Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin vaimoani. Meillä on vauva..

Vierailija
10.02.2018 |

Kävi niin, että ihastuin harrastuksen kautta naiseen, jonka kanssa synkkasi hyvin. Juttu eteni kuitenkin lopulta pidemmälle. Mietin, että kerronko vaimolle vai en. Entä olisiko ero parhain ratkaisu tässä tilanteessa. En rakasta enää vaimoani.. Neuvoja? Olen kyllästynyt elämään hänen kanssaan. Hänestä on kadonnut kaikki se, mihin rakastuin muutama vuosi sitten.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengähdä ensin. Ei se vaihtamalla heti parane. Teit sen klassisen virheen, että sysäsit oman onnen tunteesi ylläpitämisen toiselle, eli vaimollesi, vaikka ihminen on itse  viime kädessä  vastuussa tunteestaan. Olemme vaan niin laiskoja, että emme itse vaadi itseltämme mitään, emmekä halua nähdä vaivaa oman  onnen tunteen ylläpitämisestä - puhattakaan toisen onnen tunteen ylläpitämisessä. Se on kuulepas työtä, ja vaatii suunnittelua ja vaivaa ja läsnäoloa. Ei se ole useinkaan sattumaa, että joku pari on onnellinen ja joku ei.

Nyt siis puhun pariskunnista, joilla ei ole esim. alkoholi- tai mielenterveysongelmia. Ne ovat asia erikseen.

Vierailija
22/23 |
18.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tulee välillä olo, että haluan jättää nykyisen elämäni ja aloittaa alusta. Väsyneenä elämä tuntuu joskus helvetin raskaalta. Toisaalta olen onnellinen. Sanoisin, että ap on vain totaallisen väsynyt ja siksi hölmöilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, haloo....

Mitä ihmettä sie ajattelit kun petit vaimoasi???

Oletko nyt tyytyväinen itseesi ja kannattiko se lapsi sitte alkuun saataa.... ku toista pimppaa piti mennä koeajamaan???

Hmmmm.... ois ehkä kannattanu aatella ennen ku sen munansa upottaa.... :-D Varmasti paska tilanne, mutta.....

Kanna vastuusi teosta, kun Mies ja kerro vaimollesi!!

Vaimollasi on oikeus tietää, ja HÄNEN OIKEUTENSA on myös päättää jatkaako hän suhdetta enään tollaisen epäluotettavan Pellen kanssa vai ei!

Täältäkö ongelmaasi ratkaisun löydät? ET!

Pikku pointti: Löydät sen vaimosi kanssa keskustelemalla tästä SINUN aiheuttamasta tuskastasi, kertomalla asiat niin kuin ne asia ovat!!! Ilman valheita.... Saa**na!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä