Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huijattu olo! Halvalla markettishampoolla tuli paremmat hiukset kuin kalliilla merkeillä, joihin olen tuhlannut kaikkiaan varmaan tuhansia euroja

Vierailija
08.02.2018 |

Kahdelta jo kuullut, että onpas sulla hyvä tukka. En ikinä enää osta turhaan kalliimpia tuotteita!!

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö ohut hiuksisen naisen ostaa Kylien käyttämää shamppoota..kasvattaako se karvasta paksun ja pitkän tämän579 hiirenhännän sijaan?

Vierailija
42/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eli hiukset ovat vaaleat ohuet ja taipuisat haperot, mutta niitä on suht paljon. Juuri rasvoittuu nopeasti.

Nyt hiukset tuntuvat tuuheilta ja sileiltä ja taipuisuus tulee esiin (shampoo ei latista piikkisuoraksi). Ja mikä parasta - juuret eivät rasvoitu entiseen malliin eikä päänahka hilseile, kuten joidenkin shampoiden jälkeen.

Ja nyt se suuri paljastus - nolottaa aivan -

shampoo on "L" -alkuisen monikansallisen yhriön "2-in-1" -shampoo. Vihreä/valkoinen puteli.

AP

Onpas hassua! Käytän yleensä myös vain kalliimpia (luonnonkosmetiikka)merkkituotteita, mutta nyt olen ulkomailla ja piti saada joku shampoo nopeasti lähikaupasta. Ostin juuri tämän lorealin valkovihreän 2in1 shampoohoitoaineen, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Pesin hiukset toissapäivänä eikä vieläkään ole rasvoittuneet hiukset. Mietin samoja juttuja kuin ap, ja sitten avasin tämän ketjun ja mikäs olikaan kyseessä... Mikä sattuma! :D

Mutta en halua kuitenkaan käyttää lorealin tuotteita enempää, en halua antaa rahojani sille yhtiölle, vaikka olisi kuin hyvää. Suosittelen kovasti Lushin shampoita, ihan loistavia moneen tarpeeseen ja tulee niin hyvä mieli niistä. Ihanan näköisiä ja tuoksuisia eikä mitään ihmekemikaaleja.

No on!!

Varsinkin, kun tämä ei ole enää edes mikään mainostettu uutuustuote. Vihreä-valkoinen puteli kokoaa salamyhkäisesti kannattajiaan yhteen...:)

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aiha ihaillut Real Housewives of Beverly Hillsin Kylen kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia jotka ovat siis omat eikä mitään jatkeita, ja hän on paljastanut että käyttää Panthenen shampoota ja hoitoainetta.

Niin, siis hänellä on sponsorisopimus Panthenen kanssa. Sitä, mitä hän oikeasti käyttää, et tiedä sinä, enkä minä, eivätkä varmasti ne maksajat Panthenellakaan.

Tuskin on sponssi, sillä hän paljasti tuon ennenkuin hänestä tuli kuuluisa ja tuskin mikään Panthene edes tiesi kuka tai mikä joku Kyle Richards on :D

Vierailija
44/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu eli hiukset ovat vaaleat ohuet ja taipuisat haperot, mutta niitä on suht paljon. Juuri rasvoittuu nopeasti.

Nyt hiukset tuntuvat tuuheilta ja sileiltä ja taipuisuus tulee esiin (shampoo ei latista piikkisuoraksi). Ja mikä parasta - juuret eivät rasvoitu entiseen malliin eikä päänahka hilseile, kuten joidenkin shampoiden jälkeen.

shampoo on "L" -alkuisen monikansallisen yhriön "2-in-1" -shampoo. Vihreä/valkoinen puteli.

AP

Onpas hassua! Käytän yleensä myös vain kalliimpia (luonnonkosmetiikka)merkkituotteita, mutta nyt olen ulkomailla ja piti saada joku shampoo nopeasti lähikaupasta. Ostin juuri tämän lorealin valkovihreän 2in1 shampoohoitoaineen, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Pesin hiukset toissapäivänä eikä vieläkään ole rasvoittuneet hiukset. Mietin samoja juttuja kuin ap, ja sitten avasin tämän ketjun ja mikäs olikaan kyseessä... Mikä sattuma! :D

Mutta en halua kuitenkaan käyttää lorealin tuotteita enempää, en halua antaa rahojani sille yhtiölle, vaikka olisi kuin hyvää. Suosittelen kovasti Lushin shampoita, ihan loistavia moneen tarpeeseen ja tulee niin hyvä mieli niistä. Ihanan näköisiä ja tuoksuisia eikä mitään ihmekemikaaleja.

Lisäys sivusta: Lushin palashampoot ovat kaikki sls-pohjaisia, jos jollain muullakin on ongelmaa niiden kanssa (suihkun jälkeen kutinaa, pistelyä, punaisia läikkiä iholla, kuivaa hilsettä). Siis tavallista shampoota ilman vettä. Onneksi saippuoista osa on ilman, ovat kyllä ihania.

Vierailija
45/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vaikka mitä eri shampoita ja hoitoaineita sekä kampaamojen että markettien. Mitään eroa en ole ikinä huomannut missään.

Vierailija
46/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä pantenen shampoota ja hoitoainetta tuo Kyle käyttikään?

Vierailija
47/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No shampoot ja monet värineikit ei hinnalla parane. Ainoa mihin kannattaa sijoittaa, on meikkipohja ja niitäkin löytyy halvalla hyviä aina välillä, niin ja ehkä tuoksut.

Vierailija
48/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi, täytyypä kokeilla! Käytätkö yleensä shampoon lisäksi hoitoainetta? Mietin vaan, että toimiiko tuo 2 in 1 -juttu vai jääkö tukka karhean takkuiseksi?

Käytän aina yleensä hoitoainetta. Ei jää tällä yhtään takkuiseksi. Eniten askarrutti, että eikö tuo hoitoaine-ominaisuus 'klähmää' päänahan jo valmiiksi. Siksi yllätys, että hiukset ei tunnu yhtään rasvaisilta vielä parinkaan päivän päästä.

Suosittelen 100% ehdottomasti ainakin 'kakkostuotteeksi'

AP

Vierailija
49/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Suomessa myytävää Pantenea ja USAssa myytävää Pantenea, shampoot ja hoitoaineet.

Pullot olivat eri näköisiä ja niin myös tuoksut, vaikka niiden piti olla se sarjan Volume-versio.

Suomesta ostamani (saksalainen?) Pantene teki hiukset ensin takkuisiksi ja lopulta latisti ne lähes lehmännuolemiksi.

USAsta ostamani Pantene selvitti hiukset hyvin, antoi niille kalliin tuoksun ja kampaus pysyi sellaisena "bouncynä" koko päivän eli hiukset pompahtelivat ilmavina kuin mainoksessa.

En vaan voi käsittää miksi nuo eivät voi olla sama tuote?!?! Miksi Eurooppaan myydään moskaa ja USAssa laatukamaa?? Suomessa lisäksi puolet kalliimpaa kuin USAssa.

Vierailija
50/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän Pantenen shampoota ja hoitoainetta. Niitä olen käyttänyt viimeiset 20 vuotta. Hiukset lasimaiset, mutta paksut ja luonnonkiharat.

Millainen on lasimainen hius? Liukas ja läpinäkyvä?

T.tietämätön

Vierailija
51/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytin teini-iässä ysärillä aina Pantene Pro-v:tä, mutta silikonin aiheuttamien ongelmien takia lopetin.

Vierailija
52/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot on tehty koukuttaviksi lisäämällä niihin mm. silikonia. Lyhyet hiukseni oli pakko pestä joka päivä ja ihan lättänät olivat vaikka mitä muotoilutuotteita käytin.

Siirryin pikkuhiljaa no-poo - linjalle. Nyt pesen hiukset pari kertaa viikossa pelkällä vedellä.

Ihme juttu, hiukseni ovat ruvenneet kihartumaan. Helppo laittaa, vaikka ’viisipiikkisellä’ pöyhäisten vaatii tosin hyvän leikkauksen.

Ohis, mutta huulirasvoissa sama juttu. Siitä en ole vielä päässyt eroon.

Vierailija
53/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

No on!!

Varsinkin, kun tämä ei ole enää edes mikään mainostettu uutuustuote. Vihreä-valkoinen puteli kokoaa salamyhkäisesti kannattajiaan yhteen...:)

AP

Meitä on lisää! Mäkin oon käyttäny tota shampoota viimeset 2v, kun sattumalta ostin ja totesin parhaaksi mitä olen kokeillut :D Päädyin ostamaan, kun purkissa lukee "normaaleille hiuksille" ja ajattelin, että mulla on varmaan sellaiset.

Vierailija
54/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuossa Lorealin 2 in 1- shampoossa normaalikokoinen pullo on valmistettu Isossa-Britanniassa ja 400ml pullo Ranskassa? Vaikka pitäs olla sama tuote. 😲

Vierailija
55/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuossa Lorealin 2 in 1- shampoossa normaalikokoinen pullo on valmistettu Isossa-Britanniassa ja 400ml pullo Ranskassa? Vaikka pitäs olla sama tuote. 😲

Kumman putelin ap osti?

Vierailija
56/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks miehillä pysyy hiukset hyvänä ihan normaali samppoolla ilman että tarvitsee ziljoonaa hoitoainetta ja muuta kemikaalia? Ehkä vähemmän kemikaaleja onkin parempi?

Jep. Mies pesee hiukset suihkugeelillä ja olen ottanut mallia. Oma tukka on hento, liukas, luonnonkihara ja tyvestä rasvottua, sekä pitkä. Ihan hyvin voi pestä, ja tosiaan linnasampoo on erinomainen syväpuhdistava ja hoitoaineitakaan ei tarvitse käyttää. Hennon tai rasvoittuvatn tukan saa helposti littanaksi liian hoitavilla aineilla. Kampaamon sampoot ovat samoja kuin kauppojen, ei siitä ole aikaakaan kun Tigi oli Suomessa hieno merkki ja muut tiesivät sen markettisampooksi rapakon takana. No nyt se on täälläkin marketeissa..

Vierailija
57/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puteli on 250ml ja ei lue kuin Paris. Ja suomenkieliset tekstit.

En tiedä, pätevätkö nuo maamerkinnät näissä monikansallisissa yhtiöissä, ehkä tuokin on vain pääkonttorin osoite ja varsinainen valmistusmaa voi vaihdella. Kun ei ole elintarvike, ei tarvitse ilmoittaa.

AP

Vierailija
58/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat täällä. Kaikenlaista olen vuosien varrella kampaajan ja kavereiden innoittamana kokeillut, mutta lopulta päätynyt aivan omanlaiseen ratkaisuun.

Ensimmäinen ahaa-elämys oli hoitoaineen jättäminen pois. Hiukset rasvoittui silmissä minkä tahansa hoitoaineen käytön jälkeen, vaikka olisi huuhtonut tuntikausia ja käyttänyt vain latvoihin.

Toinen oli pesuvälejen pidentäminen. Täysin no poohon ei omalla hiuslaadulla (paksut, vahvat, nopeasti rasvoittuvat) valitettavasti kykene. Sinnittelin kerran melkein 8 kk ilman, mutta hiukset olivat jatkuvasti tahmaiset, lättänät ja elottoman näköiset. Pesen nykyään "shampoolla" (tästä lisää alla) kerran viikossa. Muuten tarpeen mukaan pelkkä vesipesu.

Shampoita kokeilin laidasta laitaan, ja muita tököttejä (viinietikkaa, soodaa, sitruunaa, hunajaa jne). Osa toimi hetken ajan, osa ei ollenkaan.

Kerran hutaisin hiuksiin miehen käyttämää Lidlin reilun euron hintaista suihkugeeliä hiuksille ja vartalolle. Hiukset näyttivät upealta heti pesun jälkeen eivätkä rasvoittuneet heti. Yleensä noita kahta tulosta ei saa samalla pesuaineella; joko hiukset ovat pari päivää kuivat hamput tai sitten rasvoittuvat vajaassa päivässä sietämättömiksi. Ajattelin että ei varmaan kestä kuin pari pesua, mutta olen tätä suihkugeeliä käyttänyt jo kolmisen vuotta ja vieläkin olen älyttömän tyytyväinen.

Vierailija
59/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki perheessä melkoisia karvapäitä, eli hiukset on karheat, paksut ja luonnonkiharat, 2 vielä sellaiset että takkuuntuvat helposti ja takut melkein rastamaisen huopuneita. 1 atopia ja erittäin kuiva päänahka (tarvinnut erikseen hoiti esteen päänahan kuivuuteen), 2 helposti rasvoittuvat ja toinen näistä kärsii välillä hilseestä (aiemmin piti hoitaa sebamedillä 2-3 kertaa vuodessa).

Ostin itselleni kokeiluun sulfaatittoman ja silikonittoman luonnonkosmetiikan shampoon (Dr Organic Argan) ja se sopi täydellisesti. Muutkin kokeilivat ja se jäi käyttöön kaikille. Hiukset on kiiltävät ja pehmeät kuin olisi sadevedellä pesty, ei hilseilyä eikä päänahan kuivumista, eikä muuten sähköisyyttäkään talvella. Shampoo on ikävä kyllä hintavampi, mutta toisaalta hoitoainetta ei enää tarvita, eikä hilseshampoota tai päänahan erikoiskosteutusainetta.

Käytännössä kaikki markettimerkit on käyty läpi mutta valitettavasti ei mikään ole ollut näin hyvä. Jotkut olleet ihan kamalia, useimmat OK mutta sitten on tarvittu hoitoaine ja noita erikoistuotteita pidemmällä aikavälillä. Suosittelen kokeilemaan sulfaatitonta ja silikonit Ontario vaihtoehtoa (ei välttämättä samaa kuin meillä) jos sopivaa shampoota ei tunnu löytyvän.

Vierailija
60/173 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan shampoon silikooni tekee ihmeitä😊

Mitäs jos käyttää LV:tä ja XZ:taa kuten vaikkapa minä? Ikinä en osta silikonipaskaa.