Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kelpaisiko kiltti mutta työtön nainen sinulle?

Vierailija
09.02.2018 |

Taustaa: olen 28v työtön lähihoitaja, ihan loppu alaan työolojen ja ilmapiirin vuoksi. Olen liikunnallinen, hoikka, luonteeltani kiltti ja empaattinen.

Kysymykseni: Onko vielä olemassa miehiä, jotka haluaisivat elättää vaimon ja perheen jos vastaavasti nainen hoitaisi kodin ja miehen tarpeet parhaansa mukaan, olisi huolehtija ja kodinhengetär? Tekisi kotityöt, laittaisi miehelle ruokaa ja eväitä, aamiaisia ennen töihin menoa, pesisisi ja silittäisi vaatteet, hoitaisi arjen asiat ja pitäisi kodin siistinä ja paikkana, jossa saisi levätä töiden jälkeen?

Tai voisiko mies edes seurustella minunlaiseni naisen kanssa joka haluaisi kunnioittaa miestään ja huolehtia hänen tarpeistaan vaikka sitten olisikin vähävarainen?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI38 kirjoitti:

Ottaisin hyvin mielelläni sinun kaltaisen naisen elämänkumppaniksi. Hommattais yhdessä meille (tai minä hommaisin) kiva kämppä ja tehtäis sinne vaikka pari lasta. Oltaisiin onnellisia harmonisessa, toisiaan täydentävässä parisuhteessa. :)

Juu ei toimi. Elin tuota elämää DI miehen kanssa ( varakas) ja se asetelma oli lopulta niin epätasa-arvoinen minun kannaltani että en sitä kestänyt kun lapsia tuli. Ilman lapsia voi toimiakin.

Vierailija
62/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI38 kirjoitti:

Ottaisin hyvin mielelläni sinun kaltaisen naisen elämänkumppaniksi. Hommattais yhdessä meille (tai minä hommaisin) kiva kämppä ja tehtäis sinne vaikka pari lasta. Oltaisiin onnellisia harmonisessa, toisiaan täydentävässä parisuhteessa. :)

Juu ei toimi. Elin tuota elämää DI miehen kanssa ( varakas) ja se asetelma oli lopulta niin epätasa-arvoinen minun kannaltani että en sitä kestänyt kun lapsia tuli. Ilman lapsia voi toimiakin.

Ap taas voi pärjätä paremmin tollasessa suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullankaivajat tunnetaan. Laiskoja, apaattisia paskoja. 

Vierailija
64/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että jaksaisit? Itse näen tuollaisen elämäntavan hyvin riskialttiina.

Vierailija
65/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kuvitella, etta ap ei osaisi lapsiaan hoitaa jos ei viihdy tyopaikkojen juoruringeissa.

Jos olisin itse kodinhengetar tyylia olisin ehdottomasti mieluummin kotona.

Kyllähän aika laiskanlaisen kuvan ap:sta saa, jos oma ala ei miellytä ja irtisanoutuu, muttei suunnittele mitään uuttakaan kouluttautumista.

Ja siinä lapsiperhearjessa mitään ei ehdi tehdä kunnolla ajan kanssa huolella, ap:han kaipasi juuri sitä.

Lapsiarki kiireista, mutta pikkulapsiarki+hoitoala=helvetti

Vierailija
66/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI38 kirjoitti:

Ap taas voi pärjätä paremmin tollasessa suhteessa.

Juu niin voisi. Hänelle sattaisi osua myös hiukan eriluonteinen mies kuin minulle. :)

Vierailija
67/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) Kiltti työtön nainen joka kaipaa elämäänsä kumppanuutta ja turvallisuutta.

B) Narsistinen golddigger joka on addiktoitunut statussymbolien kautta saamaansa validaatioon.

Kummassakin tapauksessa mies tuo rahan taloon, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin. Älkää siis sekoittako näitä asioita.

Katkera?

Vierailija
68/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riipuu siitä, antaisitko anaalia vai et..

Jos mies sitä hauaa niin olen valmis kokeilemaan. Ap

Etkä ala! Takapuoli on exit only. Hyi öyk kukaan viehättävä nainen ei anna anaalia.

Vierailija
69/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kuvitella, etta ap ei osaisi lapsiaan hoitaa jos ei viihdy tyopaikkojen juoruringeissa.

Jos olisin itse kodinhengetar tyylia olisin ehdottomasti mieluummin kotona.

Kyllähän aika laiskanlaisen kuvan ap:sta saa, jos oma ala ei miellytä ja irtisanoutuu, muttei suunnittele mitään uuttakaan kouluttautumista.

Ja siinä lapsiperhearjessa mitään ei ehdi tehdä kunnolla ajan kanssa huolella, ap:han kaipasi juuri sitä.

Lapsiarki kiireista, mutta pikkulapsiarki+hoitoala=helvetti

Mutta, kun se ei selvinnyt edes pelkästä työnteosta...

Vierailija
70/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa. Itsekin olen työtön, niin eihän siitä mitään tulisi. Jonkun lääkärinaisen voisin ottaa elättäjäkseni.

Vierailija
71/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tienaisin kuusinumeroisia summia niin mikä ettei. Nykyisellä 60 000e vuosipalkalla en kuitenkaan pystyisi tarjoamaan yksinäni koko perheelle sellaista elintasoa minkä haluaisin, joten pakko sanoa ei.

Vierailija
72/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kelpaisi, tuollaisia naisia on harvassa.

t.M39

Vierailija
73/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni olisi valmis "elättämään" minua, jos hänen tulonsa olisi tarpeeksi kovat. Uskon, että moni mies olisi jopa tyytyväinen vastaavanlaiseen tilanteeseen, jos tulot tosiaan mahdollistaisivat tämän. 

Mikäs sen mukavampaa kuin leppoisa vaimo ja rennot illat töistä tultua. 

Vierailija
74/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskin tollanen vaimo.

Vierailija
75/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kullankaivajat tunnetaan. Laiskoja, apaattisia paskoja. 

Toinen katkera? Vaiko sama katkera? Mee hoitoon.

Se koira älähti johonka kalikka kalahti. :DD Pirjolle meni tunteisiin :D Kullankaivajat tunnetaan. Laiskoja, apaattisia paskoja. Helpommalla selviää ilman. Toimeton akka on tolkuton akka.

Selvästi sekä katkera että vässykkä. Epäilen myös vähä-älyisyyttä.

:D Pimatsulla kalahti kuonohon. Kyllähän kaikki kunnon miehet tietää millainen on niljakas kullankaivaja. Lipevä, toimeton, apaattinen paska. :D Ei niitä tarvitse yhtä enempää kokea että selviää mikä on homman nimi.

Mee töihin. 

Kuuleppas nyt ” miehekäs” sankari. Suutasi osaat kyllä soittaa, mutta textin perusteella olet sivistymätön ja suoraan sanoen tyhmä sovinisti. Hoito ei taida sinun kohdallasi edes auttaa, joten se siitä toivosta.

On se vaan ihme, että näillä "miehekkäillä" sankareilla riittää naisuhteita ja lapsia useamman naisen kanssa. Joku ihme ominaisuus näissä räväköissä miehissä vetää naisia puoleensa. Itse näin 53v heteromiehenä kammoksun parisuhdetta yli kaiken, vaikka taloudellisesti ja sivistyksellisesti asiat ovat kunnossa.

Vierailija
76/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juu. Jos nainen on työtön, hänen pitää olemassaolollaan palvella miestä koko aikansa, mut asetelman ollessa toisin päin, eli miehen ollessa työtön ja nainen töissä, mies ei taatusti tee lähes mitään naisen tai parisuhteene eteen ja olettaa silti kelpaavansa joka naiselle. Miksi näin? 

Vierailija
77/80 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvassa on tuollaiset timantin. Vastaukseni on kyllä!

Vierailija
78/80 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus on jyrkkä kyllä, vaikkei palkkani kovin suuri olekaan, jos sinulle kelpaisi 40 v mies.

Vierailija
79/80 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikein hyvältä.

Koska tavataan?

Vierailija
80/80 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle sopisi tuollainen parisuhde hyvinkin, ei mitään ongelmaa. Toki edellytyksenä olisi se, että kyse olisi oikeasti rakkaudesta eikä vain taloudellisesta järjestelystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi