Saara Aallon eka euroviisubiisi julkaistu
Kommentit (760)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että Saara pääsisi eroon menneisyyden haamuistaan ja keskittyisi lopultakin olennaiseen.
Minä toivoisin että sinä unohtaisit koko Saaran. Keskity olennaiseen.
Saatko palkkaa palstapäivystyksestä, jankuti, jankuti, janks, janks,...?
Tarkkasilmäinen huomio! Kirjoittaja unohti viestistä "no fear", "homo" ja "possujuhlat" yms. vihaajien kuvaston jankutukset jotka ovat OK sinullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
intohimoiset saarafanit haluaa pitää näitä ketjuja loputtomiin esillä. Että sellaisia faneja....
intohimoiset saarahaterit haluaa pitää näitä ketjuja loputtomiin esillä. Että sellaisia hatereita....
Mee nukkumaan raasu. Nyt ei taida irtoo muuta kuin muiden juttujen kopiointi.
No fear.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta latistamisesta Suomessa Saara on ihan oikeassa. Jo peruskoulussa taotaan kalloon, että ei nyt herran tähden kannata ainakaan näkyä tai kuulua tai olla liian hyvä missään tai ainakaan tietää sitä itse jos on. Jos opettajat eivät ruodussa pysymistä riittävästi vartioi, kakaralauma viimeistään panee vääränlaiset ruotuun. Täällä tarvitaan enemmän tilaa sille, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisen omintakeisuutta ja lahjoja pitäisi tukea. Tämä ei tarkoita sitä etteikö esim. Saara olisi saanut vaikka mitä Suomelta ja etteikö siitä olisi kiitollinen. Kyse on ilman vievästä yleisestä tunnelmasta jonka tunnistan hyvin (vaikka en itse edes ole erityislahjakas missään).
Saara Aaltohan on opettajien lapsi ja saanut koko kouluaikansa eriryiskohtelua koulussa. Opettajat palvoneet lapsinerona. Se ettei muut lapset ole pikkuvanhasta besserwisseristä teachers’ petistä pitäneet johtuu suurelta osin tästä.
Saara Aallon musiikki, asut ja esiintyminen oli ihan hirveää aiemmin. Nyt kun hänellä on ammattilaistiimi, se on kohentunut. Olisi hänelle kasvunpaikka käsittää se oma puutteellisuutensa.
Vai niin. Omalla luokallani oli yksi "lapsinero". Hän ihan aidosti oli musiikillisesti erityislahjakas, ihan niin kuin Aaltokin. Hän soitti pianoa jokaisessa kissanristiäisessä mitä opet keksivät. Pahaksi harmiksi hän oli lahjakkuuteensa lisäksi myös älykäs ja pärjäsi koulussa. Jätkät jätti tyypin kaiken ulkopuolelle ja kiusasivat lähes hengisltä. Hänet mm. lukittiin puukäsityöluokan varastoon ja pidettiin puoli tuntia teljettynä koulun ruokalan roskapönttöön. Taatusti oppi, että ei kannata erota massasta.
Niin. Miksi niille muille oppilaille ei anneta mitään? Pakotetaan väkisin palvovaksi yleisöksi jollekin lellikille?
Ei tossa ole kyse siitä erikoisuudesta, vaan sen pakkosyöttämisestä.
Saara Aallon oma musiikki on sietämätöntä ulinaa. Pitäisi vihjata Trumpille, että ostavat sen sinne Quantanamoon. Korvaa vesikidutuksenkin. Nofearia 24/7 niin paatuneinkin terroristi romahtaa.
Nyt viimein on saanut ensimmäisen siedettävän jollotuksen markkinoille, kun oli pakko taipua siihen, että muut tekee sen biisin.
Siksi että muut "joutuivat" kuuntelemaan pianan soittoa (taitavaa), on oikein kiduttaa toinen lapsi melkein hengiltä? Just tuollaisia asenteita on ja ne on karsittava. Siksi Saara puhuu. Mieti nyt vähän, aikuinen ihminen.
Saara Aalto esitti niitä kammokappaleitaan joka paikassa. Kamala sävellys, kamala sanoitus, kamala esitys.
Hän sai oman kuoron, jonne hän sai valikoida lellikkejään. Silkkaa kiusaamista siis häneltä.
Ei häntä kidutettu hengiltä.
Sanottiin ettei tykätty esittksistä.
Eikä oltu ihmisen seurassa joka itse valikoi lellikkejään.
Ja täsyä hyvästä hän on nyt 15 vuotta päätyökseen kiusannut suomalaisia. Nyt jo presidenttikin sai osansa.
Minä kerroin tapauksesta jossa lapsi teljettiin mm. roskapönttöön puoleksi tunniksi ja sinusta se oli hyvä vain. Selaa viestejä taaksepäin. Lisäksi nyt pajastit, että oikeasti olet yksi niitä "koulukavereita". Sä et ole menestynyt, Saara yrittää menestyä. Ja sä olet kateellinen. Oikeasti aikuinen ihminen: päästä nyt jo irti. Tee omalla elämälläsi mitään äläkä tuhlaa elämääsi toisen elämän vihreänä kyttäämiseen vierestä.
Tämä ketju koskee Saara Aaltoa.
Ja en todellakaan ole koulukavereita. Kertaan vain sen, mitä hän itse on oksentanut julkisuuteen. Over and over and over and over and over again.
Etsi sinä mieleltään tasapainoinen idoli niin ei tatvitse täällä randomisti vihata ihmisiä.
1. En ole fani, kiinnostaa vain tämän euroviisujutun takia ja 2. en vihaa sua enkä ketään muutakaan. Kauhean kuluttava tunne. Voisikohan nyrkkeilysäkki tai jokin mindfulnes auttaa sua tuon raivon kanssa?
toistenmusiikilla kirjoitti:
Saara Aalto ei osaa itse tehdä musiikkia. Monet Suomalaiset arstistit sensijaan tekee itse hienoa musiikkia eivätkä leuhki ja ulise ja valita.
Saaran singlen on muut tehneet suomalaisten verovaroilla.
Ainoo artisti joka pitää suomalaisten verovaroin pakolla yrittää saada lentoon. Muut artistit teke sen yleensä ihan ite.
Moni tässä ketjussa on verojen puolesta nettosaaja, varsinkin äidit. Miksi minun pitää maksaa veroistani sinunkin palstailuharrastus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta latistamisesta Suomessa Saara on ihan oikeassa. Jo peruskoulussa taotaan kalloon, että ei nyt herran tähden kannata ainakaan näkyä tai kuulua tai olla liian hyvä missään tai ainakaan tietää sitä itse jos on. Jos opettajat eivät ruodussa pysymistä riittävästi vartioi, kakaralauma viimeistään panee vääränlaiset ruotuun. Täällä tarvitaan enemmän tilaa sille, että ihmiset ovat erilaisia ja jokaisen omintakeisuutta ja lahjoja pitäisi tukea. Tämä ei tarkoita sitä etteikö esim. Saara olisi saanut vaikka mitä Suomelta ja etteikö siitä olisi kiitollinen. Kyse on ilman vievästä yleisestä tunnelmasta jonka tunnistan hyvin (vaikka en itse edes ole erityislahjakas missään).
Saara Aaltohan on opettajien lapsi ja saanut koko kouluaikansa eriryiskohtelua koulussa. Opettajat palvoneet lapsinerona. Se ettei muut lapset ole pikkuvanhasta besserwisseristä teachers’ petistä pitäneet johtuu suurelta osin tästä.
Saara Aallon musiikki, asut ja esiintyminen oli ihan hirveää aiemmin. Nyt kun hänellä on ammattilaistiimi, se on kohentunut. Olisi hänelle kasvunpaikka käsittää se oma puutteellisuutensa.
Vai niin. Omalla luokallani oli yksi "lapsinero". Hän ihan aidosti oli musiikillisesti erityislahjakas, ihan niin kuin Aaltokin. Hän soitti pianoa jokaisessa kissanristiäisessä mitä opet keksivät. Pahaksi harmiksi hän oli lahjakkuuteensa lisäksi myös älykäs ja pärjäsi koulussa. Jätkät jätti tyypin kaiken ulkopuolelle ja kiusasivat lähes hengisltä. Hänet mm. lukittiin puukäsityöluokan varastoon ja pidettiin puoli tuntia teljettynä koulun ruokalan roskapönttöön. Taatusti oppi, että ei kannata erota massasta.
Niin. Miksi niille muille oppilaille ei anneta mitään? Pakotetaan väkisin palvovaksi yleisöksi jollekin lellikille?
Saara Aallon oma musiikki on sietämätöntä ulinaa. Pitäisi vihjata Trumpille, että ostavat sen sinne Quantanamoon. Korvaa vesikidutuksenkin. Nofearia 24/7 niin paatuneinkin terroristi romahtaa.
Nyt viimein on saanut ensimmäisen siedettävän jollotuksen markkinoille, kun oli pakko taipua siihen, että muut tekee sen biisin.
Mene hoitaan kidutusfantasioidesi kanssa. Ei ole tervettä.
tajutkoonjotain kirjoitti:
Saarasta näkee että on itse kiusaaja tyyppiä.
Eihän sellaisesta ole tietenkään pidetty.
Kulkee nenä pystyssä ja dissaa kaikki jotka ei tanssi hänen pillinsä mukaan.
No me emme tanssi joten hän saa olla kiusattu lopun elämäänsä ennekun tajuu ..heh
Siinähän dissaat ja kiusaat. Älä vaan kerro että sinullakin on lapsia joille opetat sairasta ajatteluasi.
faskiakokoajan kirjoitti:
Saara on sairastunut vahvuuteen.
Ihminen joka on heikko sisältä ja painii näiden sisäisten demonien kanssa kehittää usein kovan ulkokuoren. Naamarin. Saaran naamalla näkee sen.
Siinä tuli taas diagnoosi Saaralle. Moneskohan kymmenes tässäkin ketjussa?
outolintuseon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavat kaksi biisiä ovat tasokkaampia, kun tämä ei ole todellakaan.
Mutta hyvää palautetta ja myös menestystä listoilla biisi on saanut ollakseen vasta huom! karsintakappale.
Millähän listoilla :D
Mielenkiinto Aaltoa kohtaan on hyvin pitkälle negatiivista mutta silläkin Aalto ratsastanut hyvin. Klikkauksia tulee kun kansa haluu nähdä mitä hemmetin outoo se taas on sanonu tai tehny.
Suomen iTunesin latauslistan ykkösenä näkyy olevan edelleen, nousi latauslistoille muutamassa muussakin maassa, ruotsissa kympin sakissa. Ei tietenkään riitä vielä tämäkään.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että muut "joutuivat" kuuntelemaan pianan soittoa (taitavaa), on oikein kiduttaa toinen lapsi melkein hengiltä? Just tuollaisia asenteita on ja ne on karsittava. Siksi Saara puhuu. Mieti nyt vähän, aikuinen ihminen.
Saara Aalto esitti niitä kammokappaleitaan joka paikassa. Kamala sävellys, kamala sanoitus, kamala esitys.
Hän sai oman kuoron, jonne hän sai valikoida lellikkejään. Silkkaa kiusaamista siis häneltä.
Ja täsyä hyvästä hän on nyt 15 vuotta päätyökseen kiusannut suomalaisia. Nyt jo presidenttikin sai osansa.
Minä kerroin tapauksesta jossa lapsi teljettiin mm. roskapönttöön puoleksi tunniksi ja sinusta se oli hyvä vain. Selaa viestejä taaksepäin. Lisäksi nyt pajastit, että oikeasti olet yksi niitä "koulukavereita". Sä et ole menestynyt, Saara yrittää menestyä. Ja sä olet kateellinen. Oikeasti aikuinen ihminen: päästä nyt jo irti. Tee omalla elämälläsi mitään äläkä tuhlaa elämääsi toisen elämän vihreänä kyttäämiseen vierestä.
Ja en todellakaan ole koulukavereita. Kertaan vain sen, mitä hän itse on oksentanut julkisuuteen. Over and over and over and over and over again.
Etsi sinä mieleltään tasapainoinen idoli niin ei tatvitse täällä randomisti vihata ihmisiä.
1. En ole fani, kiinnostaa vain tämän euroviisujutun takia ja 2. en vihaa sua enkä ketään muutakaan. Kauhean kuluttava tunne. Voisikohan nyrkkeilysäkki tai jokin mindfulnes auttaa sua tuon raivon kanssa?
Väität ettet vihaa mutta käyttäydyt kuin vihaaja. Kumpaa uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väität ettet vihaa mutta käyttäydyt kuin vihaaja. Kumpaa uskoa?
Missä olen käyttäytynyt kuin vihaaja? En yhtään missään. Olen todennut, että olisit paljon onnellisempi jos eläisit oikeasti elämääsi sen sijaan, että käytät voimasi yhden pienen suomalaisen muusikon alas painamiseen. Kokeile!
Todella hyvä idea tuo että Aalto valittiin suotaan viisuihin ja vielä parempi etyä kolme kappaletta tuotetaan vimpan päälle ja niistä sittn valitaan. Viisufanit euroopasta kumminkinkuuntelevat nekin joita me ei valita ja näin tulee enemmän mainostilaa.
Itse kappale on perusviisufanikamaa, ei huono, mutten usko, että sillä viisuja voitetaan. Loppupuoliskoln olisikaivannut jotain uutta vielä.
Vierailija kirjoitti:
outolintuseon kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seuraavat kaksi biisiä ovat tasokkaampia, kun tämä ei ole todellakaan.
Mutta hyvää palautetta ja myös menestystä listoilla biisi on saanut ollakseen vasta huom! karsintakappale.
Millähän listoilla :D
Mielenkiinto Aaltoa kohtaan on hyvin pitkälle negatiivista mutta silläkin Aalto ratsastanut hyvin. Klikkauksia tulee kun kansa haluu nähdä mitä hemmetin outoo se taas on sanonu tai tehny.
Suomen iTunesin latauslistan ykkösenä näkyy olevan edelleen, nousi latauslistoille muutamassa muussakin maassa, ruotsissa kympin sakissa. Ei tietenkään riitä vielä tämäkään.....
Niin. Ekaa kertaa menestyy kun biisi on muiden tekemä.
Ja itsekin tykkään biisistä. Inhoan tätä taas käynniatynyttä ”olen uhri”-oksentelua mediaan.
Vierailija kirjoitti:
Hei sinä yksi ja ainoa Saaravihaaja. Lopeta vahingollinen ja pakonomainen fiksaatiosi Saara Aallon vihaamiseen. Hän on vain yksi artisti pienestä maasta nimeltä Suomi ja sinä käytät aivan käsittämättömän paljon aikaa ja voimavarojasi yhden pikku ihmisen vihaamiseen. Voin taata, että heti kun unohdat koko Saara Aallon ja keskityt oman elämäsi elämiseen viestien pikaspammaamiseen ja omien iestiesi massatykkäämiseen monen laitteen avulla, sun olosi paranee. Ystävällinen vinkki vain.
Ai Tor-verkko? Mun havainto on, että muitakin ei-tykkääjiä täällä kirjoittaa. Ei tämä ole niin mustavalkoista: vihata tai rakastaa? Ystävällinen vinkki vain.
"Saara Aalto esitti niitä kammokappaleitaan joka paikassa. Kamala sävellys, kamala sanoitus, kamala esitys.
Ja täsyä hyvästä hän on nyt 15 vuotta päätyökseen kiusannut suomalaisia. Nyt jo presidenttikin sai osansa."
Hups! Nyt kyllä paljastit liikaa itsestäsi, Saara-vihaaja. Olet siis Saaran entisiä koulukavereita! Aika helppo nakki ottaa selville kuka näitä herjauksia kirjoittaa. Jotenkin arvasin että kyseessä on joukko (AIKUISIA!) ihmisiä jotka jollain tavalla ovat olleet Saaran kanssa tekemisissä menneisyydessä.
Että on pokkaa Saaralla, kiusata nyt presidenttiä. Not.
Vierailija kirjoitti:
Nofear2017 -vuonna tapahtunut Suomessa ja maailmalla vaikka mitä, mutta Saara Aalto se vaan keskittyy olennaiseen: minäminäminäminä ja minä.
Tosiaan, ei se puhu muusta kuin itsestään! Kiinnostaako ympärilläoleva maailma yhtään? Voisiko laulunaiheet löytyä muualta kuin itsestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nofear2017 -vuonna tapahtunut Suomessa ja maailmalla vaikka mitä, mutta Saara Aalto se vaan keskittyy olennaiseen: minäminäminäminä ja minä.
Tosiaan, ei se puhu muusta kuin itsestään! Kiinnostaako ympärilläoleva maailma yhtään? Voisiko laulunaiheet löytyä muualta kuin itsestä?
Ilmeisesti ei.
Palstalla on samoja monstereita, joista Saara laulaa.
Saara-vihaajat saa ihmiset tykkäämään Saarasta vain enemmän ja enemmän. Saaraa on kiusattu jo lapsesta saakka ja yhä vain jatkuu, on todella helppoa asettua Saaran puolelle kun hän saa tämmöistä kuraa niskaansa.
Kohta on vain muutama heitteri vastaan koko muu maailma + Saara.
Uskomattoman sairaita, raukkamaisia, kasvottomia pilkkaajia te olette Saaran haukkujat. Nettikiusaamista sairaimmillaan. Tulkaa esiin piiloistanne, omilla kasvoillanne ja nimellänne! Koko maailma halveksii teitä.
No esim Saaran möläytyksiä kommentoidaan ihan nimillä.
Ks esim se artikkeli, missä mollaa presidenttiparia ja sen kommentteja...