Missä ihanasta lämmöstä valittajat?
Valivalivali valivalivali valivalivali vali.
Ihmisvihaaja valittavat, me normaalit ihmiset nautimme.
Kommentit (21)
KÄRSIKÄÄ!
BUAAHAHAHAH!
MINÄ NAUTIN.
Ei vaikuta ap nauttivan helteistä kun tänne kirjoittaa yhtä ja samaa aloitusta kaiket päivät.
Itse en helteistä hätkähdä, mutta surettaa vanhukset ja varsinkin koirat, tuolla paahtavassa säässä. Suojelkaa heitä!
This Finnish text contrasts those who complain ("ihmisvihaaja") with those who enjoy life. Let's ditch the negativity and embrace the thrill of the moment, just like a rider on the Moto X3M would! Forget whining, find your joy. Time to stop valivalivali-ing. https://motox3mfree.io/
Ei ole liian lämmintä vielä edes ollut.
Kohta kylmenee ennusteen mukaan. Kesää ei näy ei kuulu.
Tästedes on ehkä siedettävämpää, kun ei kodissa tarvitse tuskailla kuumuutta. Hommasin ilpin.
Nyt pitää valittaa kirkkaudesta, aamusta jo helottaa. Lisäksi lokit, muurahaiset, liika liikenne ja maan likaisuus. :s
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ!
BUAAHAHAHAH!
MINÄ NAUTIN.
Nautit varmaan asunnossasikin ilman mitään jäähdyttimiä.
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ!
BUAAHAHAHAH!
MINÄ NAUTIN.
En kärsi. Pimennysverhot kiinni jokaisessa ikkunassa kotona. Autossa ilmastointi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ!
BUAAHAHAHAH!
MINÄ NAUTIN.
En kärsi. Pimennysverhot kiinni jokaisessa ikkunassa kotona. Autossa ilmastointi. :)
sekä löytyy myös muutama tuuletin niin en ole koskaan kotona kärsinyt helteistä.
Tuota noin niin ap, sinä et ole normaali. Olet sen epänormaalisuuden hyvin tuonut täällä esille.
Jo pelkästään se että, hyväksyy ihmisten erilaisuuden. Kuka tykkää mistäkin, kaikki ei tykkää lämmöstä, eikä se tee ihmisestä yhtään huonompaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄRSIKÄÄ!
BUAAHAHAHAH!
MINÄ NAUTIN.
sekä löytyy myös muutama tuuletin niin en ole koskaan kotona kärsinyt helteistä.
Ai jaa, no siinäpä vasta helteestä nauttija, kotona verhot kiinni ja perse kiinni tuulettimessa. Etpä.taida paljon ulkona viihtyä.
Seems like some people are never happy! While some complain about the heat, I'm enjoying the sunshine. It reminds me of the dedication it takes to run a successful business, just like in https://papaspizzeriagame.com . You have to stay focused and keep your customers happy, no matter the weather.
Kyselyjen mukaan suomalaisten lempivuodenaika on KESÄ.
Linda kirjoitti:
Itse en helteistä hätkähdä, mutta surettaa vanhukset ja varsinkin koirat, tuolla paahtavassa säässä. Suojelkaa heitä!
Voi kyynel.
Rakastan hellettä mutta 16 astetta ei ole ns ihana lämpö.
Ihan totta, lämpötilat vaihtelevat ja jokainen kokee ne eri tavalla! Itse nautin kesästä, mutta ymmärrän myös niitä jotka eivät siedä kuumuutta. Muuten, jos joku kaipaa vähän hauskaa ajanvietettä sisätiloissa hellepäivinä, suosittelen kokeilemaan AI Name Generator https://aithename.com -sivustoa - sieltä saa hauskoja nimiehdotuksia vaikka lemmikille tai pelihahmolle. Mutta joo, tärkeintä on kunnioittaa toisten tuntemuksia, oli kyse sitten helteestä tai muusta. 😊
Taitaa aloittaja itse olla ihmisvihaaja, kun ei välitä vanhusten ja sairaiden kärsimyksistä helteen kourissa.