Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisia vieraampia ihmisiä pidät oletusarvoisesti tyhminä?

Vierailija
09.02.2018 |

Monet pitävät mua ihan vajaaälyisenä vaikka olen sinänsä ihan nörttityyppi ja ÄO huitelee jossain sadan paremmalla puolella pitkälläkin. Miksi näin?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitajia, siivoojia, yh-äitejä, sellaisia kuin Sofia Belorf.

Vierailija
2/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoituja ja lävistettyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitajia, siivoojia, yh-äitejä, sellaisia kuin Sofia Belorf.

Entä jos et tiedä kyseisen ihmisen ammattia? Tai jos hän vaikka edustaa samaa ammattiryhmää kuin sinä?

Vierailija
4/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi älykkäät tekee joskus hassun epäloogisia asioita käytännön asioissa. Vaikea selittää. Mutta voisko sulla olla samaa? Tietty jos toinenkin on fiksu se ei tee oletuksia noiden perusteella että toinen on tyhmä. Sitten joskus tuntuu että jos hymyilee paljon tai on ujo pidetään tyhmänä.

Vierailija
5/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörtti on merkki älykkyydestä. Merkkejä tyhmyyydestä on: hakkaa vaimoaan, on rasisti, haluaa vaihtoehtoisia uutisia.

Vierailija
6/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin pidetään vähä-älyisenä, vaikka olen tutkitusti ihan älykäs, en vain äidin mielestä :)

Mutta voin suoraan myöntää näyttäväni ihan idiootilta. Sille en voi mitään, ja elämä kuulkaas on pinnallisempaa kuin moni tajuaakaan.

Vierailija
7/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koko perheen kanssa kaupassa ja molottaa kovaan ääneen, että otetaanko tätä ja tätä.

Vierailija
8/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin pidetään vähä-älyisenä, vaikka olen tutkitusti ihan älykäs, en vain äidin mielestä :)

Mutta voin suoraan myöntää näyttäväni ihan idiootilta. Sille en voi mitään, ja elämä kuulkaas on pinnallisempaa kuin moni tajuaakaan.

Miltä näyttää idiootti?

Vierailija
9/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näyttää idiootti?

Minulta :)

Vierailija
10/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi älykkäät tekee joskus hassun epäloogisia asioita käytännön asioissa. Vaikea selittää. Mutta voisko sulla olla samaa? Tietty jos toinenkin on fiksu se ei tee oletuksia noiden perusteella että toinen on tyhmä. Sitten joskus tuntuu että jos hymyilee paljon tai on ujo pidetään tyhmänä.

No, nyt tyhmästi luin ihan väärin mitä kysyit edes. Huolimattomuutta.. Pidän tyhminä yleensä jos ihmisellä on ihan äärimielipiteitä. Ääriuskonnollinen, poliittinen jne. Kyllä aatteita saa olla mutta.. älykäs on ehkä maltillisesti keskellä tai jotain

Vierailija
11/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä, joilla on todella kapeat mielenkiinnonkohteet. Esim. lukevat pelkkää seiskaa/muita roskalehtiä ja ainoa vapaa-ajanviettotapa on känniörvellys.

Eivät osaa keskustella asioista vaan puheet pyörii koko ajan jossain kaksimielisissä "vitseissä".

Monesti myös sellainen pahansuopaisuus ja jatkuva toisten mollaus, ivaaminen ja juoruilu antaa vihjettä tyhmyydestä.  Tämä nyt vähän yleistettynä, mutta tällaisia huomioita olen itse tehnyt.

Vierailija
12/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on blondi pyöreillä poskilla, niin jopa saa kuulla lässytystä joka suunnasta. Työkavereilta, kaupan kassoilta ja kaikilta muilta jotka eivät niin tarkkaan tunne. Mutta näillä mennään.

Vierailija
13/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhoavia.

Vierailija
14/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tyhmä kuva tulee ihmisistä, jotka uskovat voivansa päätellä asioita riittämättömän tietomäärän perusteella.

Esim. "naapuri on tavallista iloisempi" + "joku suomalainen voitti Eurojackpotissa" -> naapuri varmaan voitti.

Vierailija
15/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä, joilla on todella kapeat mielenkiinnonkohteet. Esim. lukevat pelkkää seiskaa/muita roskalehtiä ja ainoa vapaa-ajanviettotapa on känniörvellys.

Eivät osaa keskustella asioista vaan puheet pyörii koko ajan jossain kaksimielisissä "vitseissä".

Monesti myös sellainen pahansuopaisuus ja jatkuva toisten mollaus, ivaaminen ja juoruilu antaa vihjettä tyhmyydestä.  Tämä nyt vähän yleistettynä, mutta tällaisia huomioita olen itse tehnyt.

Moni nörttityyppi ei ihan taida tähän raamiin mahtua?

Vierailija
16/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia joilla on amk-haalarit tai wappuna tradenomilakki

Vierailija
17/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoivia.

Vierailija
18/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia.

Vierailija
19/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti akateemisesti koulutetut ovat huonoja käytännön asioissa. Fiksuja koulussa sekä työelämässä mutta tyhmiä ja pinnallisia oikeassa elämässä. Lyttää muita alas, varsinkin työttömiä ja saamattomia ihmisiä. Kaveripiirissä pintaliitäjiä ja kuori kiiltää. Sen kuoren alla ei asu se mukavin persoona todellisuudessa.

Vierailija
20/44 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvenäläinen on aika daiju.