Aika nätti nainen osti kokovartalotyynyn. Olikohan hän nyt näitä av:ltakin tuttuja tasokkaita mutta ikisinkkuuden uhkaamia naisia?
Koulutusta ja kivaa luonnetta löytyy, hyvännäköisyyden lisäksi. Mutta kun ei ole ehditty ekalla kierroksella mukaan niin nyt ei sitten tahdo löytyä mistään ketään jonka voisi kelpuuttaa.
Kommentit (33)
Kilttinainen kirjoitti:
Näin kerran liitelissä, en kehdannut ostaa, liian tuttu kauppa ja tutut myyjät. Kävin sitten toisella paikkakunnalla liitelissä, no eipä ollut enää tyynyjä myynnissä. Tämmöiset ostokset pitäisi pystyä ulkoistamaan... 😌
Öö, mitä te niillä tyynyillä teette? Ei kai siinä mitään dildo-lisäosaa ole? Miksi sellaista ei kehtaa ostaa? Itse halaan joskus yhtä normityynyistäni saadakseni mukavamman asennon.
Se nätti nainen jättää ihan joka päivä valitsematta pikkumunakkaan, siis joka päivä on uusi kierros, eikä munakasta valita. Tyyny on parempi, revi siitä.
Hopihopi lidliin jos vartalotyynyn haluatte. Niitä tuli tänään myyntiin ja siihen sopivia tyynyliinoja myös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua aloituksesta tätä osaa "ei ehditty ekalla kierroksella mukaan", mitä se tarkoittaa? Siis en oikeasti ymmärrä. :D
No tietenkin silloin kun niitä miehiä kouluissa jaeltiin. Se kakkos kierros tulee sitten, kun kaikki varatut neljänkympin kriisissä olevat ukot eroaa lukio rakkaistaan ja alkaa katselemaan kolmekymppisiä kilttinaisia.
Aaa, mun mielestä on aika harvinaista, ja toisaalta sääli, että ollaan pitkään yhdessä lukiorakkaan kanssa. Jää oma nuoruus elämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua aloituksesta tätä osaa "ei ehditty ekalla kierroksella mukaan", mitä se tarkoittaa? Siis en oikeasti ymmärrä. :D
Minä heitän arvauksen, vaikken ole lukenut koko juttuakaan. Ilmeisesti kyseessä jo vähän vanhempi nainen (voi siis tarkoittaa mitä tahansa yli 25v.), joka tuon edellisen kommentoijan mielestä on jo "parhaat päivänsä nähnyt" ja menettänyt mahdollisuutensa "tasokkaisiin miehiin". Eli naisen pitää tyytyä ns. toisen kierroksen miehiin, jotka ovat jo kerran eronneet.
Menikö oikein?
Itse en käytä tuollaisia termejä ihmisistä, vaan toistin vain sen, mitä tällä palstalla ulisijamiehet höpisevät.
Ja tähän voi jatkaa, että sinkkunainen on tavoitellut liian tasokkaita alfoja eikä ole huolinut kilttimiestä. Ja nyt siinä sitten ruikuttaa. Kilttimiehestä on tullut uskomattoman upea nelikymppinen, jota kaikki parikymppiset jahtaavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tietenkin silloin kun niitä miehiä kouluissa jaeltiin. Se kakkos kierros tulee sitten, kun kaikki varatut neljänkympin kriisissä olevat ukot eroaa lukio rakkaistaan ja alkaa katselemaan kolmekymppisiä kilttinaisia.
Aaa, mun mielestä on aika harvinaista, ja toisaalta sääli, että ollaan pitkään yhdessä lukiorakkaan kanssa. Jää oma nuoruus elämättä.
No tossa saattoi olla ripaus ulisvauvojen ideologian kärjistämistä. Koko aloitushan on ihan hassu trolli, joten vastataan sen mukaisesti.
Minä ostin tänään. Olen korkeasti koulutettu nelikymppinen sinkku - nättiydestä en tiedä 😁. Syy tyynyn ostamiseen oli puhtaasti nukkuma-asento. Ilman kokovartalotyynyä myttään peiton tuohon sivulle pötkyläksi.
Huh ap, olet tavattoman yksinkertainen.
Häh mitä väärää on ostaa semonnen? Mä oon kyl 12v joka haluis semmosen ku nukun kyljellä ja inhoon sitä jos palvaat polvet osuu yhtee nii laitan jonkun tyynyn siihe? Kysyn äitiltä et voidaanko ostaa se ei sanonu mitää johtuuko se siitä et se on aikusten juttu? Mun kaverilla on semonnen sininen
Millä röntgen-katseella ap muuten näki, ettei nainen ollut raskaana? Ei se vatsa pömpsähdä suureksi kuin vasta puolenvälin jälkeen :D
Mut täähän oli taas sellainen, jos uli ei kolmekymppiselle naiselle kelpaa, se ei saa ketään vakuutteluyritys.
Vierailija kirjoitti:
????
Olen naimisissa ja mulla on kokovartalotyynyt. Sillä saa selän hyvään asentoon.
Samoin. Meillä se on parisängyssä miehen rutisteltavana.
Onko aloittajalla mies, joka nukkuu ap:n haarovälissä tyynynä yöt, vai miksi kuvittelee että vain sinkut tykkäävät sellaisesta? Mies on aika kova ja levoton tyynyksi. Ja hikinenkin välillä.
Samoin. Tänään ostin siihen lisää tyynyliinoja. Pitäiskö tätäkin hävetä. Meillä se tyyny on mun ja miehen välissä yöllä, jotta mies ei rullaa käpälöimään mua yöllä ja saan nukkua rauhassa.