Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu
Kommentit (760)
Tuosta latistamisesta Suomessa Saara on ihan oikeassa. Jo peruskoulussa taotaan kalloon, että ei nyt herran tähden kannata ainakaan näkyä tai kuulua tai olla liian hyvä missään tai ainakaan tietää sitä itse jos on. Jos opettajat eivät ruodussa pysymistä riittävästi vartioi, kakaralauma viimeistään panee vääränlaiset ruotuun. Täällä tarvitaan enemmän tilaa sille, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisen omintakeisuutta ja lahjoja pitäisi tukea. Tämä ei tarkoita sitä etteikö esim. Saara olisi saanut vaikka mitä Suomelta ja etteikö siitä olisi kiitollinen. Kyse on ilman vievästä yleisestä tunnelmasta jonka tunnistan hyvin (vaikka en itse edes ole erityislahjakas missään).
Vierailija kirjoitti:
Tuosta latistamisesta Suomessa Saara on ihan oikeassa. Jo peruskoulussa taotaan kalloon, että ei nyt herran tähden kannata ainakaan näkyä tai kuulua tai olla liian hyvä missään tai ainakaan tietää sitä itse jos on. Jos opettajat eivät ruodussa pysymistä riittävästi vartioi, kakaralauma viimeistään panee vääränlaiset ruotuun. Täällä tarvitaan enemmän tilaa sille, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisen omintakeisuutta ja lahjoja pitäisi tukea. Tämä ei tarkoita sitä etteikö esim. Saara olisi saanut vaikka mitä Suomelta ja etteikö siitä olisi kiitollinen. Kyse on ilman vievästä yleisestä tunnelmasta jonka tunnistan hyvin (vaikka en itse edes ole erityislahjakas missään).
Saara Aaltohan on opettajien lapsi ja saanut koko kouluaikansa eriryiskohtelua koulussa. Opettajat palvoneet lapsinerona. Se ettei muut lapset ole pikkuvanhasta besserwisseristä teachers’ petistä pitäneet johtuu suurelta osin tästä.
Saara Aallon musiikki, asut ja esiintyminen oli ihan hirveää aiemmin. Nyt kun hänellä on ammattilaistiimi, se on kohentunut. Olisi hänelle kasvunpaikka käsittää se oma puutteellisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavat kaksi biisiä ovat tasokkaampia, kun tämä ei ole todellakaan.
Mutta hyvää palautetta ja myös menestystä listoilla biisi on saanut ollakseen vasta huom! karsintakappale.
Monsters on oikein hyvä, mutta siinä näkyy vähän kiire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavat kaksi biisiä ovat tasokkaampia, kun tämä ei ole todellakaan.
Mutta hyvää palautetta ja myös menestystä listoilla biisi on saanut ollakseen vasta huom! karsintakappale.
Millähän listoilla :D
Mielenkiinto Aaltoa kohtaan on hyvin pitkälle negatiivista mutta silläkin Aalto ratsastanut hyvin. Klikkauksia tulee kun kansa haluu nähdä mitä hemmetin outoo se taas on sanonu tai tehny.
te vauva keskustelun ihmiset otte suomen negativiisinta kanssa pahinmasta päästä puukatte kaikki selkään
saara paljon positiivisisempi kuin yksikään teistä ainostaa suomalaiset haukkuu saaraa biisi muut tykkäää
Vierailija kirjoitti:
No, onko ihan pakko joka paikassa sitä jauhaa? Kiitollisuudesta en ole nähnyt mitään. Valeita puhuu haastatteluissa. Kehuu Englantia osallistuttuaan yhteen kisaan, jossa pärjäsi yhtä hyvin kuin vastaavissa Suomessa. Onko hän nämäkin jo unohtanut?! Kokonaiseen vuoteen hän ei kisan jälkeen tehnyt Englannissa kunnon keikkoja, ne sukkahousukiemurtelut jossain bridetapahtumassako olivat sitä hyväksyntää, jota kaipaa? Ja kuka aikuinen ihminen vuoden kokemusten jälkeen ulkomailla kertoo kysyttäessö, että netin ja sähkön tms. oli ongelmia?
Ja euroviisut ovat hänen unelmansa, siis HÄNEN, eihänhän edes osannut nimetä muita suomalaisia edustajia.
Jos se voittaa euroviisut, sehän kutsutaan linnan juhliin. Meinaako se niissäkin haastatteluissa alkaa avautua, miten hän on ainoa glamuur kemuissa?
suomailaiset on negatiivisia kirjoitti:
te vauva keskustelun ihmiset otte suomen negativiisinta kanssa pahinmasta päästä puukatte kaikki selkään
saara paljon positiivisisempi kuin yksikään teistä ainostaa suomalaiset haukkuu saaraa biisi muut tykkäää
On se nyt kumma että nainen on 30 ja ei vieläkään ole saanut menestystä. Saaran esilläolo on pelkästään tällä hetkellä tiettyjen tahojen tekohengityksen varassa.
Saara tietty itse puhuu itsestään valtavan menestyneenä mutta mihin se muka perustuu. On juuri julkaissut ensimmäisen singlensä joka on tehty suomalaisten verovaroin. Silti vain valittaa ettei suomessa häntä tueta.
Kenen pitäisi rakastaa tälläistä
suomailaiset on negatiivisia kirjoitti:
Saara ei tykkää suomalaisista ja suomalaiset ei tykkää Saarasta. Olisi nyt hemmetti soikoon valinnut sen Englannin edustusmaakseen, miksi hän täytyy viettää Suomessa niin paljon aikaa? Pitäsi suunsa jo kiinni!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara Aaltohan on opettajien lapsi ja saanut koko kouluaikansa eriryiskohtelua koulussa. Opettajat palvoneet lapsinerona. Se ettei muut lapset ole pikkuvanhasta besserwisseristä teachers’ petistä pitäneet johtuu suurelta osin tästä.
Saara Aallon musiikki, asut ja esiintyminen oli ihan hirveää aiemmin. Nyt kun hänellä on ammattilaistiimi, se on kohentunut. Olisi hänelle kasvunpaikka käsittää se oma puutteellisuutensa.
Vai niin. Omalla luokallani oli yksi "lapsinero". Hän ihan aidosti oli musiikillisesti erityislahjakas, ihan niin kuin Aaltokin. Hän soitti pianoa jokaisessa kissanristiäisessä mitä opet keksivät. Pahaksi harmiksi hän oli lahjakkuuteensa lisäksi myös älykäs ja pärjäsi koulussa. Jätkät jätti tyypin kaiken ulkopuolelle ja kiusasivat lähes hengisltä. Hänet mm. lukittiin puukäsityöluokan varastoon ja pidettiin puoli tuntia teljettynä koulun ruokalan roskapönttöön. Taatusti oppi, että ei kannata erota massasta.
Saara on sairastunut vahvuuteen.
Ihminen joka on heikko sisältä ja painii näiden sisäisten demonien kanssa kehittää usein kovan ulkokuoren. Naamarin. Saaran naamalla näkee sen.
Vaikuttaa siltä että Saaran koulukiusaajat ovat täällä kommentoimassa kateellisia ajatuksiaan. Surullista. Monet kiusaajat jopa istuvat aikuisena kiusaamistaan.
Miksi fanien pitää lytätä kaikki aikaisemmat Suomen edustajat maan rakoon? Kun NYT on muka niin hyvä edustaja. Kappalettakaan ei vielä ole valittu, ja tämä ehdolla oleva on RUOTSALAISTEN tekemä. Tosi upeeta! Hävettää, jos se lähetetään. Ikään kuin koko Suomi olisi samaa mieltä Saaran kanssa, ettei meistä ole mihinkään. Eikä kenelläkään ole mitään sananvaltaa siihen, että pääseekö Saara sinne vai ei. Aikaisemmin sentään valittiin se edustaja, nyt ilmoitettiin. Kun Saara HALUAA.
Saara Aalto ei osaa itse tehdä musiikkia. Monet Suomalaiset arstistit sensijaan tekee itse hienoa musiikkia eivätkä leuhki ja ulise ja valita.
Saaran singlen on muut tehneet suomalaisten verovaroilla.
Ainoo artisti joka pitää suomalaisten verovaroin pakolla yrittää saada lentoon. Muut artistit teke sen yleensä ihan ite.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että Saaran koulukiusaajat ovat täällä kommentoimassa kateellisia ajatuksiaan. Surullista. Monet kiusaajat jopa istuvat aikuisena kiusaamistaan.
En todellakaan ole koulukiusaaja. Mua häiritsee tuo kritiikitön ihailu, vaikka Saara itse mollaa muita. Ja sitten muun suomi-musiikin haukkuminen ja muiden artistien latistaminen. Jos haluatte olla kuin muut eurooppalaiset, siitä vaan, mutta antakaa meidän muiden olla rauhassa. Ja meidän arvostelijoiden haukkuminen mielisairaiksi, tosi kannustavaa!
Saarakin voisi ruveta kehumaan niitä, jotka ovat häntä nostaneet. Kuten Michael Monroe. Muitakin varmaan on. Nyt antaa kuvaa itsestään loistavana artistina, joka yksin on noussut tähdeksi. Mitä ei edes ole tapahtunut. Ja aikaisempi tuotantonsa ei ollut hyvää. Onhan ne kaikki tuolla youtubessa löydettävissä, mutta eipä tunnu ketään kiinnostavan.
Hei sinä yksi ja ainoa Saaravihaaja. Lopeta vahingollinen ja pakonomainen fiksaatiosi Saara Aallon vihaamiseen. Hän on vain yksi artisti pienestä maasta nimeltä Suomi ja sinä käytät aivan käsittämättömän paljon aikaa ja voimavarojasi yhden pikku ihmisen vihaamiseen. Voin taata, että heti kun unohdat koko Saara Aallon ja keskityt oman elämäsi elämiseen viestien pikaspammaamiseen ja omien iestiesi massatykkäämiseen monen laitteen avulla, sun olosi paranee. Ystävällinen vinkki vain.
Nofear2017 -vuonna tapahtunut Suomessa ja maailmalla vaikka mitä, mutta Saara Aalto se vaan keskittyy olennaiseen: minäminäminäminä ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. Omalla luokallani oli yksi "lapsinero". Hän ihan aidosti oli musiikillisesti erityislahjakas, ihan niin kuin Aaltokin. Hän soitti pianoa jokaisessa kissanristiäisessä mitä opet keksivät. Pahaksi harmiksi hän oli lahjakkuuteensa lisäksi myös älykäs ja pärjäsi koulussa. Jätkät jätti tyypin kaiken ulkopuolelle ja kiusasivat lähes hengisltä. Hänet mm. lukittiin puukäsityöluokan varastoon ja pidettiin puoli tuntia teljettynä koulun ruokalan roskapönttöön. Taatusti oppi, että ei kannata erota massasta.
Niin. Miksi niille muille oppilaille ei anneta mitään? Pakotetaan väkisin palvovaksi yleisöksi jollekin lellikille?
Ei tossa ole kyse siitä erikoisuudesta, vaan sen pakkosyöttämisestä.
Saara Aallon oma musiikki on sietämätöntä ulinaa. Pitäisi vihjata Trumpille, että ostavat sen sinne Quantanamoon. Korvaa vesikidutuksenkin. Nofearia 24/7 niin paatuneinkin terroristi romahtaa.
Nyt viimein on saanut ensimmäisen siedettävän jollotuksen markkinoille, kun oli pakko taipua siihen, että muut tekee sen biisin.
Siksi että muut "joutuivat" kuuntelemaan pianan soittoa (taitavaa), on oikein kiduttaa toinen lapsi melkein hengiltä? Just tuollaisia asenteita on ja ne on karsittava. Siksi Saara puhuu. Mieti nyt vähän, aikuinen ihminen.
Puhut kuin Madonnasta 80-luvulla. Jopa Vatikaanista lähtien ihmisiä kiellettiin fanittamasta Madonnaa, koska se nainen ei tiennyt mitä sopii sanoa ja miten pitää käyttäytyä. Oikea bitch.