Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman hajusteita ihminen haisisi kokoajan hielle

Vierailija
08.02.2018 |

Se on ikävä tosiasia vaikka hiki saa meistä monet yökkimään niin ettei hikisenä esimerkiksi ole mitään asiaa ruokapöytään enmen kuin on käynyt suihkussa ja ruiskuttanut päällensä paksunkerroksen hyväntuoksuista antipersperanttia.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä.

Vierailija
2/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itseasiassa ei. Viikonloppuisin olen aina suihkunraikas, kemikaaliton, hajusteeton ja deodorantiton, enkä haise hielle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? En käytä hajusteita enkä kyllä haise millekään.

Vierailija
4/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdas ihminen ei haise. Peseydy sinäkin joskus, ap.

Vierailija
5/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä vähän väsynyt. 1/5

Vierailija
6/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Mieto oli aikoinaan oikeassa: Paljon liikkuvan, jolla on nopea aineenvaihdunta, hiki ei haise samalla tavalla kuin sohvaperunan. Luulen sen johtuvan siitä, että hiki laimenee, kun sitä erittyy paljon ja rauhasten muu eritys pysyy jotakuinkin vakiona.

Vierailija
7/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, käy lääkärissä. Jos käyt päivittäin pesulla ja hikoilet silti, niin sulla on joku terveysongelma.

Vierailija
8/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se onkin ruoka, mikä teillä haiskahtaa eikä ihmiset:)

Vierailija
9/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen nyt on varsinainen hajukoktaili, eli haisee vähintäänkin perseelle, hielle ja röökille. Toista se on esim minulla, kun on aasialainen vaimo, joka tuoksuu aina hyvälle.

Vierailija
10/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä hajusteita tarvita, itse käytän hajusteetonta antiperspiranttia.

Aina kun olen käyttänyt pitempään tavallista tuoksuvaa deodoranttia, se alkaa lopulta haisemaan mielestäni "hieltä", koska mun aivot yhdistää sen tuoksun hikeen. Kun sitten haistelen kainaloitani, niin en oo varma minkä verran siitä hajusta on dödöä ja minkä verran hikea.

Vierailija
11/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen nainen nyt on varsinainen hajukoktaili, eli haisee vähintäänkin perseelle, hielle ja röökille. Toista se on esim minulla, kun on aasialainen vaimo, joka tuoksuu aina hyvälle.

:D

Kiitos, spontaani nauru on paikallaan, varsinkin huonona päivänä.

Vierailija
12/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, käy lääkärissä. Jos käyt päivittäin pesulla ja hikoilet silti, niin sulla on joku terveysongelma.

?

Tuliko kirotusvihre?

Vierailija
13/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villieläimiä ei yökötä lajitovereidensa hien- ja pierunhaju.

Vierailija
14/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellainen juttu, että hikoan vain päästäni, jalat ei hikoa ollenkaan. Ei myöskään kainalot. Olen 60-vuotias. Minulle on aina ollut tärkeää, että olen puhdas.

Vierailija
15/15 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, ettei ole intialainen. Ne haisee eikä tuoksu. Mausteet ilmeisesti puskee ihosta läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme