Huijattu olo! Halvalla markettishampoolla tuli paremmat hiukset kuin kalliilla merkeillä, joihin olen tuhlannut kaikkiaan varmaan tuhansia euroja
Kahdelta jo kuullut, että onpas sulla hyvä tukka. En ikinä enää osta turhaan kalliimpia tuotteita!!
Kommentit (173)
Lopetin monta vuotta sitten shampoon käytön. Muutaman viikon tukka rasvoittui kovin helposti, sitten se rauhoittui ja nyt se on puhtaampi ja kauniimpi kuin koskaan shampoita käyttäessä.
Shampoiden ja hoitoaineiden öljyt ja rasvat, alumiini, saippua, silikoni, titaanidioksidi ym. aiheuttavat sellaisen kierteen, että noita tököttejä tarvii koko ajan lisää. Mutta kun kierteen katkaisee, se on sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiha ihaillut Real Housewives of Beverly Hillsin Kylen kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia jotka ovat siis omat eikä mitään jatkeita, ja hän on paljastanut että käyttää Panthenen shampoota ja hoitoainetta.
Onko paljastanut myös että on niin KAUNIS ja VAHVAHIUKSINEN että on ollut lapsitähti.
Jos on ohut takkuuntuva paska suomalais hius..pakko käyttää jatkeita ja kalliita tuotteita
Miks miehillä pysyy hiukset hyvänä ihan normaali samppoolla ilman että tarvitsee ziljoonaa hoitoainetta ja muuta kemikaalia? Ehkä vähemmän kemikaaleja onkin parempi?
Joo eli siis El Vital 2-1 Multivitamin (n 3e) normaaleille hiuksille oli "löytöni".
Millaiset muuten ovat normaalit hiukset? Onko sellaisia ollut koskaan ja kenelläkään...
AP
"Kampaamo- ja markettishampoot myydään eri hyllyissä, usein kuitenkin samoissa kaupoissa. Tuotelupauksetkin kuulostavat samanlaisilta, mutta hintaerot hyllyjen välillä ovat jopa kymmenkertaiset. Hiusalan ammattilaisen mukaan hurjia hintaeroja ei pullojen sisällöllä voi perustella".
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/08/markettishampoon-ja-kampaamotu…
Vierailija kirjoitti:
Juu eli hiukset ovat vaaleat ohuet ja taipuisat haperot, mutta niitä on suht paljon. Juuri rasvoittuu nopeasti.
Nyt hiukset tuntuvat tuuheilta ja sileiltä ja taipuisuus tulee esiin (shampoo ei latista piikkisuoraksi). Ja mikä parasta - juuret eivät rasvoitu entiseen malliin eikä päänahka hilseile, kuten joidenkin shampoiden jälkeen.
Ja nyt se suuri paljastus - nolottaa aivan -
shampoo on "L" -alkuisen monikansallisen yhriön "2-in-1" -shampoo. Vihreä/valkoinen puteli.AP
Tämä on muuten itsekin tullut todettua, kyseisen brändin shampoot ja hoitoaineet on aika laadukkaita. Disclaimer: Vannon etten ole kyseisen L-alkuisen monikansallisen yhtiön taskussa, vaan kyseessä rehellinen mielipiteeni.
shampoo huijausta kirjoitti:
Lopetin monta vuotta sitten shampoon käytön. Muutaman viikon tukka rasvoittui kovin helposti, sitten se rauhoittui ja nyt se on puhtaampi ja kauniimpi kuin koskaan shampoita käyttäessä.
Shampoiden ja hoitoaineiden öljyt ja rasvat, alumiini, saippua, silikoni, titaanidioksidi ym. aiheuttavat sellaisen kierteen, että noita tököttejä tarvii koko ajan lisää. Mutta kun kierteen katkaisee, se on sen arvoista.
Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.
Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.
Jos en pese niitä , ne korostavat rasvasta kiiltäviä kasvojani
Vierailija kirjoitti:
Miks miehillä pysyy hiukset hyvänä ihan normaali samppoolla ilman että tarvitsee ziljoonaa hoitoainetta ja muuta kemikaalia? Ehkä vähemmän kemikaaleja onkin parempi?
Lyhyeksi leikatut hiukset ehkä pysyvätkin. Mutta mitä omia poikiani olen seurannut, niin hiuksiin laitetaan yhtä sun toista tököttiä, enemmän mitä minä koskaan olen laittanut.
rasvis kirjoitti:
shampoo huijausta kirjoitti:
Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.
Kaikista pahita on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.
Jos en pese niitä , ne korostavat rasvasta kiiltäviä kasvojani
Vink vink. Kokeilepa Erisan Hoitava puhdistusgeeli. Puhdistaa rasvat ja rauhoittaa yliaktiiviset talirauhaset. Eikä kuivata. Päälle jokin ihan kevyt perusvoide
Hinta n 4 e.
Jep, levitit silikonia hiuksiisi. Näyttää hetken hyvältä, mutta kun jatkat käyttöä pitempään, ei päänahka ja tukka enää tykkääkään niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aiha ihaillut Real Housewives of Beverly Hillsin Kylen kiiltäviä ja hyväkuntoisia hiuksia jotka ovat siis omat eikä mitään jatkeita, ja hän on paljastanut että käyttää Panthenen shampoota ja hoitoainetta.
Niin, siis hänellä on sponsorisopimus Panthenen kanssa. Sitä, mitä hän oikeasti käyttää, et tiedä sinä, enkä minä, eivätkä varmasti ne maksajat Panthenellakaan.
Itse käytän Pantenen shampoota ja hoitoainetta. Niitä olen käyttänyt viimeiset 20 vuotta. Hiukset lasimaiset, mutta paksut ja luonnonkiharat.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä kieltämättä kauniit hiukset.
https://www.google.fi/search?q=real+housewives+of+beverly+hills+kyle&rl…:
Vierailija kirjoitti:
Juu eli hiukset ovat vaaleat ohuet ja taipuisat haperot, mutta niitä on suht paljon. Juuri rasvoittuu nopeasti.
Nyt hiukset tuntuvat tuuheilta ja sileiltä ja taipuisuus tulee esiin (shampoo ei latista piikkisuoraksi). Ja mikä parasta - juuret eivät rasvoitu entiseen malliin eikä päänahka hilseile, kuten joidenkin shampoiden jälkeen.
Ja nyt se suuri paljastus - nolottaa aivan -
shampoo on "L" -alkuisen monikansallisen yhriön "2-in-1" -shampoo. Vihreä/valkoinen puteli.AP
Onpas hassua! Käytän yleensä myös vain kalliimpia (luonnonkosmetiikka)merkkituotteita, mutta nyt olen ulkomailla ja piti saada joku shampoo nopeasti lähikaupasta. Ostin juuri tämän lorealin valkovihreän 2in1 shampoohoitoaineen, ja olen ollut tosi tyytyväinen. Pesin hiukset toissapäivänä eikä vieläkään ole rasvoittuneet hiukset. Mietin samoja juttuja kuin ap, ja sitten avasin tämän ketjun ja mikäs olikaan kyseessä... Mikä sattuma! :D
Mutta en halua kuitenkaan käyttää lorealin tuotteita enempää, en halua antaa rahojani sille yhtiölle, vaikka olisi kuin hyvää. Suosittelen kovasti Lushin shampoita, ihan loistavia moneen tarpeeseen ja tulee niin hyvä mieli niistä. Ihanan näköisiä ja tuoksuisia eikä mitään ihmekemikaaleja.
Mä oon välillä käyttänyt joitain silikonittomia shampoita ja hoitoaineita, mutta niistä jää niin kauhea pörröinen takkutukka, että otan sitten mielummin ne silikonimyrkyt, kun taistelen sen takkuperhon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon välillä käyttänyt joitain silikonittomia shampoita ja hoitoaineita, mutta niistä jää niin kauhea pörröinen takkutukka, että otan sitten mielummin ne silikonimyrkyt, kun taistelen sen takkuperhon kanssa.
perhon :D, siis pehkon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyeksi leikatut hiukset ehkä pysyvätkin. Mutta mitä omia poikiani olen seurannut, niin hiuksiin laitetaan yhtä sun toista tököttiä, enemmän mitä minä koskaan olen laittanut.
Lyhyisiin on pakko laittaa, jos niiden haluaa pysyvän jotenkin. Poikkeuksena millinsiilit ym. Kahdeksan vuoden kokemus siitä riitti, en jaksanut enää ja kasvatin pitkät. :) Nämä ovat nyt häntäluuhun, menevät nutturalle 30 sekunnissa, eivätkä tarvitse mitään tuotteita. Mulla itse asiassa tukka tuuheni, kun lakkasin laittamasta siihen oikeastaan mitään. (Herkistynyt sulfaateille -->saippuapesu+hapanhuuhtelu sitruunahappovedellä, inhoan etikan hajua.)
Itse käytän EHS-shampoota mutta hoitoaineena tykkään käyttää Tresemmen 24h body-hoitoainetta. Siis tätä.
https://www.google.fi/search?q=tresemme+24+hour+body&rlz=1C9BKJA_enFI68…:
Mulla on myös pitkät hiukset eikä latvat oo yhtään haaroittuneet kun lutraan tällä hoitoaineella. 😁
Harmi vaan, että tämän Tresemmen tuotemerkin hoitoaineen ja shampoon valmistus lopetetaan. Ainakaan en oo niitä löytäny enää kaupoista. Silloin kun tuota 24h body-shampootakin myytiin vielä kaupoissa, en muuta shampoota käyttänytkään.
Nyt lähikaupassa oli tuota hoitoainetta poistomyynnissä useampi pullo -30% juuri sen takia kun niiden valmistus lopetettiin niin mä ostin pari pulloa varastoon niitä.
Nuo isot pullot on hyviä, kun tulee lutrattua sitä hoitoainetta aika lailla latvoihin.
Hitsi, täytyypä kokeilla! Käytätkö yleensä shampoon lisäksi hoitoainetta? Mietin vaan, että toimiiko tuo 2 in 1 -juttu vai jääkö tukka karhean takkuiseksi?
Mulla sama fiilis kasvojenpuhdistustuotteista, oon käyttänyt vaikka mitä kalliimpia merkkejä, mut nyt viimiset kaksi vuotta oon käyttänyt marketin LactoLinea joka maksaa jotain 2,70€/500ml, ja on parasta sekaihon pesuun mitä oon ikinä kokeillut :)