Sanoin poikaystävälle etten halua mitään syntymäpäivälahjaa, no tänään on syntymäpäiväni enkä saanut edes kukkasia
Vain "hyvää syntymäpäivää" onnittelut. Kun sanoin etten halua lahjaa, en tarkoittanut etteikö hän olisi voinut ostaa kukkasia tai jotain pientä, vaikka olisi käynt hakemassa jotain kakkua niin olisin tyytyväinen. Ilmeisesti hän ei kuitenkaan välitä minusta senkään vertaa.
N23
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Ääliö sika. Pitäisi osata lukea asioita rivien välistä EDES VÄHÄN..
Ei pidä. Opettele kommunikoimaan puhumalla. Miehet eivät osaa lukea ajatuksia.
ja sit siitä huolimatta vaikka oisit saanu niitä kukkia oisit kuitenki sit ruvennu valittamaa jotai "nää on väärän värisiä"
Ap pyysi ei lahjoja, hän ei sanonut, ettei halua kakkua tai kukkia. Huomaavainen ihminen muistaa kumppaniaan hänen juhlapäivänään. Munkaan miesystävä ei halunnut lahjaa, niinpä lähetin alastonkuvan itsestäni ja tein pihvi-illallisen. Mies oli ikionnellinen.
Kuinka katkeria täällä kirjoittelevat ovat?
Olen nainen enkä myöskään ostaisi mitään, jos minulle sanottaisiin, että ei haluta lahjoja.
Miksi olet noin sanonut, jos kuitenkin halusit saada lahjan?
mulla se ei muistanu ees onnitella!!
Vierailija kirjoitti:
Läksy nro 1: mies ei lue rivien välistä.
Pitäis opetella lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen enkä myöskään ostaisi mitään, jos minulle sanottaisiin, että ei haluta lahjoja.
Ap:han sanoi specifisti, ettei halua lahjaa, eikä hän sellaista toivonutkaan. Muusta muistamisesta syntymäpäivänä hän ei sanonut mitään, joten poikaystävän olisi pitänyt satsata siihen puoleen intensiivisesti. Syntymäpäivänä kumppania on tapana hemmotella hyvällä ruualla ja seksillä, myös kakku, kuohuviini ja kukat ovat hyvä valinta.
Tyhmä mies! Lahja ei ole sama kuin esim. kukat, kakku tai vaikka ravintolaillallinen. Ne ovat tavallista toisen huomioimista merkkipäivänä.
Minäkin ajoin autoni viimeviikolla penkaan ja kerroin naapurille että päätin antaa sen olla siellä.
Nyt on kulunut viikko ja auto on edelleen penkassa.
M40
Olisit tyytyväinen, mies selvästi kuuntelee sinua ja kunnioittaa toiveitasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan opetelkaa naiset puhumaan suoraan! Miehet eivät lue ajatuksia, emme me naisetkaan lue! En minäkään ostaisi mitään jos noin sanottaisiin. Mies sanoo ettei hänelle tarvitse ostaa mitään, en ole sitten aina ostanut. Eipä tuo ole ikinä valittanut moisesta
Riitta Kylänpään Pentti Linkolasta kertovassa kirjassa oli sama juttu. Kirja oli Helsingin Sanomien viikon kirjana ladattavissa pari viikkoa sitten 30 vuorokauden ajaksi.
Voihan näitä tietysti tapahtua joka päivä Porvoossakin.
https://www.adlibris.com/fi/kirja/pentti-linkola-9789522343505
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:han sanoi specifisti, ettei halua lahjaa, eikä hän sellaista toivonutkaan. Muusta muistamisesta syntymäpäivänä hän ei sanonut mitään, joten poikaystävän olisi pitänyt satsata siihen puoleen intensiivisesti. Syntymäpäivänä kumppania on tapana hemmotella hyvällä ruualla ja seksillä, myös kakku, kuohuviini ja kukat ovat hyvä valinta.
Kakku, kuohuviini ja kukat ovat lahjoja
Täällä ilmeisesti kokoontuu "kuka kehtaa kohdella puolisoaan eniten itsestäänselvyytenä" ja "minunpa puoliso ei ole muistanut minua ikinä mitenkään, itse olen aina kukkani ostanut" -tyypit.
Ihania parisuhteita teillä...
Jos ap:n poikaystävä on nuori, hän saattoi kokemattomuuttaan kuvitella, että lahjaton tarkoittaa kokonaan huomioimatonta. Silloin ap:n kannattaa puhua pojalle, että tulee yksinkertaiselle kerralla selväksi eikä toistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan opetelkaa naiset puhumaan suoraan! Miehet eivät lue ajatuksia, emme me naisetkaan lue! En minäkään ostaisi mitään jos noin sanottaisiin. Mies sanoo ettei hänelle tarvitse ostaa mitään, en ole sitten aina ostanut. Eipä tuo ole ikinä valittanut moisesta
Ei ole kyse ajatustenluvusta vaan siitä, välittääkö toinen sen verran, että haluaa ilahduttaa puolisoaan. Vaikka vaimoni sanoo, ettei halua lahjaa, niin totta kai synttärinä, jouluna, nimipäivä, hääpäivänä ja ystävänpäivänä jotenkin haluan häntä ilahduttaa. Rakkaalleen haluaa tehdä kivoja ylläreitä. Ilmaisesti ap:n poikaystävä ei rakasta ja välitä sen vertaa, että haluaisi saada toiselle iloisen mielen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jouluillallinenkaan ole osa joululahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin ajattelee vain espoolainen insinööri. Putkiaivo mikä putkiaivo.
pisti synttärilahjarahasi todennäköisesti Vaasan kissatalolle https://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view
Hyvään tarkoitukseen meni!
Ei lahjoja tarkoittaa ei lahjoja.