Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maria Veitola & Mikael Gabriel

Vierailija
08.02.2018 |

Keskustelua!

Kommentit (379)

Vierailija
141/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuilisipa joku Veitolan hampaisiin joutuva ihan huolella takaisin seuraavissa jaksoissa. Todella vastenmielinen toimittaja, joka leikki itse niiiin uhria heti kun joku Anu Saagim vähän höykytti tuota akkaa takaisin.

Vierailija
142/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuilisipa joku Veitolan hampaisiin joutuva ihan huolella takaisin seuraavissa jaksoissa. Todella vastenmielinen toimittaja, joka leikki itse niiiin uhria heti kun joku Anu Saagim vähän höykytti tuota akkaa takaisin.

Pitää katsoa tuo jakso mutta en ole löytänyt ainakaan katsomosta. Harmi, koska haluaisin nähdä kun joku vähän näpäyttäisi takaisin! Mikaelilla ja muilla ollut kyllä lehmän hermot, minulla menisi kyllä hermo kun huomaa että toinen yrittää tehdä musta naurunalaista omassa kodissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Anu kyllä sanoo aina kovasti. Esim.on kertonut mielipiteensä rumista suomalaisista naisista moneen kertaan

Vierailija
144/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rahasta saisi puhua?

Vierailija
145/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

xl_mammuli kirjoitti:

Toivottavasti ahkerasti paljon mainostetussa kaunis elämä ohjelmassa otetaan terävästi kantaa tähän suomea koskettavaan #metoo ongelmaan, uskon että kaikilla naisilla olis paljon kerrottavaa!

Tuo on kuvattu viime kesänä... Alkoiko silloin tää #metoo kampanja?

Vierailija
146/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andyhän kerran vittuili haastiksessa, josta Maria selvästi loukkaantui.

Vierailija
147/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trina oli kivan oloinen tyyppi. Olisi ollut mukavaa jos olisiollut enemmänkin jaksossa mukana.

Vierailija
148/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

620 000 oli talon kauppahinta.

Vierailija
149/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kieltämättä Miklusta sai vähän homomaisen kuvan 😁

Vierailija
150/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä saanut yhtään. :D Sen sijaan Cheek on aika selvätapaus, ei mene edes salin jälkeen suihkuun äijien kanssa. (myönsi itsekin ja syy varmaan aika selvä)

Vierailija
151/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ompa kaunis tuo Triana❤️!

Niin jos tykkää botoxtyypeistä, peffa on suhteettoman suuri.

Peffa oli täysin normaalin kokoinen treenaavalle naiselle. Missä kohtaa oli muka suhteettoman suuri?

Ja älä viitsi puolustella tuota botox-väitettäsi. Kyllä luulit että botoxia laitetaan peffaan kun ne samassa asiayhteydessä mainitsit. Mikset kommentoinut kasvoja, jos olisit tiennyt että sitä laitetaan nimenomaan sinne eikä sinne peffaan?

Vierailija
152/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miklu myhäilee tyytyväisenä kun teatteri uppoaa mammoihin kuin kuuma veitsi voihin. Hohhoi.

Kyllä. Av-mamma tietää totuuden.

Vierailija
153/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musiikki on aivan paskaa. En ymmärrä, mistä on tienannut noin isot rahat. Joo, kyllä oon kateellinen. Myönnän avoimesti!

Itse en tykkää nykymusiikista lähes lainkaan, enkä varsinkaan suomiräpistä. Silti Mikael Gabrielin biisit ovat minusta ihan hyviä. En ymmärrä näitä joiden mielestä on paskaa - sanoitukset ovat hyviä, ja sen lisäksi kappaleissa on myös hyviä melodioita jotka Mikael itse laulaa suurimmaksi osaksi.

Vierailija
154/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa puhua, mutta tuollainen jankkaaja, joka kysyy ties sadannen kerran "mitä maksoi" ottaa kyllä aivoon. Ja vielä pahempaa on Veitolan tyyli, kun hän kyseenalaistaa jokaisen mielipiteet ja tyrkyttää omia mielipiteitään, jonka kuvittelee olevansa se ainoa ja oikea ja toisen pitäisi ne hyväksyä omanaan. Veitola kuulostaa ihan narsistilta.

Yökylässä-ohjelma on mielenkiintoinen mutta toimittaja pilaa ohjelman, eikä katsoja saa mitään irti, kun Veitola sählää ja hakee itselleen huomiota ja vieraat ovat vain sivuroolissa.

Vierailija
155/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä saanut yhtään. :D Sen sijaan Cheek on aika selvätapaus, ei mene edes salin jälkeen suihkuun äijien kanssa. (myönsi itsekin ja syy varmaan aika selvä)

Niin, Cheek asuu salin vieressä joten menee kotiin suihkuun, niin kuin moni muukin tuossa tilanteessa.

Tuo homoläppä on jo tosi kulunut.

Vierailija
156/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Maria Veitola narsistiviesti poistui heti?

Vierailija
157/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat esittävät suvaitsevaisia mutta sitten kuitenkin homoksi nimitellään nimenomaan haukkumismielessä Cheekiä ja Gabrielia.

Vierailija
158/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa puhua, mutta tuollainen jankkaaja, joka kysyy ties sadannen kerran "mitä maksoi" ottaa kyllä aivoon. Ja vielä pahempaa on Veitolan tyyli, kun hän kyseenalaistaa jokaisen mielipiteet ja tyrkyttää omia mielipiteitään, jonka kuvittelee olevansa se ainoa ja oikea ja toisen pitäisi ne hyväksyä omanaan. Veitola kuulostaa ihan narsistilta.

Yökylässä-ohjelma on mielenkiintoinen mutta toimittaja pilaa ohjelman, eikä katsoja saa mitään irti, kun Veitola sählää ja hakee itselleen huomiota ja vieraat ovat vain sivuroolissa.

mulla meni ohi vähän. Mistä kaikesta kyseli hintoja?

Vierailija
159/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mamma ei kestä sitä, että inhoamansa julkimo voi oikeasti olla sitä, miltä jossain ohjelmassa näyttää eikä takana ole aina jotain salaliittoteorioita.

Vierailija
160/379 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tämä pistehullu on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi