Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tehy ja Super, tonni meni, pari sataa tuli

Vierailija
09.02.2018 |

Kyllä melkein säääliksi kävi tuota teidän neuvottelijaa, joka aamulla ylen uutisissa selitti kuinka hyvän sopimuksen hän sai aikaan.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin ettei noista hiiristä ole mihinkään.

Vierailija
2/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedättekö mitä hoitajat, minä oikein nautin kun tiedän että te olette minua köyhempiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Sari Sairaanhoitaja vielä äänestää Kokomustaa..?

Vierailija
4/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja kirjoitti:

tiedättekö mitä hoitajat, minä oikein nautin kun tiedän että te olette minua köyhempiä...

Tiedätkö mitä opettaja, nautin kun tiedän että olet minua köyhempi...

Vierailija
5/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tehyyn ja suututtaa ihan mielettömästi..

Vierailija
6/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti, ei tyhmyys yht´äkkiä poistu, jos koskaan.

Vierailija
7/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain aiemmin viikolla täällä sapiskaa, kun en tätä ylityökieltoa noudattanut ja kerroin etten aio mahdollisesti lakkoilla. Tiesin lopputuloksen olevan juuri tämä, että saadakseni kaiken menetetyn takaisin olisin joutunut tekemään kahtan kauheammin. Ja ettei lakkoa tule.

Vierailija
8/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja kirjoitti:

tiedättekö mitä opettajat, minä oikein nautin kun tiedän että te olette minua köyhempiä...

Vierailija
9/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näistä liitoista nykypäivänä enää muuta kuin harmia niihin kuuluville? Tämä sekoilu tosin vaikuttanee koko ammattikuntaan, taas. Paperimiesten alasajo ainakin meni nappiin.

Vierailija
10/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi kävi veronmaksaille. 3,47% ensi vuoden loppuun.

Otetaan lisää velkaa avoimen sektorin maksettavaksi, eipä tässä muukaan auta. 

Vierailija
11/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näistä liitoista nykypäivänä enää muuta kuin harmia niihin kuuluville? Tämä sekoilu tosin vaikuttanee koko ammattikuntaan, taas. Paperimiesten alasajo ainakin meni nappiin.

Kyllä se passaa että koko terveydenhuolto ajetaan alas. Kaikki hoitakoot itse omat ja sukulaistensa sairaudet.

Vierailija
12/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kysymys siitä että neuvottelijat on täysiä lampaita vai siitä että neuvottelut oli teatteria,  neuvottelijat lahjottu ja sitä myötä työnantajapuolen takataskussa?

Vierailija
13/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulun tehyyn ja suututtaa ihan mielettömästi..

Vaihda johonkin parempipalkkaiseen työhön.

Tosin ei sitten enää ole niitä yli kymmentä vuosittaista "sairaus"lomapäivää, jotka voi vaan ilmoittaa. 

Vierailija
14/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämän korotuksen maksaa?

Vierailija
15/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs Kokoomus tähän liittyy? Eiköhän nuo lahjattomat neuvottelijat Tehyssa ja Superissa ole ihan vasemmistolaisia? Lisäksi vastapuolella ovat olleet julkishallinnon (työnantajan) virkamiehet, jotka voivat olla ihan mistä puolueesta tahansa tai sitoutumattomia.

Tehy ja Super ovat isoja liittoja, joilla olisi oikeasti muskeleita ajaa työntekijöidensä etua mutta taipuvat aina, ei se liity Kokoomukseen tai muihin puolueisiin juurikaan.

Vierailija
16/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valitusta tehyläisiltä! 260€ korotus ja ei muka riitä?! Minä sain 40€ korotuksen, olen korkeesti koulutettu ja saan vähemmän kuin nykyinen lähärin keskipalkka ja nyt tuo 260€ vielä lisää niin välimatka on vielä pidempi. Yhtälailla me muutkin koitetaan selviytyä arjesta ja lähäreillä tuskin on yli 10k€ opintolainoja makseltavana. Jotenkin pitäs muka arvostaa enemmän näitä yläasteen röökipaikan pissaliisoja 6 ka.lla jotka ei päässeet lukioon...

Vierailija
17/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tämän korotuksen maksaa?

Sari Sairaanhoitaja ihan itse.

Vierailija
18/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valitusta tehyläisiltä! 260€ korotus ja ei muka riitä?! Minä sain 40€ korotuksen, olen korkeesti koulutettu ja saan vähemmän kuin nykyinen lähärin keskipalkka ja nyt tuo 260€ vielä lisää niin välimatka on vielä pidempi. Yhtälailla me muutkin koitetaan selviytyä arjesta ja lähäreillä tuskin on yli 10k€ opintolainoja makseltavana. Jotenkin pitäs muka arvostaa enemmän näitä yläasteen röökipaikan pissaliisoja 6 ka.lla jotka ei päässeet lukioon...

40e kuukaudessa, vuodessa, kahdessa vuodessa, kertakorvausena jne..?!

Vierailija
19/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko nyt, että sairaanhoitaja saa 260€ kuukaudessa lisäpalkkaa?

Vierailija
20/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit opintolainan sijaan tehnyt töitä, dyykannyt roskiksia ja muutenkin käyttänyt sitä mielikuvistusta. Mutta, ei...kaiken hyvän pitäisi tulla ilman todellista vastuuta. Ja mitä myyt itsesi halvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän