Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todella ruma

Vierailija
10.02.2018 |

Masentaa oma ulkonäkö, tunnen itseni hirviöksi ja häpeän itseäni koko ajan. Näytän kamalalta ihan kaikista kohdista ja miten päin vaan katsottuna. Otsa on oudon mallinen, iho huono, nenä iso ja leveä, silmät epäsymmetriset ja pienet, näytän vihaiselta mieheltä ellen laita hirveää määrää meikkiä kulmien alle ja pidä niitä tietoisesti koholla koko ajan, olen läski ja vaatteet jää poimujen väliin. Haluaisin kuolla. Laihdutan, mutta se vie aikaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ulkoinenolemus ruma. Todella.

Mutta olkoot.

Vierailija
2/8 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein se rumuus on vain omassa päässä. Voin vannoa, että muut eivät nää sinua samoin, kuin sinä itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Asiat järjestyvät kyllä. Onko sinua joskus kiusattu ulkonäkösi takia? Se jättää syvät haavat. Voit ottaa yhteyttä terveyskeskukseen ja varata ajan psykiatriselle sairaanhoitajalle. Hänen kanssa voit pohtia itsetuntoasioita ja puhua masennuksesta. Yritä puhua itsellesi kauniisti, olet kaunis. Ja muista, että elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin ulkonäkö. Voimia sinulle!

Vierailija
4/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen melko ruma (ainakin joskus minulle on sanottu niin), mutta ulkonäköni ei juurikaan häiritse minua enää. Koen masennuksen ja sosiaalisen fobian suurempina ongelmia. Nuo vaivat saivat alkunsa ulkonäön haukkumisesta, jota sain nuorempana kokea. 

Omaan ulkonäköön tottuu vuosien kuluessa, mutta masennus ei tunnu hellittävän ikinä. Kun ilo elämästä on viety joskus, sitä on vaikea saada takaisin. 

Vierailija
5/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota rusina.

Kyllä vanha kansa tiesi nämä jutut.

Vierailija
6/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuo on absoluuttinen totuus, niin sit ei kyl auta mikään muu kuin hyväksyä asia. Hankalaa tulee kyl olemaan, jos antaa yhtään ulkonäköpaineille periksi... Tää on kauniiden ihmisten maailma, mitä epäviehättävämpi on, sitä vaikeempaa kaikki myös on esim. just työpaikan ja kumppanin saaminen. Mun mielestä kannattaa suunnata ajatukset tiiviisti muihin asioihin jotka eivät liity ulkonäköön ollenkaan... hanki vaikka mieluinen harrastus ja päätä tulla mestariksi siinä asiassa. Ainiin, myöskään lemmikit eivät tuomitse ulkonäön perusteella. <3 :)

Vierailija
7/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on täynnä menestyneitä rumiluksia.

Vierailija
8/8 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ruma lapsi ota rusina. :D No, kasvonpiirteillesi et mitään voi, mutta huono iho saa mun mielestä kenet tahansa näyttämään rumalta/likaiselta, eli suuntaappa ihotautilääkärille? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan