Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän taloon tuli kielto polttaa parvekkeella

Vierailija
10.02.2018 |

Nyt ne idiootti valittaa tupakan hajusta rapussa!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

41...sinun juomaveteesi on kustu ja paskattu jo moneen kertaan. Mieti sitä.

Vierailija
42/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä osaakin vituttaa tuommoset saakelin hipit jotka valittavat tupakoinnista vaikka esimerkiksi autojen pakokaasuista syntyvät päästöt ovat paljon suurempi haitta. Onneksi minäkin asun omassa maksetussa omakotitalossa jossa voin sentään savutella rauhassa ilman jeesustelijoiden alituista vahtaamista ja valittamista.

Jep, päätetäänkö yhdessä mikä on maailman suurin ongelma ja sovitaan, että ennen sen ratkeamista mistään muusta ei saa edes netissä keskustella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä kieltoa vahtii? Ja mitkä ovat muka sanktiot jos yhä polttaa parvekkeella? Sisällä asunnossa tupakointi on 100 x pahempaa naapureille kun ulkona parvekkeella.

Taas kyttäys, valitus ja riitely lisääntyy Suomessa!

Eikö ihmillä ole parempaa tekemistä?

Itse en polta mutta muiden tupakoiminen ei hetkauta enkä koe olevani parempi ihminen koska en polta. Minulla on elämä niin ei tarvitse muiden elämään sekaantua ja kontrolloida ja kytätä.

Omassa taloyhtiössäni pidettiin juuri kokous, jossa asiaa käsiteltiin. Olin antanut mielipiteeni jo aiemmin enkä halunnut mennä riitelemään ja kuulemaan itsestäänselvyyksiä tupakan tiimoilta.

Olin ja olen sitä mieltä, että sitä ei saa kieltää. Perusteena yksilön vapaus. Parveke ostetaan samalla kuin asuntoihin. Toisena perusteena valvonnan vaikeus. Parveke on yksityistä tilaa, jota ei saa kuvata eikä videoida ilman lupaa. Syntiin ryhtyminen toimisi siis tunnustuksen kautta. Miten muuten todistajaksi kieltoa rikotun? Ja mitkä ovat sitten seuraukset? Sakkoako? Asunnon haltuunotto? Kuinka monta huomautusta sitä ennen? Sisällä saa tosiaan polttaa ja hajut leijuvat rappukäytävään.

Minä poltan lasitetulla parvekkeellani joskus, ehkä pari korkeintaan päivässä.

Vierailija
44/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä kieltoa vahtii? Ja mitkä ovat muka sanktiot jos yhä polttaa parvekkeella? Sisällä asunnossa tupakointi on 100 x pahempaa naapureille kun ulkona parvekkeella.

Taas kyttäys, valitus ja riitely lisääntyy Suomessa!

Eikö ihmillä ole parempaa tekemistä?

Itse en polta mutta muiden tupakoiminen ei hetkauta enkä koe olevani parempi ihminen koska en polta. Minulla on elämä niin ei tarvitse muiden elämään sekaantua ja kontrolloida ja kytätä.

Sitä ei mikään virallinen taho vahdi, koska kyse on taloyhtiön omasta päätöksestä kieltää tupakointi parvekkeella. Naapurit voi toki kytätä mutta se ei johda mihinkään.

Vierailija
45/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kärjäjien kautta haettu kieltoa, mutta on suositus ettei partseilla poltettaisi. 

Rapussamme on sitten kohtelias henkilö, joka noudattaa tätä ja polttaa sisällä. Savu leviää rappuun tehokkkaasti. 

Minua ei häiritse, mutta monia häiritsee. Itsepähän näitä suosituksia toivoivat. 

Ehkäpä koittaa vielä sekin päivä, että tupakointi sisätiloissa yksinertaisesti kielletään omistusasunnoissakin. Tämä tietysti kirpaisee liikuntarajoitteisia. 

Aika yleistä tuntuu olevan, että hajut ja käryt tulee asunnoista rappukäytävään vaikka periaatteessa taloyhtiön tulisi huolehtia että on toimiva ilmanvaihto ja ettei rappukäytävä ole sen ilmanvaihtokanavan loppuosa jonne kaikki hajut ja käryt kertyy.

Juuri tuo osoittaa, ettei taloyhtiö ole toimiva asumismuoto kun jo ilmanvaihdon hallitseminen on noin vaikea taitolaji. Yhtiökokouksissa kyllä osakaslampaat ovat valkkaamassa kaikkea kalleinta remonttia (ettei vaan kukaan naapuri epäilisi köyhäksi) johonkin elinkaarensa loppupäässä olevaan DDR tyyliin rakennettuun kurjakkeeseen.

Pitäs määrätä lailla, että nuo elementtitalot purettaisiin viimeistään viidenkymmenen vuoden jälkeen ja osakkaat kustantaisivat uuden kaikin puolin toimivan ja terveen talon itselleen.

Vierailija
46/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käske se rapussa tupakoiva idiootti pihalle siitä. 

Vierailija
47/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole kärjäjien kautta haettu kieltoa, mutta on suositus ettei partseilla poltettaisi. 

Rapussamme on sitten kohtelias henkilö, joka noudattaa tätä ja polttaa sisällä. Savu leviää rappuun tehokkkaasti. 

Minua ei häiritse, mutta monia häiritsee. Itsepähän näitä suosituksia toivoivat. 

Ehkäpä koittaa vielä sekin päivä, että tupakointi sisätiloissa yksinertaisesti kielletään omistusasunnoissakin. Tämä tietysti kirpaisee liikuntarajoitteisia. 

Eihän se kielto minkään käräjien kautta mene.

Kielto tulee nimenomaan käräjäoikeuden kautta omistusasunnoissa. Olettepa tietämättömiä, kun asiasta on jauhettu mediassa vaikka kuinka kauan. 

Vuokranantaja -- oli sitten yksityinen tai yritys, esim. VVO -- kieltää kyllä tupakoinnin parvekkeillakin ja näin onkin. 

Järjestyssäännöissä voi olla vaikka mitä, mutta jos sääntö on lainvastainen, ei ole mitään velvoitetta sitä noudattaa. 

Ei muuten mene käräjäoikeuden kautta. Ota nyt selvää asioista.

Lainvoimaisuustodistus haetaan käräjiltä. Ota itse selvää... Päätös sinänsä haetaan kunnalta. Taloyhtiö yksin ei voi mitään, vaikka jokainen osakas olisi kiellon takana. 

No taloyhtiö ei sitä kieltoa tietenkään tee, mutta ei sitä missään oikeudessa päätetä, vaan ympäristötoimisto päättää kiellosta.

Vierailija
48/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ei onneksi mitään noin typerää ole vielä keksitty. Voi olla että kielto jossain vaiheessa tulee. Toivottavasti naapurit eivät sitten häiriinny kun hissi kulkee jatkuvasti yötä päivää ylös ja alas. Hissin ääni nimittäin kyllä kuuluu asuntoihin hyvin. Itse opiskelen ja luen tentteihin ja kirjoitan gradua usein öisin, eli tupakkireissuja tulee noin tunnin välein. Veikkaanpa että se häiritsee enemmän kuin parveketupakointi, mene ja tiedä.

Vierailija
49/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talossa ei onneksi mitään noin typerää ole vielä keksitty. Voi olla että kielto jossain vaiheessa tulee. Toivottavasti naapurit eivät sitten häiriinny kun hissi kulkee jatkuvasti yötä päivää ylös ja alas. Hissin ääni nimittäin kyllä kuuluu asuntoihin hyvin. Itse opiskelen ja luen tentteihin ja kirjoitan gradua usein öisin, eli tupakkireissuja tulee noin tunnin välein. Veikkaanpa että se häiritsee enemmän kuin parveketupakointi, mene ja tiedä.

Kiitos kun todistit että tupakoijat on itsekeskeisiä ku*ipäitä.

Vierailija
50/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos sit vain lopettaisi sen tupakoinnin kun on niin vaikeeta? Ei kukaan pakota hönkimään lemulöyhkää keuhkoihin.

Mene sanoon se naapurille.

Vierailija
51/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa, koska olen päättänyt asua kerrostalossa ja siten hyväksynyt tavalliset rapun äänet. Sen sijaan tupakanhaju haittaa. 

Vierailija
52/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti pitää olla että ylipäätään polttaa?

Vierailija
53/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun todistit että tupakoijat on itsekeskeisiä ku*ipäitä.

Mikäs viestissäni sen nyt todisti? :D Itse en ainakaan ole itsekäs ihminen eivätkä kyllä muutkaan tuntemani tupakoivat ihmiset erotu mitenkään joukosta itsekkyydellään.

Olen ihan oikeasti sitä mieltä että kaikkien asumisviihtyvyyden ylläpitämiseksi parveketupakointi kannattaa sallia. Sen kieltämisestä seuraavat ilmiöt häiritsevät elämää enemmän. Myös tupakoitsijoiden itsensä.

/50

Vierailija
54/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirryä sähkötupakkaan! Ei haise, korkeintaan tuoksuu hyvälle. On PALJON halvempaa kuin tupakka. Korvaa tupakan täysin. Ei terveyshaittoja, tästä oli dokumentti ihan vasta telkkarisssa.

Vierailija
55/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa siirryä sähkötupakkaan! Ei haise, korkeintaan tuoksuu hyvälle. On PALJON halvempaa kuin tupakka. Korvaa tupakan täysin. Ei terveyshaittoja, tästä oli dokumentti ihan vasta telkkarisssa.

Jep. En ymmärrä miksi tupakoitsijat eivät siirry tuohon, kun se on paljon monipuolisempaakin, eikä ympäristö häiriinny jos ei nyt ihan naamaan puhalla. 

Vierailija
56/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljonko sinå kunnioitat meidän tupakoimattomien biologista, fyysistä perustarvetta hengittää raikasta, hajutonta ilmaa?

Olisiko ok, jos kusisimme juomaveteesi?

Minäkin voisin kusta vesilaitoksen puhdasvesisäiliöön samalla kun teen siellä töitä,puoli litraa ei tuhansissa litroissa juuri tunnu.

Vierailija
57/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buahahahaaa ei terveyshaittoja Buahahahaa. Juupa juu oikeen dokkari tuli teeveestä. Niin se oli tupakkakin jopa Terveellistä silloin kuin se tuli markkinoille kunnes 20 vuoden kuluttua tuli niitä tutkimuksia jotka kertoivat toista ja jotka kaikin keinoin salattiin toiset 20 vuotta.

Ja sähkötupakasta nyt ei ole luotettavia tutkimuksia vielä mutta tutkijoiden puolesta suuren suuria epäilyjä että säkötupakkaa saattaa olla jopa vaarallisempaa kuin perinteinen tupakka. Pskaa kumpikin joka tapauksessa ja ihan v*tun turhaa. Onneksi nämä ääliöt erottaa nopeasti.

Vierailija
58/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin... tupakansavu sisätiloissa on oikea terveyshaitta. 

Ulkoilmaan sekoittunut on vain hajuhaitta. Ajatellaanpa vaikka autoa käynnissä sisätiloissa, esim. autotallissa. Yhdenkin auton päästöihin kuolee nopeasti. 

Sen sijaan voit ulkoilmassa oleskella vilkkaasti liikennöidyn tien vieressä vaikka koko päivän. Terveellistähän se ei ole, mutta ei aiheuta akuutisti muuta kuin ehkä herkimille päänsärkyä. 

Eli kuinka pitkälle sitäkin on ajateltu, että tupakointi monilla sitten siirtyy sisään?

Moni on yrittänyt tappaa itsensä auton pakokaasulla. Katalysaattoriautolla ei vaan oikein onnistu...

Hanki siis ikivanha romu jos haluat noin päättää päiväsi.

Vierailija
59/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä en itsekään kannattaisi kieltoa.

Kuluisi ehkä 15 vuotta jos täällä kiellettäisiin polttaminen, että alettaisiin uskoa ei tosiaan saa. 

Vierailija
60/65 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahahahaaa ei terveyshaittoja Buahahahaa. Juupa juu oikeen dokkari tuli teeveestä. Niin se oli tupakkakin jopa Terveellistä silloin kuin se tuli markkinoille kunnes 20 vuoden kuluttua tuli niitä tutkimuksia jotka kertoivat toista ja jotka kaikin keinoin salattiin toiset 20 vuotta.

Ja sähkötupakasta nyt ei ole luotettavia tutkimuksia vielä mutta tutkijoiden puolesta suuren suuria epäilyjä että säkötupakkaa saattaa olla jopa vaarallisempaa kuin perinteinen tupakka. Pskaa kumpikin joka tapauksessa ja ihan v*tun turhaa. Onneksi nämä ääliöt erottaa nopeasti.

No nyt oli älykkään ihmisen postaus. Ota vähä ölyttä lisää ja avaa jöötipaketti, niin saadaan nauttia älykkyydestäsi vielä enemmän illalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi