Mitä keinotekoista kuuluu ruokavalioosi?
Mulla ei mitään.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä on "keinotekoinen" ruoka?
Jos et tiedä, niin ei sun tarvitse vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki muut tietävät automaattisesti, mitä sinä pidät keinotekoisena ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kaikki muut tietävät automaattisesti, mitä sinä pidät keinotekoisena ja miksi?
Ei muiden tarvitse tietää, mitä minä pidän keinotekoisena. He tietävät oikeasti itse, mikä on keinotekoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoisen ja "aidon" ruuan välinen raja on ihan tapauskohtaista. Esim. monet pitävät margariinia keinoteikosena, mutta voita aitona, vaikka onhan voikin prosessoitua. Lanttu on hyvin pitkälti prosessoimaton raaka-aine, mutta jauhelihaa on prosessoitu yllättävän pitkälle.
Tarkoitetaanko keinotekoisella ruualla tässä yhteydessä ravintolisiä, lihankorvikkeita, eineksiä vai kenties kaikkea mitä on prosessoitu jonkin verran?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keinotekoisen ja "aidon" ruuan välinen raja on ihan tapauskohtaista. Esim. monet pitävät margariinia keinoteikosena, mutta voita aitona, vaikka onhan voikin prosessoitua. Lanttu on hyvin pitkälti prosessoimaton raaka-aine, mutta jauhelihaa on prosessoitu yllättävän pitkälle.
Tarkoitetaanko keinotekoisella ruualla tässä yhteydessä ravintolisiä, lihankorvikkeita, eineksiä vai kenties kaikkea mitä on prosessoitu jonkin verran?
Määritelköön jokainen itse sen keinotekoisen. Ap
Meillä on paljonkin keinotekoista, sitähän on kaupan hyllyt pullollaan.
Aika vähän, satunnaisesti skyr rahka jos on kiire.