Mies, kelpaisiko kiltti mutta työtön nainen sinulle?
Taustaa: olen 28v työtön lähihoitaja, ihan loppu alaan työolojen ja ilmapiirin vuoksi. Olen liikunnallinen, hoikka, luonteeltani kiltti ja empaattinen.
Kysymykseni: Onko vielä olemassa miehiä, jotka haluaisivat elättää vaimon ja perheen jos vastaavasti nainen hoitaisi kodin ja miehen tarpeet parhaansa mukaan, olisi huolehtija ja kodinhengetär? Tekisi kotityöt, laittaisi miehelle ruokaa ja eväitä, aamiaisia ennen töihin menoa, pesisisi ja silittäisi vaatteet, hoitaisi arjen asiat ja pitäisi kodin siistinä ja paikkana, jossa saisi levätä töiden jälkeen?
Tai voisiko mies edes seurustella minunlaiseni naisen kanssa joka haluaisi kunnioittaa miestään ja huolehtia hänen tarpeistaan vaikka sitten olisikin vähävarainen?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kelpaisi jos muuten kaikki on kohdallaan.
Kiitos. Tämä rohkaisee esittämään ääneen ajatuksiani kun toivottavasti kohtaan ihmisen jolle sovin. Ap
Mitenköhän kestäisit pikkulapsiarkea, jos normaali työviikko oli sinulle liikaa? Itse en valitsisi noin hermoheikkoa ihmistä lasteni äidiksi ja vielä maksaisi siitä, kun normaaleja yhteiskunnassa selviäviä omillaan toimeentulevia mukavia naisia on myös vapaana .
Toivottavasti ap saa kumppaninsa.
Suomessa ei arvosteta kotirouvaa vaikka ei se tosiaan sen parempaa ole jossakin pienipalkkaisessa kurjassa duunissa.
Itse vihaan ruuanlaittoa joten pystyisi moiseen, mutta ihan ok ap hakea tuota.
Suomessa moni nainen tekee kotona suurimmanosan ha sitten viela toissa.
Jos olisin nuori ja kaunis niin olisin huippuhyva edustusvaimo ☺.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sievyydellä, naisellisuudella ja hoikkuudella pääsee pitkälle vaimokisassa. Saisit paikan.
Kiitos kauniista sanoistasi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä, mutta en minä elättäjäksi alkaisi, vaikka tuloni siihen riittäisivätkin. Ongelmaksi tulisi siis eri elintasot parisuhteen sisällä.
Eli et halua oikeata parisuhdetta?
Ei kun haluan nimenomaan oikean parisuhteen enkä naista, joka ottaa minut parantaakseen elintasoaan. Elätin minua ja exääni useamman vuoden ajan ja en ajatellut hakeutua enää ainakaan tarkoituksellisesti samaan tilanteeseen, jossa minua käytetään taloudellisesti hyväksi.
Tarkoitukseni ei ole kumppanin taloudellinen hyväksikäyttö vaan toisin oman panokseni suhteeseen huolenpidollani kuten aloituksessa kuvasin muutamia esimerkkejä. En ole onnenonkija enkä tosiaan kaipaa paljoa. Ap
Sinä et ehkä kaipaa paljoa, mutta minä oikeastaan kaipaan. Ja jotta parisuhteessa olisi sama elintaso, se tarkoittaisi sitä, että joko kustannan sinulle saman kuin itselleni tai tyydyn vähempään. Kumpikaan vaihtoehto ei houkuttele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä, mutta omat tulot ovat liian pienet useamman ihmisen elättämiseen. Tai sitten sinun olisi tyydyttävä vaatimattomaan elintasoon. Työttömissä naisissa ei ole mitään vikaa. Tärkeintä että nainen on hoikka, harrastaa liikuntaa eikä halua lapsia.
Kelpaa vaatimattomatkin olot. Olen itse vähän minimalisti, en juuri kuluta. Salikortti tosin on, mutta liikunta onkin sitten henkireikäni. Ap
No, mut hei, tehän ootte ihan "match in heaven", siitä vaan kahville/teelle ja tutustumaan!
Minulle olisit aikanaan kelvannut noilla kriteereillä. Liikaa passausta tosin en olisi kaivannut. Se ei ole hyväksi kenellekään. Sinulla olisi siis ollut "omakin" elämä. Oltais tehty lapsia useampikin ja eletty tavallista elämää. Ei siinä eli tuollaisessa ole mitään pahaa. Mutta tietysti sillä edellytyksellä että olisimme rakastuneet toisiimme. Mutta työttömyys ei ole mikään este. Se on tänään ja ollut jo jonkin aikaa realismia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän kestäisit pikkulapsiarkea, jos normaali työviikko oli sinulle liikaa? Itse en valitsisi noin hermoheikkoa ihmistä lasteni äidiksi ja vielä maksaisi siitä, kun normaaleja yhteiskunnassa selviäviä omillaan toimeentulevia mukavia naisia on myös vapaana .
Uskoakseni hyvin. Minulla on kummilapsia joiden kanssa vietän aikaa mielelläni, olen myös hoitanut kahta nuorempaa sisarustani. Pidän lapsista paljon ja äitiys on ollut suuri haaveeni kunhan löydän oikean kumppanin mielellään loppuiäksi.
Työssäni raskainta oli kiire, se ettei ehtinyt huolehtimaan asiakkaista niin hyvin kuin olisin halunnut. Kuten sanoin, olen empaattinen ja kiltti ihminen. Olen kyllä tasapainoinen, minulle vaan ei sovi "vasemmalla kädellä" töiden hoitaminen kun haluaisin hoitaa ne sydämellä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipuu siitä, antaisitko anaalia vai et..
Jos mies sitä hauaa niin olen valmis kokeilemaan. Ap
Minä en naisena vajoisi noin alas miellyttääkseni miestä, vaikka kuinka mies tarjoaisi elatuksen. Olin tsemppaamassa ap:ta, kunnes vastasi näin, todella etovaa... :/
Vierailija kirjoitti:
Taustaa: olen 28v työtön lähihoitaja, ihan loppu alaan työolojen ja ilmapiirin vuoksi. Olen liikunnallinen, hoikka, luonteeltani kiltti ja empaattinen.
Kysymykseni: Onko vielä olemassa miehiä, jotka haluaisivat elättää vaimon ja perheen jos vastaavasti nainen hoitaisi kodin ja miehen tarpeet parhaansa mukaan, olisi huolehtija ja kodinhengetär? Tekisi kotityöt, laittaisi miehelle ruokaa ja eväitä, aamiaisia ennen töihin menoa, pesisisi ja silittäisi vaatteet, hoitaisi arjen asiat ja pitäisi kodin siistinä ja paikkana, jossa saisi levätä töiden jälkeen?
Tai voisiko mies edes seurustella minunlaiseni naisen kanssa joka haluaisi kunnioittaa miestään ja huolehtia hänen tarpeistaan vaikka sitten olisikin vähävarainen?
Kelpaa, mulla on juuri tuommoinen suhde vaimoni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riipuu siitä, antaisitko anaalia vai et..
Jos mies sitä hauaa niin olen valmis kokeilemaan. Ap
Minä en naisena vajoisi noin alas miellyttääkseni miestä, vaikka kuinka mies tarjoaisi elatuksen. Olin tsemppaamassa ap:ta, kunnes vastasi näin, todella etovaa... :/
Pahoitteluni. Tarkoitin kuitenkin vain sitä, että kun löytää oikean ihnisen jota rakastaa ja johon luottaa voi olla valmis kokeilemaan uusiakin asioita, jos toinen niitä ehdottaa. Kyllähän pieni ennakkoluulottomuus yhtä lailla sopii myös vaikka uusiin harrastuksiin tai moneen muuhunkin. Luultavasti kuulosti kyllä vähän groteskilta noin huonosti ilmaistuna. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisit aikanaan kelvannut noilla kriteereillä. Liikaa passausta tosin en olisi kaivannut. Se ei ole hyväksi kenellekään. Sinulla olisi siis ollut "omakin" elämä. Oltais tehty lapsia useampikin ja eletty tavallista elämää. Ei siinä eli tuollaisessa ole mitään pahaa. Mutta tietysti sillä edellytyksellä että olisimme rakastuneet toisiimme. Mutta työttömyys ei ole mikään este. Se on tänään ja ollut jo jonkin aikaa realismia.
Kiitos. Juuri sellaista ihan tavallista elämää oikean ihmisen kanssa kaipaisin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule haluaisi. Vaikka kyllä minä sinua kannustaisin omiin harrastuksiin ja menoihin omien ystäviesi kanssa. Ei tarvitse vain kotona pyykätä. Osaan minä itsekkin. Mutta suloiseltahan sinä kuulostat.
Ap vaikuttaa sivistyneeltä ja hyväkäytöksiseltä. Jos vielä olisi Jos tarpeeksi kaunis, saattaisi päästä jonkun uraohjuksen edustusvaimoksi ja kotirouvaksi. Uraohjus olisi mielissään kun ap hoitaisi kaiken kotona ja odottaisi häntä kuumana ja valmiina palvelemaan kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule haluaisi. Vaikka kyllä minä sinua kannustaisin omiin harrastuksiin ja menoihin omien ystäviesi kanssa. Ei tarvitse vain kotona pyykätä. Osaan minä itsekkin. Mutta suloiseltahan sinä kuulostat.
Oi kiitos 💓 ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisi kyllä, mutta omat tulot ovat liian pienet useamman ihmisen elättämiseen. Tai sitten sinun olisi tyydyttävä vaatimattomaan elintasoon. Työttömissä naisissa ei ole mitään vikaa. Tärkeintä että nainen on hoikka, harrastaa liikuntaa eikä halua lapsia.
Ihan oikeasti???
Kyllä. Ei ole mielestäni kohtuuton vaatimus, jos nainen on terve.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömyys ei haittaa mutta työllistymishalua pitää olla. Elättäjäksi en alkaisi kuin väliaikaisesti just vaikka työttömyyden vuoksi.
M34lihavuus ei haittaa, mutta laihtumishalua pitää olla. En alkaisi katsomaan läskiä kuin väliaikaisesti. Mutta painotan lihavuus ei haittaa.
Nyt ei avaudu tämän kommentin idea. Vaikka toki toivoisin että puolisoni laihduttaisi jos suhteen aikana pääsisi pahasti lihomaan.
M34
Hei!Kohtalon toveri lähäri kanssa täällä.Minulla tuli vaikeuksia saada oman alani töitä heti koulun jälkeen ja kun aikaa kului mahdollisuudet hiveni olemattomiin. Sain kyllä töitä myöhemmin,mutta en omalta alaltani. Kyllähän kiltti ja työtön nainen minulle sopisi,varsinkin sen vuoksi että tiedän minkälaista se on. Tärkeää olisi se että elämän arvot ovat suhteellisen lähellä omiani,ei se että onko töissä vai ei. Tsemppiä miehen etsintään,elä lopeta unelmointia.
Työttömyys ei haittaa mitään mutta lähäriys kyllä. Ei kiitos
lihavuus ei haittaa, mutta laihtumishalua pitää olla. En alkaisi katsomaan läskiä kuin väliaikaisesti. Mutta painotan lihavuus ei haittaa.