Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattu olo! Halvalla markettishampoolla tuli paremmat hiukset kuin kalliilla merkeillä, joihin olen tuhlannut kaikkiaan varmaan tuhansia euroja

Vierailija
08.02.2018 |

Kahdelta jo kuullut, että onpas sulla hyvä tukka. En ikinä enää osta turhaan kalliimpia tuotteita!!

Kommentit (173)

Vierailija
81/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat hiukset ja hinta-laatusuhteen saa luonnonkosmetiikan shampoilla ja hoitoaineilla - niissä kun ei ole niitä haitallisia aineita vaan niitä oikeasti hyödyllisiä, kuten aloe veraa ja öljyjä. Esim Santen ja Urtekramin tuotteet ihan kultaa.

Vierailija
82/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ostanu välillä esim Tokmannista jotain tuntematonta merkkiä olevaa merkkiä, tällä kertaa muutamalla eurolla tämmösen violetin pumppupullon jotain ”Who’s hair?”-merkkistä shampoota.

https://www.google.fi/search?q=who%27s+hair+shampoo&rlz=1C9BKJA_enFI689…:

Hyvin on pitänyt mun rasvoittuvat hiukset puhtaana. 👍🏼 Tykkään aina välillä kokeilla näitä ihan halpishalpisshampoitakin, jotka eivät ole mitään tiettyä tunnettua merkkiä. Tuonkin putelin ostin muistaakseni siksi, että sen ulkonäkö oli niin kiva. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän nuo julkimot ja blokkaajat saa lausunnoistaan ja nimensä käyttöoikeuksista ihan mukavat korvaukset? Totuus onkin sitten toinen juttu.

Vierailija
84/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks miehillä pysyy hiukset hyvänä ihan normaali samppoolla ilman että tarvitsee ziljoonaa hoitoainetta ja muuta kemikaalia? Ehkä vähemmän kemikaaleja onkin parempi?

Miehet harvoin värjää hiuksiaan, kihartaa, suoristaa ja föönäilee..

En minäkään värjää, kiharra ja föönäile.. suosittelen.

Vierailija
85/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo joitakin vuosia tuoksuttomat erisan tai lv. Joskus Lactoline. Hiukset värjäämättömät, pesen usein, mutta toimii minulle. 

Vierailija
86/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoita kannattaa harkita jo ihan ympäristösyistäkin. Miettikää paljon on tullut elämän aikana heitettyä shampoopulloja roskiin? Palasaippua on maailman tavallisin asia, mutta shampoot ja hoitoaineet pitää saada edelleen pullossa nestemäisinä. Lushilta saa sekä shampoot että hoitoaineet kimpaleina. Kun tuote on käytetty loppuun, siitä ei jää mitään koteloa poisheitettäväksi. 

Vierailija
87/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma markettilöytöni on Garnierin Oliivi-shampoo, kauniissa vihreässä pullossa, hinta alle 4 euroa.  Päänahkani on rasvoittuva, hiukset ovat  luonnostaan taipuisat. Shampoo tuo myös tuota taipuisuutta esiin ja nostaa irti päänahasta.

Vierailija
88/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hoitoaineissa sitten jo eroa.Jokin korjaava hoitoaine lähinnä tuntuu autovahalta ja puhtauden tunne katoaa.

Vierailija
89/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia sitten löysin eräästä blogista vinkin käyttää Linna-shampoota ja en ole katunut.

Linna ja Erittäin hieno suomalainen ovat oikeasti hyviä tuotteita, koska ne ovat varta vasten suunniteltuja suomalaiselle lasimaiselle, ohuelle ja hennolle hiuslaadulle. Harvat kansainväliset merkit on suunniteltu juuri tällaisen ohuempaakin ohuemman hiuksen tarpeisiin. Itse käytän noista merkeistä vielä niitä lastenshampoita, koska ne ovat vieläkin hellävaraisempia.

Luulin olevani ainoa aikuinen, joka käyttää lastenshampoita!

Vierailija
90/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vuosia sitten löysin eräästä blogista vinkin käyttää Linna-shampoota ja en ole katunut.

Linna ja Erittäin hieno suomalainen ovat oikeasti hyviä tuotteita, koska ne ovat varta vasten suunniteltuja suomalaiselle lasimaiselle, ohuelle ja hennolle hiuslaadulle. Harvat kansainväliset merkit on suunniteltu juuri tällaisen ohuempaakin ohuemman hiuksen tarpeisiin. Itse käytän noista merkeistä vielä niitä lastenshampoita, koska ne ovat vieläkin hellävaraisempia.

Luulin olevani ainoa aikuinen, joka käyttää lastenshampoita!

Minä ostan muumisampoita ja linnan lastensampoota joskus ihan vaan niiden söpöjen purkkien ja ihanien karkkituoksujen takia.

Lushilla on kyllä myös ihania tuotteita.

Vierailija
91/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä mietonen on paras ❤️

Vierailija
92/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo eli siis El Vital 2-1 Multivitamin (n 3e) normaaleille hiuksille oli "löytöni".

Millaiset muuten ovat normaalit hiukset? Onko sellaisia ollut koskaan ja kenelläkään...

AP

Mulla on normaalit hiukset! Ainakin, jos keskimääräistä pidempää mittaa ei oteta huomioon.

Eivät ole erityisen paksut tai ohuet, eivät erityisen hennot tai karkeat, eivät erityisen kiharat tai lättänät, ei erityisen kuivat eikä rasvoittuvat, eivätkä värjätyt tai käsitellyt tai muutenkaan kärsineet. Ei hilsettä, eikä herkkää päänahkaa. Sähköisyys on oikeastaan ainut ongelma ja sekin lähinnä tavella kovilla pakkasilla.

Käytän just jotain perus silikonisia markettishampoita ja -hoitoaineita. Usein ostan juurikin jonkin 2-in-1 jutun, koska en joka kerta pestessä jaksa erikseen käyttää hoitoainetta.

93/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä Mietonen kirvelee ihan kauheasti silmissä ! Pullo on söpö, mutta meinasin sokaistua.

Voi pupuparkoja, joiden silmiin niitä vielä edelleenkin testataan. Kannattaa katsoa Animalian listaa, ketkä eivät rääkkää eläimiä. L'Oreal on pahin.

Vierailija
94/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Hellä Mietonen kirvelee ihan kauheasti silmissä ! Pullo on söpö, mutta meinasin sokaistua.

Voi pupuparkoja, joiden silmiin niitä vielä edelleenkin testataan. Kannattaa katsoa Animalian listaa, ketkä eivät rääkkää eläimiä. L'Oreal on pahin.

Ei kannata pestä silmiä sillä shampoolla!

Vierailija
95/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopii täydellisesti vain goldwell ja joico.Olen käyttänyt melkein kaikkia merkkejä.Hiukseni ovat heikot ja pitkät ,vaalennettu monta kertaa.Goldwell tekee niistä tuuheat mutta silti pysyvät kauniina.Markettituotteet eivät oikein sovi mutta biozellista on ihan hyviä kokemuksia.Loreal pilasi ne jo parin käyttökerran jälkeen.

Vierailija
96/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin vähän täällä on meitä pelkällä vedellä pesijöitä ja alapeukkuja ollaan saatu. Olen kyllä ihmeissäni että se TOIMII! Kannattaa aloittaa kesälomalla vaikka pesemällä ensin Marseilles- saippualla. Ruohonjuuri myy hiuksille tarkoitettuja palashampoita, jos haluaa varman päälle pelata.

Sitten vaan parin kerran jälkeen rohkeasti vesipesulinjalle.

Viimeksi puoli vuotta sitten pesin palashampoolla.

Juhlakampauksen voi viimeistellä suolakampauksella. Jos tarvitsee hoitoainetta, niin etikka kuulemma toimii hyvin. Itse en käytä sitä, kun en tarvitsee.

Vierailija
97/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

shampoo huijausta kirjoitti:

Lopetin monta vuotta sitten shampoon käytön. Muutaman viikon tukka rasvoittui kovin helposti, sitten se rauhoittui ja nyt se on puhtaampi ja kauniimpi kuin koskaan shampoita käyttäessä.

Shampoiden ja hoitoaineiden öljyt ja rasvat, alumiini, saippua, silikoni, titaanidioksidi ym. aiheuttavat sellaisen kierteen, että noita tököttejä tarvii koko ajan lisää. Mutta kun kierteen katkaisee, se on sen arvoista.

Näin on! Sama täällä

Vierailija
98/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

97 korjaa: suolasuihkeella, ei suolakampauksella😅

Vierailija
99/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotteko tyhmälle, mitä haittaa sampoon silikoni?

Vierailija
100/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovin vähän täällä on meitä pelkällä vedellä pesijöitä ja alapeukkuja ollaan saatu. Olen kyllä ihmeissäni että se TOIMII! Kannattaa aloittaa kesälomalla vaikka pesemällä ensin Marseilles- saippualla. Ruohonjuuri myy hiuksille tarkoitettuja palashampoita, jos haluaa varman päälle pelata.

Sitten vaan parin kerran jälkeen rohkeasti vesipesulinjalle.

Viimeksi puoli vuotta sitten pesin palashampoolla.

Juhlakampauksen voi viimeistellä suolakampauksella. Jos tarvitsee hoitoainetta, niin etikka kuulemma toimii hyvin. Itse en käytä sitä, kun en tarvitsee.

Edelleen, kaikille ei sovi pelkkä vesipesu. Rasvoittuvan hiuspohjan omaavana en ainakaan halua, että se kaikki p*ska muhii päänahassa ja pahimmassa tapauksessa aiheuttaa iho-oireita ja hiustenlähtöä.