Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa 13-veetä luokkalaisen pojan ajatusten selvittämisessän

Vierailija
09.02.2018 |

Tota siis, meidän luokalla on yksi hauska ja fiksu poika, josta minä ja pari muuta meidän luokkalaista tyttöä tykätään. Tyttöjen nimet voi olla vaikka "Maija" ja "Liisa". Tän pojan ajatuksista/tunteista ei vaa saa mitään selvää:
- Välkillä se aina varastaa Maijan karkkipussin/rahapussin/suklaalevyn/you name it ja sitten ne juoksee ympäri koulua koko loppu välkän, kumpikin nauraa aina ihan kamalasti.
- Liikkatunneilla jos pelataan jotain pallopeliä, ja mä olen vaikka vasemman laidan puolustaja, se menee vastakkaiseen tiimiin saman laidan hyökkääjäksi. Sit se on mussa kiinni oikeestaan koko ajan, silleen "nojaa" eli yrittää estää mua saamasta palloa... Mutta se tekee tätä, vaikka pallo ois toisessa päässä kenttää ja sen pitäis ettiä paikkaa johon syöttää. Se myös aika usein hakeutuu kemian, fysiikan tms ryhmätöissä mun pariksi, kun "sä olet niin hyvä et mäkin saan parempia arvosanoja" vaikka se on ihan valehtelematta fiksuin koko luokassa, saa hyviä arvosanoja jne.
- Liisalle se taas puhuu enemmän kun kellekään muulle tytölle meidän luokasta. Luokassa jos ei tehä mitään ihmeellistä, se vastaa aina ite kun Liisa kysyy ihan mitä tahansa, pelleilee jne jos ne istuu lähellä toisiaan, ja opettajat ihmettelee mikä sillä on kun aiemmassa istumajärjestyksessä se oli ihan rauhallinen.

Onko teillä mitään ideoita? Musta tuntuu, että se tykkää Maijasta eniten, ei se varmaan muuten sen herkkuja veis... Kaikki myös shippaa niitä. Mut en oikee tiiä, yks mun kaveri sano mulle et se selvästi tykkää musta, ei se muuten ois syyskuusta asti tullu muhun kiinni aina liikas, kun mä en oo ees hyvä pelaaja. Mut Maija ja Liisa on kumpikin mua laihempia ja kauniinpia, nii en oikee usko et se mua sillä tavalla kattelis... Neuvoja?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika voi olla kiinnostunut teistä kaikista koska teissä kaikissa on mielenkiintoisia ominaisuuksia. On vielä niin nuori ja epävarma ettei pysty seurustelemaan kenenkään kanssa. Hieno homma kuitenkin että pystyy nauttimaan vastakkaisen sukupuolen seurasta. Se lupaa hänelle onnellista tulevaisuutta.

Vierailija
2/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poika voi olla kiinnostunut teistä kaikista koska teissä kaikissa on mielenkiintoisia ominaisuuksia. On vielä niin nuori ja epävarma ettei pysty seurustelemaan kenenkään kanssa. Hieno homma kuitenkin että pystyy nauttimaan vastakkaisen sukupuolen seurasta. Se lupaa hänelle onnellista tulevaisuutta.

Okei... eli kukaan meistä tuskin tulee koskaan seurustelemaan sen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi noita teiniaikoja... Ei ole ikävä 😁

Vierailija
4/4 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin arvelisin että hän pitää eri lailla teistä kaikista. Tuo on sitä mitä flirtiksi sanotaan, pientä mukavaa jännitettä ilmassa viehättävien ihmisten kanssa.

Tottakai on mahdollista että joku teistä joskus seurustelisi hänen kanssa, mutta ei sitä vielä tästä voi päätellä. Tuo on vain harmitonta flirttiä.

Voithan miettiä, mitä tekisitte jos seurustelisit hänen kanssa. Millaista musiikkia hän kuuntelee? Kuuntelisitteko yhdessä? Pelaisitteko jotain yhdessä? Tunnetko häntä oikeasti ja onko teillä jotain yhteistä? Pelkkä kädestä pitäminen ja pussailu ei riitä kovin kauaa täyttämään juttelun ja tekemisen puutetta. Eli vaikka teidän seurustelu alkaisi, se olisi todennäköisesti ohi kolmessa viikossa, koska teillä ei olisi mitään puhuttavaa ja yhteistä tekemistä. Eli hukkaan menisi kiva poika.

Flirttaa minkä ehdit, seurustelun kanssa ei kannata vielä pitää kiirettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän