöitä? Ei sitä itse valita senkin rasisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi