Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi pamautti mulle mustan silmän ja huulen turvoksiin. Mies voi saada vähän pahoja katseita :D

Vierailija
08.02.2018 |

5 v jässikkä ei pitänyt neuvolassa annetusta rokotteesta ja pamautti turpiin, huuli on turvoksissa ja silmänympärys sinivioletti. Olisin vaihtanut neuvola-ajan päivään, jolloin mies pääsee mukaan jos olisin arvannut miten vaikeaa on kiinni pitäminen rokotteen ajan! Kuin olisi ollut hulluksi tullut mustekala sylissä...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sai kans joskus tuimia katseita, kun irrotin keittiön hanaa ja jakoavain lipes ja pamautin itteäni sillä silmäkulmaan :D

Vierailija
2/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain mustelman ohimoon, kun ihan oikeasti törmäsin ovenkarmiin. Arvaa uskoiko kukaan, vaikka selitys oli totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli kerran haava ja mustelma silmäkulmaan, kun liukastuin villasukkaan ja löin pääni kitaravahvistimeen. Eipä sitäkään uskottu. En tosin pidä sitä millään lailla huvittavana, että täysin syytön leimataan väkivaltaiseksi, koska se ajatus ei koskaan katoa kokonaan.

Vierailija
4/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain mustelman ohimoon, kun ihan oikeasti törmäsin ovenkarmiin. Arvaa uskoiko kukaan, vaikka selitys oli totta.

Minulla sama juttu koska mustelmat tulivat botuliinin piikittämisestä. Nyt pitää meikata aina kun aikoo mennä ovesta ulos.

Vierailija
5/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, mullekin tuli kerran musta silmä ihan arkisessa puuhastelussa. Tuli vähän kurja olo, että joku luulee miehen nyt lyöneen mua.

Eikä mulla ole edes miestä kenen puolesta mieltä pahoittaa! :DD

Vierailija
6/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmasti tietää vauvan kovan pään, joka heiluu holtittomasti tietyssä iässä? Minulta meni hampaat huulen läpi, kun teimme ulos lähtöä ja tyttö täräytti päällä.

Vierailija
7/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli kerran haava ja mustelma silmäkulmaan, kun liukastuin villasukkaan ja löin pääni kitaravahvistimeen. Eipä sitäkään uskottu. En tosin pidä sitä millään lailla huvittavana, että täysin syytön leimataan väkivaltaiseksi, koska se ajatus ei koskaan katoa kokonaan.

Totta, nyt onkin sitten sellainen "julkinen salaisuus", että ap:n mies on vaimon hakkaaja. Ja juu, juttu voi elää vuosikymmeniä ilman että kukaan sitä sanoo asianomaiselle. Ellei sitten Arska ja Kake päiväkaljoja juodessa saa päähän käydä vähän ojentamassa.

Vierailija
8/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin itseäni imurin putkella silmään, kipu oli kova enkä hetkeen saanut silmää auki.  Aamulla silmä oli mustunut ja umpeen turvonnut, ajoin yhdellä silmällä lapsen tarhaan ja sitten sairaalan päivystykseen jossa lääkäri oli  (varmaan syystäkin) epäluuloisen näköinen. Imuri löi...

Onneksi oli kevätalvi , ja saatoin käyttää ulkona isoja aurinkolaseja kenenkään ihmettelemättä asiaa!

Vierailija
9/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös saada ihailevia katseita näiltä palstan nössykkä miehiltä

Vierailija
10/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan sua usko, jätä se hakkaaava sika.

Vierailija
11/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä nykykakarat "pamauttelee" vanhempiaan turpiin kun joku asia ei mene niiden mielen mukaan tai vähän nippaa joku rokote. Surullista jos 5-vuotiaan kiinni pitämiseen tarvitaan useampi aikuinen. Toivottavasti provo.

Vierailija
12/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas poika heitti miestä leluautolla silmään ja koska mies on pieni ja laiha 168cm ja minä 178 cm  rintava/reitevä/persevä amatsoni, moni varmaan ajatteli  että no nyt se pirttihirmu tirvaisi miesparkaa :D

Vierailija
13/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni sai myös pahoja katseita, kun ihan oikeasti törmäsin auton oven yläkulmaan, niin että tuli musta silmä. Hänellä sattui vielä silloin olemaan kalju ja Harley Davidson- takki päällä, mikä ei auttanut asiaa. Mieheni ei ole väkivaltainen, päinvastoin ei voi sietää miehiä, jotka pahoinpitelevät naisiaan.

En edes tiedä miten oikein onnistuin sen tekemään, mutta minä lyön itseni kaikkiin mahdollisiin kulmiin. Joka päivä osun johonkin ainakin muutaman kerran. Olen murtanut varpaani monta kertaa ja olen aina mustelmilla.

Erään kerran onnistuin lyömään pääni keittiön kaapin oveen niin että tuli haava ja se vaati neljä tikkiä. Ovessa oli sellainen harmaa terävä lista, joita oli joskus 80- luvulla. Pudotin jotain lattialle, kumarruin sitä nostamaan ja kun nousin, löin pääni suoraan siihen listan terävään kulmaan.

Minullakin on tarhaikäinen lapsi ja olen pariin otteeseen saanut läimäyksen kasvoilleni, kun poika on venkoillut sylissäni. Mustaa silmää en sentään ole vielä saanut, mutta verisen nenän pari kertaa. Tahallaan hän ei minua lyö, mutta venkoillessaan heiluttelee käsiään ja joskus leikkiessään osuu minuun, kun innoissaan huitoo lähellä.

Vierailija
14/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin sitä nykykakarat "pamauttelee" vanhempiaan turpiin kun joku asia ei mene niiden mielen mukaan tai vähän nippaa joku rokote. Surullista jos 5-vuotiaan kiinni pitämiseen tarvitaan useampi aikuinen. Toivottavasti provo.

Oletko ikinä pitänyt kiinni rokotetta vastustavaa isompaa lasta? Huitovia käsiä ja jalkoja vartalo kiemurtelee kuin olisi ankerias käsissä. 

Vierailija
15/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikeasti löi minulta silmän mustaksi ja nenäkin murtui, kaikki olettivat lehmän tehneen sen töissä.. Nyt ehkä uskoisivat, kun eron jälkeen mustelmat loppuivat. En ehkä ollutkaan niin tapaturma-altis, kun kuvittelivat.

Vierailija
16/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että itsekin epäilin lastenhoitajan kertomusta mustista silmistään. Häneltä oli punkteerattu poskiontelot, niin että silmät mustui.

Vierailija
17/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalotoverini ap!!! T. vesirokko-rokoite  5v tytölle, tällä äidillä selkä hiestä märkä ja rillit rikki. 

Vierailija
18/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en näe pahoinpitelyssä ja väkivallassa mitään hauskaa..

Vierailija
19/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun medi koira kiihtyi nuorena niin paljon kun sen kanssa harrasti että puri useasti mua käsiin. Oli jopa mustelmia käsissä ennen kuin älysi ottaa hiukan rauhallisemmin.

Nuorena pikku veli löi vahingossa jääkiekko mailalla silmään. Sain kovasti katseita, kun olin just aloittanut yläasteen.

Vierailija
20/37 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä pitänyt kiinni rokotetta vastustavaa isompaa lasta? Huitovia käsiä ja jalkoja vartalo kiemurtelee kuin olisi ankerias käsissä. 

Ei ole tarvinnut pitää kiinni väkisin. Tosin itselläni vain kolmesta lapsesta kokemus. Kun selittää ennakkoon tilanteen ja pysyy itse rauhallisena ja lapsella on luottamus, ettei mitään pahaa tapahdu, vaikka hetken kirpaiseekin.

Jos lapsi on noin kierroksilla, ehkä ammatti-ihminen järjestää uuden ajan vastaanotolle tilanteen ollessa kypsempi. Tai vaihtaa toiseen hoitajaan.