Voiko pyöreä nainen olla kaunis?
Heippa! Olen hieman pyöreä/lihava mutta voinko olla kaunis...?? Miestäni kasvoni ovat kauniit lukuun ottamatta kaksoisleukaa joka välillä näkyy...
Kommentit (18)
Mun mielestä edes yksikään plusmalli ei ole kaunis, kun katsoo vaikka Ashley Grahamia, meinaa tulla oksennus vain hänen kokonsa takia.
Tämä on minun mielipiteeni, mutta ei.
Voi olla, mutta ei yhtä kaunis kuin olisi normaalipainoisena/hoikkana.
Voi olla. Tosin ne ketkä ei pyöreänä ole kauniita voisi sitä hoikkana hyvinkin olla. Sellainen selkeä ylipaino ei varsinaisesti ketään kaunista.
Lähinnä tietynlaiselle kehonrakenteen omaavalle ihan lirulaihalla lisäkilot parantaa ulkonäköä. Luurangosta pehmeän naisellinen. Mutta ei siihen passaa enää sen jälkeen ylimääräisia mahamakkaroita kerätä.
Riippuu vähän millä tavalla on pyöreä... Kasvot toki voi olla kauniit. Jos on tissiä ja pyllyä vähän runsaammin, mutta kuitenkin selkeä vyötärö, niin voi olla ihan täydellinen nainen!
Kyllä, todellakin. Ja jos olet sinut itsesi kanssa, silmistäsi loistaa ihana katse.
Itse olen kuluneen ja riutuneen luurangon näköinen, se vasta on kauheaa.
Itse en ymmärrä, miksei voisi olla kaunis. Kulttuurissamme vallitsee joku viha ihmisiä kohtaan, jotka eivät näytä 24/7 photoshopatuilta. Ei kauneus vaadi mitään täydellisyyttä.
Mutta ylipäänsä ei kai omaa itsetuntoa ja elämää kannata rakentaa kauneuden varaan, koska se ei ole mikään kestävä pohja.
Kyllä. Vähän pulleampi nainen on juuri paras. Isot tissit ja perä, joista ottaa kiinni. Nams! Ei luurangot ole lähellekään yhtä kauniita ja seksuaalisesti haluttavia. Läskiä pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä edes yksikään plusmalli ei ole kaunis, kun katsoo vaikka Ashley Grahamia, meinaa tulla oksennus vain hänen kokonsa takia.
Ei häntä tarvitse jokaisen kauniiksi ajatella, mutta kyllä sulla on päässä vikaa, jos normaali ihmiskeho aiheuttaa oksennusreaktioita. Suosittelen hoitoa xD Ei kukaan täysjärkinen oksenna, vaikka vastaan kävelisi 500kg henkilö. Silloin kysymys on jostain omasta projisoidusta pelkotilasta tms. Tai ehkä oot emetofiili.
Kasvot voivat olla kauniit, mutta varmasti nekin piirteet tulisivat paremmin esille normaalipainossa/hoikempana. Kroppa ei mielestäni voi olla kovin kaunis jos on ylimääräistä.
Totta kai voi olla. Myös laiha voi olla ruma. Riippuu täysin kasvonpiirteistä, olemuksesta ja siitä kuinka ylväästi itsesi kannat.
Ja jos vielä puhutaan vain pienestä pyöreydestä, niin en ymmärrä edes koko kysymystä.
Mikä meitä naisia vaivaa!?
Kyllä voi, esimerkiksi kasvot voivat olla vähän pyöreällä hyvinkin kaunispiirteiset, vaikka kroppa olisi toista maata. -
Tietenkin voi. Christina Aguilerakin oli hieman pyöreämpänä blondina kauneimmillaan.
Naisen kauneushan muodostuu kokonaisuudesta, eli ei silloin voida puhua kauniista naisesta, jos vain naama on siedettävä.
Kurvikas nainen on seksikäs, ei mikään pallo.
Esimerkiksi otettu ashley graham on todella kaunis ja kiihottava vaikka isohko onkin,hitto kun pääsisi livenä sen lähelle,mutta silloin näkisi koko totuuden.
Jännä asia miten lehdet ja televisio huijaa,olen aina pitänyt viivi pumpasta kauniina ja kiihottava,mutta luonnossa kun olen ollut sen kanssa tekemisissä ,ei näyttänyt/tuntunut miltään,ehkä vähän oudolta?
No toi kaksari on kyllä melkoinen miinus.
Voi olla.