Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anne Kukkohovi erosi

Vierailija
08.02.2018 |

Alfamiehet jonoon.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alfamiehet jonoon.

Kuka hemmeti haluaa tuollaisen vanhan rupusen akan?

Ainakin joku yhtä vanha ja yhtä rupuinen ukko.

Vierailija
22/28 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annella ollut rankka vuosi ja usein nämä asiat eskaloituu. Menetti läheisen ystävänsä Terin ja muistaakseni myös äitinsä. On puhunut haastatteluissa lamaannuttavasta surusta ja ikävästä. Kesällä kuvatussa Koko Suomi leipoo -ohjelmassa Anne artikuloi epäselvästi jälkiäänitetyissä voice over -kohdissa, ihan kuin olisi hiprakassa tai rauhoittavissa. Ehkä vastoinkäymiset on vaatinut veronsa myös parisuhteesta. Tsemppiä Annelle, kaunis ja hyvinsäilynyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin tuli surun keskellä sellainen olo, että olen valmis lemppaamaan kertarytinällä kaiken. Ja toisaalta myös sellainen olo, ettei edes se rakkain ihminen tajua minua eikä osaa tukea. Ja se suru ihan ilman rauhoittaviakin muuten hidastaa, lamauttaa ja väsyttää. Pahimmillaan oli muutama selkeä tunti päivässä ja loput sumussa. Kilpirauhaskokeessa TSH oli pompannut itsekseen arvoon 16.

Vierailija
24/28 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin mä nyt vähintään viestin laittanut, et jos mies herää yöllä, niin voi lukea, miten mulle on käynyt ja missä olen. Tässä tarinassa oudointa on tuo vasta aamulla soittaminen. Joo, ei halua herättää jne., mutta kyllä silti voi laittaa viestin, että on kunnossa.

Vierailija
25/28 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on erityisherkkä (hsp) joten hänellä on nyt varmaan todella raskasta eikä kaipaa mitään alfamiehiä. Mutta en silti ihmettelisi vaikka tähän juttuun liittyisii ns. kolmas osapuoli jomman kumman taholta.

Ei ole myöskään tavatonta että nämä 17 vuotta kestäneet liitot loppuvat.

Vierailija
26/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne on kyllä erityisseksikäs Tosi Nainen: Huh. Hänestä aivan huokuu erotikkaa. On varmasti kiihkeä...

Vierailija
27/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ihan pikkuisen tietty tutka piipannut miehestä...?

Vierailija
28/28 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummallinen se korkokenkä, kun pisti jäämään hotelliin yöksi. . Anne se asuu noin 1 kilometrin päässä hotellilta. Taxi olis maksanu sen 8e varmaan ja ton matkan olisi oikeasti kävelly vaikka ilman kenkää. Ankein tilitys kun jää kiinni pettämisestä. Ei keksinyt muuta, niin piti jotain sanoa hiessä.

Ps. Olen siinä hotellissa töissä.