Oletko harrastanut nuorena seksiä ilman ehkäisyä?
Olen sosionomiopiskelija ja minulla on ryhmätyö, jossa teemme vaikuttamistyötä liittyen nuorten ehkäisyasioihin (ehkäisyn tärkeys). Haluamme kerätä kokemuksia anonyymisti tarinan muodossa ehkäisyn unohtamisen seuraamuksista ja miten se on vaikuttanut elämääsi (vahinkoraskaus, sukupuolitaudit...) Kerro minkä ikäinen olit, kun tämä tapahtui.
Osa kommenteista mahdollisesti julkaistaan anonyymisti meidän kivaa ilman seuraamuksia -vaikuttamiskampanjassa.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ja en ole. Nuorena tavattuamme käytimme kumeja. Aika nopeasti se johti siihen, että naitiin paljaalta niin pitkään kuin tuntuu, että mälli lähtee. Laitoin vasta sitten kumin paikalleen. Ei tullut raskauksia kumminkaan pariin vuoteen. Vasta kumin hajottua totaalisesti silloinen tyttöystävä halusi varmistaa raskauden ja naitiin paljaalla kuin kanit. Heti paloi nalli ja nuorena naimisiin ennen lapsen syntymää. Mutta nyt 4 lasta ja vuosikausia yhdessä. Ei ole kaduttanut silti. 4 lapsista syntyin kun vaimo oli 40. Lekuri oli vaimolle sanonut ettei enää tartte ehkäisyä. Eipä tuokaan pitänyt paikkansa ja saatiin iltatähti.
Tekstistäsi päätellen teille tuli neljä iltatähteä.
Ei tullut, vain viimeinen. Kaikki muut tehtiin tarkoituksella. Ensimmäinekin, kun liian pienestä kumista ei jäänyt kuin rengas jäljelle. Sen jälkeen tehtiin päätös, että naidaan ja varmistetaan raskaus. Tuli heikkona hetkenä tyttöystävälle luvattua, kun mikään ei ole niin hienoa kuin kiimainen lasta haluava nainen. Ei ole tarvinnut katua kuitenkaan.
Kyllä olen. Muistona ainakin kerran kuukaudessa puhkeava genitaalialueen herpes rakkulat. Lehtolapsia, varmoja ainakin 4 ja epäiltyjä useampi. M53v.