Citalopraamin seksivaikutukset
Muita joita ärsyttää kun lääke vaikuttaa pienelläkin annoksella niin että kaikki kiinnostus seksiin katoaa ja jos joskus oikein yrittämällä yritän masturboida niin vaatii monta pokepätkää että pääsee edes johonkin sellaiseen mielentilaan ja orgasmi on 1 sadasosa siitä mitä ennen lääkitystä, jos sen nyt edes onnistuu saamaan...turhauttavaa. Mutta kun lääkkeellä on minuun muuten hyvä vaikutus niin en haluaisi lopettaa missään nimessä. Näillä kai sit mennään. t. N 35v
Kommentit (7)
Se lääke oli kuin kemiallinen kastraatio.
.
.
M 38
Tuon takia en miehenä koske mihinkään noihin missä on sivuvaikutuksia.
diapamilla ja propralilla mennään jatkossakin.
Mulla ei vaikuttanut kuin korkeintaan hyvin lievästi himoja hilliten, mutta se oli oikeestaan melkeen plussa, koska olin 20v. nuori nainen tuolloin ja hormonit hyrräs hulluna!
No mulla masennus on vienyt kaiken kiinnostuksen ja halun seksiin jo paljon ennen lääkityksen aloittamista, joten en huomannut lääkkeen käytön jälkeen tilanteessa mitään eroa aikaisempaan.
Vierailija kirjoitti:
Se lääke oli kuin kemiallinen kastraatio.
.
.
M 38
Se oli juuri sitä. Aivojen ja alapään yhteys katkesi ja kaikki tunto hävisi.
Mieluummin nautin seksistä ja kärsin tunteiden ailahtelut kuin olen nuori ja lamautettu.
Diapamia täälläkin tarvittaessa pieniä määriä. Älytöntä kuinka mieluummin määrätään näitä lääkkeitä jotka vaikuttavat koko elämään sivuvaikutustensa vuoksi huonontavasti, kuin että saisi helpommin vaikka rauhoittavaa jota ottaa sitten tarvittaessa ja ilman sivuvaikutuksia.
Oma elämänlaatu parani huimasti kun jätin masennuslääkkeen kokonaan pois ja käytän vain tarvittaessa rauhoittavaa.
Söin paniikkihäiriöön ja yksi syy lääkkeen lopetukselle oli orgasmikyvyttömyys. Paniikkihäiriön sain onneksi noilla jonkinlaiseen kuriin jo siinä puolessa vuodessa kun noita käytin.
Alapää täysin tunnoton. Lopetin lääkkeet, kun en kestänyt sitä että sekin ilo olisi elämästä viety.