Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaurasta väkeä löytyy.

Vierailija
08.02.2018 |

Kyllä on turha uskotella ettei Suomessa olisi todella eriarvoisuutta ihmisten elintasoissa.Itse olen työttöämänä,välillä töissä(nykyäänlaitoshuoltaja/hyvinvointiavustaja) eikä eläkkeeseenkäänole kovin montaa vuotta.Tiedän,että täyspäivää tekevät ja "paremmissa" töissä ja toimissa olevat tienaavat toki moninkertaisesti sen,mitä meikäläinen,mutta nyt olen lukenut meidän mittakaavassamme aika "kroisoksista".
Aamulehdessä oli juttua pariskunnasta,jotka ostaa päräyttivät entisen kumitehtaan johtajan asunnon.Se oli aikanaan muunnettu neljän huoneiston rivitalokiinteistöksi,mutta nyt tämä,ulkoisesti ihan vaatimattoman näköinen,mutta varmaan ökyrikas pari osti sen.Tosin huonokuntoisena,mutta remonttiin uppoaa rahaa.
Toinen juttu oli tänään.Oli hiihto-ja lasketteluvaatteista kirjoitus.Siinä yksi pariskunta(kolme lasta)kertoivat laittavansa vuosittain tuhansia ulkoiluvaatteisiin,plus lasten vaatteet päälle.Kaikki oli vielä erikseen,murtsikka,laskettelu ja luisteluasut.
Ei siinä mitään,jokainen saa rehellisesti tienattuja rahojaan käyttää miten tahtoo,mutta huvittaa vain kun toistakymmentä vuotta pidin samaa ulkoilupukua.Nyt heitin keväällä roskiin,aikomuksena ostaa uusi.Työt loppui marraskuussa,oli siis määräaikainen juttu ja niin jäi puku ostamatta.Hiusten leikkuu-japermiskerrasta noin vuosi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä