Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut nuorena seksiä ilman ehkäisyä?

Vierailija
07.02.2018 |

Olen sosionomiopiskelija ja minulla on ryhmätyö, jossa teemme vaikuttamistyötä liittyen nuorten ehkäisyasioihin (ehkäisyn tärkeys). Haluamme kerätä kokemuksia anonyymisti tarinan muodossa ehkäisyn unohtamisen seuraamuksista ja miten se on vaikuttanut elämääsi (vahinkoraskaus, sukupuolitaudit...) Kerro minkä ikäinen olit, kun tämä tapahtui.

Osa kommenteista mahdollisesti julkaistaan anonyymisti meidän kivaa ilman seuraamuksia -vaikuttamiskampanjassa.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tänne osa kommentoi että ei, en ole tyhmä? AP:ta el varmasti nuo kommentit kiinnosta eikä tarvitse niitä tuohon ryhmätehtäväänsä.

Eli teille jotka sanoitte tuon hyvin asianmukaisen kommentin: olette te kyllä jollain tasolla tyhmiä

Vierailija
22/42 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...

...oikean käden kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, parikymppisenä. Tätä ei saisi sanoa, mutta... sanonpahan silti. Käytettiin keskeytettyä yhdyntää ehkäisykeinona, hyvin toimi monta vuotta! En ole ikinä ollut raskaana.

Yhdenyönjuttuja en harrasta, niissä kondomi olisi kyllä ehdoton.

Vierailija
24/42 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja poikaystävän kanssa. Ei negatiivisiä seurauksia. Tunnen kehoni ja sen toiminnan ja osaan laskea milloin pitää käyttää ehkäisyä ja milloin se on turhaa.

Vierailija
25/42 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman minkäänlaista ehkäisyä useita kertoja 17-20 vuotiaana. Ei tiedossa olevia seuraamuksia. Avoliitossa luotettiin viitisen vuotta keskeytettyyn ja varmoihin päiviin, ei raskauksia.