Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika nätti nainen osti kokovartalotyynyn. Olikohan hän nyt näitä av:ltakin tuttuja tasokkaita mutta ikisinkkuuden uhkaamia naisia?

Vierailija
08.02.2018 |

Koulutusta ja kivaa luonnetta löytyy, hyvännäköisyyden lisäksi. Mutta kun ei ole ehditty ekalla kierroksella mukaan niin nyt ei sitten tahdo löytyä mistään ketään jonka voisi kelpuuttaa.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo kokovartalotyyny liittyy yhtään mihinkään? Vai tarkoititko sellaista japanilaista animehalityynyä?

Vierailija
2/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Olen naimisissa ja mulla on kokovartalotyynyt. Sillä saa selän hyvään asentoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös sellaisen kokovartalotyynyn, mistähän niitä oikein saa?

Vierailija
4/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua aloituksesta tätä osaa "ei ehditty ekalla kierroksella mukaan", mitä se tarkoittaa? Siis en oikeasti ymmärrä. :D

Vierailija
6/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä Ikeaan kaikki sinkut, kokovartalotyynyosastolla tavataan!

Vierailija
9/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran liitelissä, en kehdannut ostaa, liian tuttu kauppa ja tutut myyjät. Kävin sitten toisella paikkakunnalla liitelissä, no eipä ollut enää tyynyjä myynnissä. Tämmöiset ostokset pitäisi pystyä ulkoistamaan... 😌

Vierailija
10/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä on tai oli tarjouksessa kokovartalotyyny. Erityisesti raskaana oleville mainostettiin. Itekin haluaisin vaikken ole raskaana, paremman nukkuma-asennon saisi.

Vierailija
11/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaankin raskaana ja etsii helpotusta nukkumiseen.

Vierailija
12/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olis kiva https://www.sleepheart.fi/tuotekuvat/1200x1200/original_summerbloom_bed…

Tuohan on raskaana oleville. Ei mikään bf:n halauksenkorvike.

Vierailija
13/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaankin raskaana ja etsii helpotusta nukkumiseen.

no, ei ollut!

Vierailija
14/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.unikulma.fi/media/catalog/product/cache/1/image/800x600/9df…

Tommosia unia varmaan katselee, mutta eiköhän iltaisin siellä surise.

Vierailija
15/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua aloituksesta tätä osaa "ei ehditty ekalla kierroksella mukaan", mitä se tarkoittaa? Siis en oikeasti ymmärrä. :D

No tietenkin silloin kun niitä miehiä kouluissa jaeltiin. Se kakkos kierros tulee sitten, kun kaikki varatut neljänkympin kriisissä olevat ukot eroaa lukio rakkaistaan ja alkaa katselemaan kolmekymppisiä kilttinaisia.

Vierailija
16/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin silloin kun niitä miehiä kouluissa jaeltiin. Se kakkos kierros tulee sitten, kun kaikki varatut neljänkympin kriisissä olevat ukot eroaa lukio rakkaistaan ja alkaa katselemaan kolmekymppisiä kilttinaisia.

Vierailija
17/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle mies osti sellaisen kun raskaus alkoi vaikuttaa selkään. Ihana mies ja tyyny!

Vierailija
18/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sellainen poikaystävätyyny?

Ei taida kiltti mies kelvata naiselle kainaloksi. Kolmekymppinen on jo siinä iässä, ettei enää kelpaakkaan jännäjätkille...

Vierailija
19/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokovartalotyyny, ollut jo pari vuotta. Ja silti mulla on aviomies, ollut jo parikymmentä vuotta. Nukutaan samassa sängyssäkin. Toi tyyny on vaan niin ihana, parantaa nukkumismukavuutta paljon. Enkä sitä ostaessani tajunnut ollenkaan hävetä.

Vierailija
20/33 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä heitän arvauksen, vaikken ole lukenut koko juttuakaan. Ilmeisesti kyseessä jo vähän vanhempi nainen (voi siis tarkoittaa mitä tahansa yli 25v.), joka tuon edellisen kommentoijan mielestä on jo "parhaat päivänsä nähnyt" ja menettänyt mahdollisuutensa "tasokkaisiin miehiin". Eli naisen pitää tyytyä ns. toisen kierroksen miehiin, jotka ovat jo kerran eronneet.

Menikö oikein?

Itse en käytä tuollaisia termejä ihmisistä, vaan toistin vain sen, mitä tällä palstalla ulisijamiehet höpisevät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä