Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hulluna miniäkokelaaseen

Noonaroosa
09.02.2018 |

Miesystäväni ei ollut juuri innokas viettämään aikaa täysi-ikäisten poikiensa kanssa pari kolme vuotta sitten. Ennemmin pyysi mökille matkaansa tai lomille kavereitansa, jotka olivat poikiensa ikäisiä. Jatkuvasti kehoitin häntä viettämään aikaa omien poikiensa kera. Vastaus oli aina sama: en viitsi tungetella, vaan haluan antaa heidän elää omaa elämäänsä.

Kaikki muuttui kun pojille tuli tyttöystävät mukaan kuvioihin. Suhteessamme oli ollut ennenkin henkistä väkivaltaa miehen taholta, kuten ulkonäköni jatkuvaa kritisoimista, mutta näiden tyttöystävien myötä tilanne paheni entisestään. Mies muunmuassa totesi, että minulla EI ole mitään oikeutta kokea itseäni viehättäväksi. Mutta poikiensa tyttöystävät taas olivat täydellisiä, virheettömiä jne.

Mies jopa huusi minulle, että poikiensa tyttöystävät kelpaisivat hänelle , mutta minä en kelpaa. On myös kuvaillut (luonut fantasioita) siitä miten tyttöystävillä on pienet pyöreät tissit ja pystypyllyt ja miten he antavat pojilleen piparia aina kun sitä haluavat ja miten he kiehnäävät jatkuvasti ja sitten miehenikin alkaa tekemään mieli kiehnätä jne.

Kamppailin syövän kanssa aikani, eikä mies halunnut huolta kantaa tai asiasta juuri keskustella. Esitti asian niin, että hän haluaa olla se "syöpävapaa" ihminen elämässäni, jonka kanssa ei tarvitse asiasta keskustella. Koki tekevänsä oikein palveluksen. Mutta kun miniäkokelas laihdutti huomattavasti, kuka olikaan ensimmäisenä huolta kantamassa? Miesystäväni tietysti.

Esitin jossain vaiheessa kun olimme vielä suhteessa, että keskittyisi nyt edelleenkin touhuamaan niiden poikiensa kanssa ja pysyisi erossa näistä tyttöystävistä kun asenne selkeästi on vähätellen erittäin outo. Ei käy.

Nyt suhde on päättynyt ja kovasti hän vakuuttaa muuttuneensa ja haluaisi aloittaa kokonaan puhtaalta pöydältä. Sanoin että vähimmäisvaatimus nyt on sitten siihen, että edes yrittäisin, että viettää aikaa poikansa kera esim.urheilemalla ja leffassa käyden ilman tätä tyttöystävää edes vuoden ajan. Ei missään nimessä.

Miesystävä kokee , että hänen on ehdottomasti oltava osallinen tämän tyttöystävänkin elämää.

Miksi? Minulla ei ole aikomustakaan palata tällaiseen touhuun mukaan, mutta auttakaa nyt ymmärtämään miksi 55 vuotiaan miehen on niin tärkeä olla osa poikansa tyttöystävän elämää? Eivät siis ole edes kihloissa saati naimisissa tämä poika ja tyttö.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, en ole ensimmäinen enkä viimeinen nainen joka jää syövän aikaan ns. "henkisesti yksin" kumppaninsa taholta.  Tavattoman moni jää  myös konkreettisesti yksin ja mies hakee eroa syöpähoitojen aikana. Tästä on ihan tieteellistä tutkimusta tehty.  Sikamaistahan se on, ei voi kieltää.  Aihettiko lähtölaskennan suhteen loppumiselle? Kyllä. 

Yhälailla on niitä sikoja , jotka sairauden runtelemaa kehoja eivät ymmärrä olla kommentoimatta negatiivisesti ja loukkaavasti.  Kuvitellen, että ei ikinä osu sairaus heidän kohdalleen.  Kaikkivoipana.  Nakertaako suhdetta ja vie loppua kohden ? Kyllä.

Heikkoa itsetuntoa en itselläni tunnista.  Päinvastoin. Miestähän kiukutti suuresti, että sanoin vastaan ja pidin puoleni. Exänsä kun kuulemma "totteli" eikä väittänyt vastaan. 

Assertiivinen?  Kaikkea muuta. Voisin sanoa, että juurikin päinvastoin. 

Jykevä? Ei.

Klassinen ansa. Ensin kaikki oli vähän liiankin hyvin ollakseen totta ja todellisuudessa rakastuin illuusioon minkä hän onnistui itsestään alkuun luomaan , joka osoittautui täysin valheelliseksi.

Vierailija
42/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisättäköön, sairauden runtelema keho oli kohdallani hetkellistä. Syöpähoitojen aikaan kehoa todella runneltiin. EI jättänyt muuta jälkiä kuin muutamat leikkausarvet, jotka nekin haalistuneet ajan kanssa.

Sen sijaan että naiseuteni olisi tästä heikentynyt, päinvastoin, se vahvistui.  Koen itseni viehättäväksi, vaikkakaan en olisi saanut kokea, exäni mielestä.  Myös saamani palaute muilta lisäävät tätä kokemusta.

Jostain taistelusta kun selviää "voittajana" se vahvistaa, ei heikennä. Siitä myllystä kun selviää, on kaikkea muuta kuin reppana olo .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. En sun miestä. En sitä tyttöystävää ja vielä vähemmän miehen poikaa. Vai onko ap pitänyt suunsa kiinni ja nää kaks on täysin tietämättömiä millanen vanha sika on tää isä? Vai onko ne nuoretkin ihan pimeitä jos niille on ok noi  jutut?

No tuskin pojalla saati tyttöystävällä on aavistustakaan, että isällä on noin sairas ajatusmaailma.

Vierailija
44/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sä ap haluat edes olla tämän miehen kanssa? Nyt ilmeisesti jo harkitset suhteen lämmittämistä, kunhan mies vain ei ole tekemisissä miniöiden kanssa?

Äijä ei halua tukea sua sairaudessasi, arvostelee negatiivisesti sun ulkomuotoasi, vertailee sua muihin naisiin, kehuu ja hehkuttaa poikiensa tyttöystäviä?

Ja sinä haluat olla tuollaisen kanssa tekemisissä? Miksi ihmeessä?

Muista ettei ne miniäkokelaat ole syyllisiä appiukkonsa käytökseen, ei nuoria naisia pidä rangaista vanhan äijän hulluista ajatuksista ja puheista!

Se ukkohan tässä on se sairas pervo. Ja sinä vielä sairaampi, jos edes harkitset suhteen jatkamista moisen kanssa!

Vierailija
45/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Hirveä ukko.  Pysy ap kaukana. 

Vierailija
46/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit että ymmärtääkö joku miksi mies haluaa olla tyttöystävän elämässä, kaiketi siksi että himoitsee häntä/heitä ja haluaa tirkistellä ja kosketella ja mieluiten päästä panemaan. Luultavasti harrastaa suihkussa vakoilua ja tulee huoneeseen kun tyttis vaihtaa vaatteita jne. Eli siksi. Kukapa tuollaista nyt jäisi seuraamaan.

Vierailija
47/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et kerralla oppinut lähde ihmeessä vielä toiselle kierrokselle tämän tapauksen kanssa. Teillä tulee varmasti olemaan VIELÄ hauskempaa kuin viimeksi. Onnea matkaan!

PS

Muista sitten kirjoittaa tänne Vauva-foorumille miten sujuu ;)

Vierailija
48/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole täysin selvä juttu, että mies on ihastunut miniäänsä.

Vierailija
49/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kaikki varmaan lukeneet huolella tai ymmärtäneet lukemaansa. Siis olen eronnut tuosta miehestä. Aikoja sitten. Kuten kirjoitin, hän soitteli ja ehdotteli uutta alkua ja puhtaalta pöydältä aloittamista. Kirjoitin: PROVONA heitin, että en edes harkitisisi uutta yritystä jos ei malta pysyä erossa "miniäkokelaistaan".  

Hän puhuu muuttumisesta ja tällä yhdellä provokatiivisella ehdotuksella sain hänet heti kiinni. Mihinkään ei ole muuttunut. 

Kirjoitin  myös, että olen käynyt terapiassa, päässyt irti tuosta miehestä eikä ole aikeita jatkaa toista kierrosta hänen kanssaan.

Osa teistä lukijoista tajusi aloituksen pointin. Osa ei. 

Mutta se mikä teitä kaikkia yhdisti oli se, että kukaan ei ymmärtänyt tätä EX-miesystävän suhtautumista "miniäkokelaaseen".   

Vierailija
50/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, järkyttävää, olen pahoillani. :( Sain otsikosta sen kuvan. että sulla olisi ihana miniäkokelas, johon olet hulluna.

Vierailija
51/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, millä tavoin aloittaja on rankaisemassa näitä  miniäkokelaita??    Millä tavalla se muutenkaan kommentoi  näitä miniäkokelaita negatiivisesti? Jäikö multa jotain lukematta?   Eihän se ap enää edes halua olla tän äijän kanssa. Jäikö sulta jotain lukematta?    Sehän teki ihan selväksi, että kun ei itse ymmärrä moista tarvetta niin halusi kysyä täältä ymmärtääkö joku muu pakonomaista tarvetta olla poikiensa tyttöystävien elämässä mukana? Eikä kukaan näyttänyt ymmärtävän.  Lukekaa nyt nää jutut ettei tästäkin ketjusta tuu yhden ja saman toistamista.

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä sä ap haluat edes olla tämän miehen kanssa? Nyt ilmeisesti jo harkitset suhteen lämmittämistä, kunhan mies vain ei ole tekemisissä miniöiden kanssa?

Äijä ei halua tukea sua sairaudessasi, arvostelee negatiivisesti sun ulkomuotoasi, vertailee sua muihin naisiin, kehuu ja hehkuttaa poikiensa tyttöystäviä?

Ja sinä haluat olla tuollaisen kanssa tekemisissä? Miksi ihmeessä?

Muista ettei ne miniäkokelaat ole syyllisiä appiukkonsa käytökseen, ei nuoria naisia pidä rangaista vanhan äijän hulluista ajatuksista ja puheista!

Se ukkohan tässä on se sairas pervo. Ja sinä vielä sairaampi, jos edes harkitset suhteen jatkamista moisen kanssa!

Vierailija
52/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit esiin.  Minusta täällä on ollut mielenkiintoista käydä lukemassa ihmisten elämästä ja pohdinnoista , jotka monesti ovat yllättäviä,  järkyttäviä, sairaita ja jotkut liippaavat läheltä omaakin elämää. Voi vähän peilailla omiakin kuvioita.

Mutta tämä tarina oli kyllä kerrassaan ton äijän osalta kuvottavan sairas.  Ap on varmasti joutunut just tämmösen persoonallisuushäiriöisen tyypin kynsiin, joka osaa olla niin mukava, avoin ja ihastuttava alkuun , että sitten kun suhde on syventynyt ja arki astunut kuvioihin, se mukavan miehen teeskentely loppuu ja karmea todellisuus paljastuu.  Siitä pyristely irti ei ole helppoa.  Lukekaa ihmiset kirjallisuutta, niin tiedätte.

Ap kokenut vielä syövän, tuskin se on jaksanut siinä samalla eroa työstää.  AP kirjoitti että ukkonsa käytös paheni potenssiin 100 kun nämä miniäkokelaat ilmaantuivat elämään. Eihän se kirjoittanut mitään pahaa niistä tytöistä. Ja erosivat sitten lopullisesti.

Ap kirjoitti myöskin että ei ole hänellä mitään aikeita palata yhteen miehen kanssa.  Esitti selkeän kysymyksen, joka ei liittynyt yhteenpalaamiseen vaan miehen selkeästi seksuaaliseen suhtautumiseen poikiensa tyttöystäviin.

Miksi täällä ei voi keskustelu pysyä asiallisena ja selkeänä?  Missä se palsta on missä jengi jaksaa lukea nämä kommentit ja tulla sitten vasta kommentoimaan ?  Joku jo kirjoitti että toisintaa toisinnon perään.

LUKEKAA!!

Vierailija
53/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden poikien pitäisi katkaista välit kokonaan. Ja taitaa neitokaisillakin viirata, sen verran on nykyään tietoa että tunnistaa pervokuvion.

Vierailija
54/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne pojat välttämättä mitään?  Saati ne tytöt?  Voihan se esittää niillekin jotain ihan muuta.  Tuskin se nyt menee se äijä itse kertoo niille, että hei, mä oon tätä mieltä sun rinnoista ja perseestä ja tälleen mä haukuin mun exää ja vertailin teihin. 

Mä tunnen yhden tommosen äijän , joka on kotioloissa vaimoaan kohtaan ihan hirviö ja sitten kaikille muille esitetään ihan jotain muuta.  Sitten kun totuus paljastunut, joka ikinen sanonut : että eipä olisi ikinä uskonut siitä miehestä.

Jos mä olisin ap, mä kertoisin niille tyttöystäville.

Vierailija
55/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparat, poikaystävän isä, ällö ukko huohottamassa perään..

Vierailija
56/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi kuullostaa just sellaselta sialta, että aina kun on ollut poikansa tyttöystävän kanssa niin varmaan  tyydyttää itsensä samantein ja fantasioi "miniästään". 

En ole eläessäni kuullut että joku puhuisi noin poikiensa tyttöystävistä.

Vierailija
57/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se mikä teitä kaikkia yhdisti oli se, että kukaan ei ymmärtänyt tätä EX-miesystävän suhtautumista "miniäkokelaaseen". 

Eikun nimenomaan me ymmärrettiin ja sinulle se ollaan tässä kerrottu. Mies on sairas irstailijasika, siksi. Ei ole muuta syytä eikä mitään mitä tarviis enempää ymmärtää.

Ja jos sulla olisi itsetunto jo ihan terveellä pohjalla, niin et sinäkään enää edes pohtisi tuota tyyppiä etkä tuhlais aikaa mihinkään ymmärtämisiin. Vaan lemppaisit koko ihmisen pois elämästäsi ja mielestäsi. Ja kertoisit näille tyttöystäville kanssa, että osaavat varoa moista irstailijaa.

Vierailija
58/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Koska hän tuntuu olevam kieroutunur sovinistisika, joka nappaisi poikansa tyttöystävän heti jos saisi mahdollisuuden. Siirryhän seuraavaan ja arvosta itseäsi enemmän. :)

Vierailija
59/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVAN.  Te ette ymmärtäneet sen enempää kuin minäkään ymmärrän. Ts kuin  entinen miesystäväni väitti, että minulla viiraa päässä jos en ymmärrä hänen tarvetta olla miniäkokelaidensa kanssa.  Väitti minun olevan sairas ihminen, jos en tätä tarvetta ymmärrä.  Se nyt tuli siis selväksi, että ei ymmärrä kukaan muukaan, vaan on yksin ajatustensa ja hulluutensa kanssa. Ja sen nimenomaan kerroitte minulle.

Se,  että häntä tällä ketjulla esim.näpäytän ei liene heikennä minun itsetuntoani.  Tällaiset siat kun yrittävät nimenomaan manipuloida ihmisiä kuvittelemaan, että he ovat hulluja, he ovat rumia, he ovat sairaita ja hän on oikeassa kaikessa.  Terveenä itsetuntona pitäisin nimenomaan sitä, että en ole sortunut tähän manipulointiin, kuten ikävä kyllä monelle käy, vaan lähtenyt suhteesta.  Toki voisin olla ihan hiljaa ja näpäyttämättä miestä, mutta ei sekään mun itsetuntoani hetkauttaisi suuntaan tai toiseen.

Vierailija kirjoitti:

Eikun nimenomaan me ymmärrettiin ja sinulle se ollaan tässä kerrottu. Mies on sairas irstailijasika, siksi. Ei ole muuta syytä eikä mitään mitä tarviis enempää ymmärtää.

Ja jos sulla olisi itsetunto jo ihan terveellä pohjalla, niin et sinäkään enää edes pohtisi tuota tyyppiä etkä tuhlais aikaa mihinkään ymmärtämisiin. Vaan lemppaisit koko ihmisen pois elämästäsi ja mielestäsi. Ja kertoisit näille tyttöystäville kanssa, että osaavat varoa moista irstailijaa.

Vierailija
60/99 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noonaroosa kirjoitti:

Se,  että häntä tällä ketjulla esim.näpäytän ei liene heikennä minun itsetuntoani.  Tällaiset siat kun yrittävät nimenomaan manipuloida ihmisiä kuvittelemaan, että he ovat hulluja, he ovat rumia, he ovat sairaita ja hän on oikeassa kaikessa.  Terveenä itsetuntona pitäisin nimenomaan sitä, että en ole sortunut tähän manipulointiin, kuten ikävä kyllä monelle käy, vaan lähtenyt suhteesta.  Toki voisin olla ihan hiljaa ja näpäyttämättä miestä, mutta ei sekään mun itsetuntoani hetkauttaisi suuntaan tai toiseen.

Senkun näpäytät, mutta usko pois, narsistit ja hullut ei näpäytystä tajua, ei vaikka sen ratakiskosta vääntäisi. Näiden ihmisten kanssa hiljaisuus on paras vaihtoehto.  Vaikka oletkin ihan täysin oikeassa, niin narsisti ei sitä koskaan tule ymmärtämään omassa päässään. Eikä "nöyrtymään" sinun edessä. Joten tee mitä teet, mutta turhaa on työsi. Parempi kun jatkat vaan eteenpäin, tosiaan näitä tyttöystäviä varoittaen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi