Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolikas mikropizzaa ja päärynä pieni vaiko iso ateria?

Vierailija
09.02.2018 |

Ainakin maha tuli täyteen mutta jäin miettimään söinkö vähän vaiko paljon.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoksesta tulee Finelin mukaan noin 300 kcal.

Vierailija
2/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pieni

Finelin mukaan annoksessa oli 8 grammaa rasvaa. Voiko pizzaa siis demonisoida ruokana? Vatsa on vieläkin täynnä.

Vierailija
4/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni. En tulisi täyteen tuollaisella hiiren annoksella. Sinä olet varmaan tosi laiha.

Vierailija
5/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön, järkyttävä hiilari määrä.

Vierailija
6/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geneerisessä kokonaisessa mikropitsassa on 200 grammaa tuotetta. Joten ei, ei ole iso annos.

Vierailija
7/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis sellainen Saarioisten pienempi pitsa? Jos on, niin sitten pienehkö annos, mutta kyllä minäkin täyteen tulisin.

Jos kyseessä on jonkun toisen valmistajan normikokoinen pitsa niin sitten on ihan reilu annos jo.

Vierailija
8/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni annos. Itse olen alipainoinen mutta tollasta annoksesta tulis vaan kiukkuseks.

Vierailija
9/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella pieni, ei täyttäisi minua yhtään vaikka olenkin normaalipainoinen, 165cm ja noin 58 kg. :D Syön enemmän kuin monet kaveripojistani, enkä myöskään urheile. Aineenvaihdunta vain ilmeisesti toimii hyvin.

Vierailija
10/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pieni, ei täyttäisi minua yhtään vaikka olenkin normaalipainoinen, 165cm ja noin 58 kg. :D Syön enemmän kuin monet kaveripojistani, enkä myöskään urheile. Aineenvaihdunta vain ilmeisesti toimii hyvin.

Et ole normipainoinen vaan hieman pulska.

Tai oikeastaan normi ihmiset on pulskia niin olet sittenkin normipainoinen

Vierailija
11/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso.

Vierailija
12/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoiset mätöt olet vetäny.

Vierailija
13/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mikropitsan lätty on puolikas ateria ja siitä puolet on neljännes. Päärynä on kevyt jälkiruoka sen päälle.

Vierailija
14/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni. En tulisi täyteen tuollaisella hiiren annoksella. Sinä olet varmaan tosi laiha.

En todellakaan ole lähelläkään laihaa 😆! Olen laihdutuskuurilla ja syön muutaman 300 kcal:n aterian päivässä. Periaatteessa viisi sellaista ateriaa. Kohta pitäisi tehdä rahkaa iltapalaksi.

Vierailija
15/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä siis sellainen Saarioisten pienempi pitsa? Jos on, niin sitten pienehkö annos, mutta kyllä minäkin täyteen tulisin.

Jos kyseessä on jonkun toisen valmistajan normikokoinen pitsa niin sitten on ihan reilu annos jo.

On se kaupan ainoa pieni vegaaninen kasvispizza.

Vierailija
16/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta olet lievästi lihava.. Katso vaikka painoindeksi laskurista.. Lol.. :D 

Vierailija
17/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan, mutta olet lievästi lihava.. Katso vaikka painoindeksi laskurista.. Lol.. :D 

Se "yli-paino" voi olla ihan myös lihasmassaa. Parhaassa painon nosto kunnossani,painon 120kg vaikka olin vain 185cm. Lihas painaa enemmän kuin läski.

Vierailija
18/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ateria? To be, or not to be

Vierailija
19/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole normipainoinen vaan hieman pulska.

Tai oikeastaan normi ihmiset on pulskia niin olet sittenkin normipainoinen

165 cm ja 58 kg, painoindeksi on 21,3. Se on todellakin normaalipainoinen. Sinä saat toki pitää sitä pulskana jos haluat, mutta normaalipainon rajoja et kuitenkaan määrittele.

-eri

Vierailija
20/23 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkaatko sen painoindeksilaskurin, jonka mukaan bmi 21,3 on lievää lihavuutta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi