mistä olette löytäneet hyvännäköisiä wc/kylppärikalusteita?
Niin siis hakusessa olis allaskaappia, tasoa yms kalustetta vessoihin ja kylppäriin. Mä olen törmännyt vain niihin allas-kaappi-laatikostovirityksiin, joissa on se kapea puoliympyrän mallinen allas ja tämä ei oikein sytytä...
Mieli tekisi puutasoa, suorakaiteen muotoista allasta... Mistä sellaisia löytyy (no allas on jo kyllä katsottuna)? Mutta täytyykö siis nikkaroida itse, vai myykö joku tälläisiä valmiita kokonaisuuksia?
T: MrsH
Kommentit (6)
minä meinasin itse jotain tällasta:
http://www.picard.fi/harmony/
eli tuosta linkistä jos katsot niitä kuvia nro 7, 10 ja 11. Minäkään en tykkää siitä perinteisestä kaappiviritelmästä, joten varmaan tuo nro 7 on se mikä meille tulee. Ja minusta eivät edes kauhean kalliita olleet kun kävin paikallisessa K-raudassa katsomassa (siellä oli tuo nro 10 ja se suorakaiteen muotoinen allas oli TODELLA hieno! sellainen " matala" ja kaareva oli se altaan pohja, ei tuosta kuvasta välity se kyllä).
käypäs vilkaiseen. Sitä suunnittelin meille kun on edullinen ja hieno.
olen kanssa katsellut ja myös Gustafsbergiltä löytyy melkein samaan hintaan samanmoinen (ainakin netraudasta)...
Onkohan ne ikean kaapit minkälaisia? En ole luonnossa niitä nähnyt ja mietityttää, että näyttääköhän ne halpiskaapeilta, vai onko hyviä?
Ja juuri se neliskulmainen allas..
Mielestäni ei ole mitään halppiskaman näköistä; ihan verrattavissa muihinkin, esim. keittiönetissä oli tosi samannäköisiä.
Meillä ovina lonnen ja ommen. Esim. laatikosto, jossa 3 laatikkoa, kaksi alinta on tuota valkoista ja ylin sellainen harmaa lasi-systeemi. Sitten harmaa taso päällä. Ikeassa kannattaa kyllä käydä paikanpäällä katsomassa, siellä myyjät neuvoo ja opastaa. Halvimmalla tuolta saa.. Itsekin olisin halunnut puisen tason, mutta hinta ratkaisi ja tyydyin tuohon. Helppoakin oli Ikeasta hankkia.. Vähän palapelin rakentamista se on, kun kaikki saranat ja systeemit pitää ostaa erikseen, mutta myyjät kyllä auttavat siinä kiitettävästi.
Täytyy lähteä ikeaan katselemaan. Mä olen netistä niitä katellu ja musta on kiva systeemi, kun voi itse rakennella mieleisensä. Tokihan noista muistakin firmoista saa, mutta mulla ei vaan ole aikaa mennä istuksimaan tuntikausiksi noihin kauppoihin suunnittelemaan (meiltä kun niihin kauppoihin on matkaa).
En ymmärrä sitä salamyhkäisyyttä, mikä kaappien myyntiin liittyy. Meille tuli Puustellin keittiö ja voi että, kun piti tuntitolkulla siellä myymälässä istua ja suunnitella. Miksei ne rungot ja ovet yms tarvikkeet ole vaikka netissä hintoineen? Vois rauhassa kotona miettia ja sitten kun tietää mitä haluaa, niin menis kauppaan... Argh! Ikeaan siis =)
T: MrsH
pystyy aikas monenlaisiin variaatioihin, mutta mitä ammattitaitoisempi myyjä, sitä paremmin hän saa sinun ideastasi otteen ja onnistuu tarjoamaan tarvitsemanne kokonaisuuden.
Keittiökalustefirmoja on pilvin pimein (niistä vain esimerkkeinä: Puustelli, Keittiömaailma, Topi-keittiöt), lisäksi kalusteita myyvät rautakaupat, Bauhaus jne.