Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kelpaisiko kiltti mutta työtön nainen sinulle?

Vierailija
09.02.2018 |

Taustaa: olen 28v työtön lähihoitaja, ihan loppu alaan työolojen ja ilmapiirin vuoksi. Olen liikunnallinen, hoikka, luonteeltani kiltti ja empaattinen.

Kysymykseni: Onko vielä olemassa miehiä, jotka haluaisivat elättää vaimon ja perheen jos vastaavasti nainen hoitaisi kodin ja miehen tarpeet parhaansa mukaan, olisi huolehtija ja kodinhengetär? Tekisi kotityöt, laittaisi miehelle ruokaa ja eväitä, aamiaisia ennen töihin menoa, pesisisi ja silittäisi vaatteet, hoitaisi arjen asiat ja pitäisi kodin siistinä ja paikkana, jossa saisi levätä töiden jälkeen?

Tai voisiko mies edes seurustella minunlaiseni naisen kanssa joka haluaisi kunnioittaa miestään ja huolehtia hänen tarpeistaan vaikka sitten olisikin vähävarainen?

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa kuvitella, etta ap ei osaisi lapsiaan hoitaa jos ei viihdy tyopaikkojen juoruringeissa.

Jos olisin itse kodinhengetar tyylia olisin ehdottomasti mieluummin kotona.

Vierailija
42/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaniksi kelpaisi, mutta ei kyllä perheen perustamiseen. En halua olla yksin vastuussa rahan tuomisesta perheeseen. Lainan saa paljon nopeammin maksettua pois yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin tulihan se sieltä: miehen pitäisi elättää.

Eli köyhä ja/tai työtön mies ei sitten taas kelpaisi sinulle.

Kelpaa toki, jos vaatimattomat puitteet kelpaisivat myös miehelle. Minun on opiskeltava uusi ammatti tai tosiaan tultava toimeen pienillä tuloilla. Minun onneni ei tosin riipu materiasta. Ap

Mulla on netto palkka 1400 euroa kuussa josta kun vähennän kaikki menoni niin jäljellä jää 300 euroa ylimääräistä. Tajuat varmaan että olisimme rutiköyhiä. Hyvä että onnesi ei riipu materiasta sillä mihinkään ekstraan ei olisi varaa. Eihän tietysti kaikkea saa rahalla kuten terveyttä mutta silti puheesi kuulostaa tyhjältä sillä tiedän kyllä mitä on olla työttömänäkin.

Sitten se perhe. Millä ihmeellä elättäisin lapsen? Tulee mieleen että ei loppujen lopuksi ole suuri vahinko vaikka olenkin sillä sillä tulen hädin tuskin toimeen yksinäni. Miten elättäisin vaimoa äityisloman ajan ja maksaisin lapsen kuluja. Nämä 9-12 euron tuntipalkat ovat kuitenkin nykyään ihan normi monella alalla ja muun muassa kehutulla Uudenkaupungin autotehtaalla. En minä odotakaan rikastuvani mutta on huono juttu jos et kykene keräämään mitään eläkesäästöjä kun pitäisi olla rahaa uusia joskus pakollisia kodinkoneita ym.

Moni tuttu jolla perhe elää aivan kädestä suuhun ja monesti ennen tilipäivää käytetään korttiluottoa. Suomesta on tullut maa missä liian monet aikuiset koko aikaista työpäivää tekevät eivät enää tule palkallaan toimeen. Ennusta että syntyvyys tulee romahtaman entisestään sillä suunta näyttää olevan että tavallisten duunarien palkat halutaan laskea Viron tasolle.

Vierailija
44/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, jos se nainen uskaltaisi tehdä aloitteen

Vierailija
45/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä sinunlaisiin naisiin voi tutustua? Millaisissa paikoissa vietät aikaa esim. viikonloppuisin?

Vierailija
46/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivaatio Banaani kirjoitti:

Hei!Kohtalon toveri lähäri kanssa täällä.Minulla tuli vaikeuksia saada oman alani töitä heti koulun jälkeen ja kun aikaa kului mahdollisuudet hiveni olemattomiin.  Sain kyllä töitä myöhemmin,mutta en omalta alaltani. Kyllähän kiltti ja työtön nainen minulle sopisi,varsinkin sen vuoksi että tiedän minkälaista se on. Tärkeää olisi se että elämän arvot ovat suhteellisen lähellä omiani,ei se että onko töissä vai ei. Tsemppiä miehen etsintään,elä lopeta unelmointia.

Voi kiitos rohkaisustasi. Ap

Vierailija
47/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka en kelpaisi työttömänä, onpahan aikaa ja rahaa tehdä just sitä mitä haluaa eikä tarvitse toista miellyttää.  Elämä on aivan liian lyhyt miesten vaatimusten täyttämiseen. 

Vierailija
48/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa kuvitella, etta ap ei osaisi lapsiaan hoitaa jos ei viihdy tyopaikkojen juoruringeissa.

Kyllähän aika laiskanlaisen kuvan ap:sta saa, jos oma ala ei miellytä ja irtisanoutuu, muttei suunnittele mitään uuttakaan kouluttautumista.

Ja siinä lapsiperhearjessa mitään ei ehdi tehdä kunnolla ajan kanssa huolella, ap:han kaipasi juuri sitä.

Vierailija
49/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsun tarpeessa kirjoitti:

Ap, missä sinunlaisiin naisiin voi tutustua? Millaisissa paikoissa vietät aikaa esim. viikonloppuisin?

Lähinnä kuntosalilla, uimahallissa, kirjastossa, sulkkista pelaten tai ulkoillen. Baarit yms. yöelämä ei ole minun juttuni. Ap

Vierailija
50/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän aika laiskanlaisen kuvan ap:sta saa, jos oma ala ei miellytä ja irtisanoutuu, muttei suunnittele mitään uuttakaan kouluttautumista.

Ja siinä lapsiperhearjessa mitään ei ehdi tehdä kunnolla ajan kanssa huolella, ap:han kaipasi juuri sitä.

Sen verran oikaisen, etten ole koskaan irtisanoutunut vaan määräaikainen sijaisuuteni päättyi. Uskon lapsiperhearjen olevan varmasti myös kiireistä, mutta antoisaa ja sitä arkea saisi pyörittää sydämellä. Ap

Vierailija
51/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Varsinkin Suomessa yhillä tuloilla on miltei mahdotonta tulla toimeen, ellei ole huikeat tulot.

Uskon että miehet jotka haluavat alistaa, elättävät. Silloin olet miehen armoilla ja suhteesta tyhjän päälle lähteminen ison kynnyksen alla. Kestätkö siis henkistä väkivaltaa? Toisen armoilla oloa? Ei kukaan jaksa toimetonta ja ei niille eväillä paljo arvoa anneta. Miehet joilla pätäkkää on menevät ravintolaan jossa ammattilaiset laittaa ruokaa.

Luuletko että miljonäärien toinettomilla naisilla on helppoa? Luulen että kulissien takana he itkevät kun ei se raha korva kaikkea.

Kannattaa lukea uusi ammatti ja pärjätä omilla.

Mun mies vois elättää, mutta päätti kouluttaa mut uuteen ammattiin ja kasata mulle töitä. Nyt teen sekä eväät että työt. Amen!

Vierailija
52/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme noille "miehille " pistää vastaan? Tottakai mies elättää, koska suuremmat tulot. Ja nainen hoitaa kotihommat. Tai mahdollisesti päinvastoin

Vierailija
53/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppaniksi kelpaisi, mutta ei kyllä perheen perustamiseen. En halua olla yksin vastuussa rahan tuomisesta perheeseen. Lainan saa paljon nopeammin maksettua pois yhdessä. 

Ymmärrän hyvin sinunkin näkökulmasi. Se on varmasti aika yleinen ja usein järkeväkin. Oikeastaan siksi teinkin aloitukseni ja on rohkaisevaa, että sittenkin voisin löytää kumppanin. Ap

Vierailija
54/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan lähde opiskelemaan uutta alaa? Korkeakoulututkinnolla saisi jo siistiä sisätyötä ja mukavan palkan. Tai ota esim. kreikkalainen mies. Saat häärätä kotona niin paljon kuin sielu sietää. Suomessa mies saattaa lähteä lätkimään kun tottuu liikaan passaukseen eikä arvosta tippaakaan panostasi. 

Vierailija
55/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ap vain vaihda alaa vaan heität hanskat tiskiin ja odotat prinssin saapuvan valkoisella ratsullaan? Ole aikuinen ja ota itse vastuu elämästäsi.

Vierailija
56/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähärit on kuulemma tunnettuja erittäin ailahtelevasta käytöksestään. Hoivaavat kaikkea mahdollista, mutta ovat itse täysin kehällä kaikesta. Pitäneekö kutinsa?

Vierailija
57/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä alanvaihto ja opiskelu on ihan mahdollinen ajatus. Mutta ainakin opiskeluajan olen edelleen vähävarainen eikä varsinainen ideani tässä siitä juuri muutu muuksi. Ap

Vierailija
58/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole koskaan tehnyt yli 30h viikkoa. Nyttenkin tyoskentalee 25h

Mina taas reissuhommassa teen 50h -60h viikossa

Absurdi tilanne, koska mulle perhe ja lapset tarkeampi kuin vaimolle. Elamassa vaan asiat ei mene niinkuin toivoo aina.

Eli melkeimpa olen tehnyt niin. Toisaalta en laiskaa suostuisi elattamaan

Vierailija
59/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Kiltti työtön nainen joka kaipaa elämäänsä kumppanuutta ja turvallisuutta.

B) Narsistinen golddigger joka on addiktoitunut statussymbolien kautta saamaansa validaatioon.

Kummassakin tapauksessa mies tuo rahan taloon, mutta siihen yhtäläisyydet jäävätkin. Älkää siis sekoittako näitä asioita.

Vierailija
60/80 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et vaan lähde opiskelemaan uutta alaa? Korkeakoulututkinnolla saisi jo siistiä sisätyötä ja mukavan palkan. Tai ota esim. kreikkalainen mies. Saat häärätä kotona niin paljon kuin sielu sietää. Suomessa mies saattaa lähteä lätkimään kun tottuu liikaan passaukseen eikä arvosta tippaakaan panostasi. 

ei niillä tutkinnoilla mitään työpaikkoja saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi