Lyhyen miehen hyvät ja huonot puolet?
Olen ihastunut erääseen lyhyeen mieheen. :)
Luettele lyhyiden miesten hyviä ja huonoja puolia, jos keksit!
Kommentit (49)
Voi ostaa normaalipituisen sängyn ja peiton. Ekstrapitkät kalliita.
Ei kai sillä nyt ole kovin suurta käytännön merkitystä? Enemmän merkitsee pituuksien suhde. Pidempi yltää paremmin korkealle, mutta saattaa vaatia enemmän tilaa. Jos molemmat on about saman mittaisia, ei tarvitse säädellä jotain auton penkkejä ja työtuoleja jne.
Hyviä ja huonoja puolia on kaikissa yhdistelmissä. On vain yhteistyössä löydettävä se balanssi.
t. hobitti m32
p.s. Oon kyllä niiiin ihastunut yhteen tosi pitkään ja tosi söpöön tyttöön. Se yltäis hyvin kaikille hyllyille ja mä saisin sit kaikki purnukat sun muut väänneltyä auki! Miettikääpä sitä.
Hauska tuo älkää tehkö lapsia- kommentti, koska eiköhän ihmislajin kannalta ole yksi ja sama minkäpituisia lyhyimmät ovat. Ilman lyhyitä ei ole pitkiä.
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on 170cm. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä, vaikkei tuo erityisen lyhyt olekkaan. Hyvä puoli lyhyissä (ja hoikissa) miehissä on että eivät ainakaan saa sinua heitettyä seinälle riitelyn aikana kovin helposti.
Mutta joo, vitsailut sikseen.. Lyhyissä miehissä on kivaa se, ettei tarvitse kurotella ja hajottaa niskaa halutessaan suudelman. Ja halaaminen on erityisen luontevaa jos pituuseroa on alle 10cm. Myös vaatteiden lainaaminen mieheltä on omasta mielestäni helpompaa kun hupparit ja paidat eivät ole sitä xl kokoa ihan vain että pituus riittää. On myös mukavaa kun seistessä ei tarvitse katsoa hirveästi yläviistoon kun pituusero ei ole kovinkaan suuri
Huono vitsi tuo seinälle heitto, vaikka joo sehän voi tulla mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä mitään negatiivista ole, mutta älkää vaan tehkö lapsia.
Minä en pidä suurista ihmisistä. Joidenkin miesten päät kolisevat kattoon ja sivut murskaavat ovenpieliä.
Sama täällä. Tosin lapset tein jättiläisen kanssa ja toivon, ettei heistä tule yhtä pitkiä. Se jätti söikin ihan mahdottomasti, että ei enää koskaan suuria miehiä!
Ei vie paljon tilaa kotona ja samankokoisen miehen vaatteita voi lainata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta lyhyissä miehissä ei ole pituus vaan ilkeä ja katkera luonne. Kovia kukkoilemaan ja uhoamaan. Eivät ehkä niin helposti löydä pettämisseuraa mutta jos sellainen kohdalle sattuu pettävät ihan satavarmasti koska ovat niin heikkoitsetuntoisia kusipäitä.
Tässäkin ketjussa näyttää olevan useampi pitkä mies pönkittämässä huonoa itsetuntoaan.
Just. Pitkillä miehillähän on huono itsetunto.
Heh mitä logiikkaa. Ja yläpeukkua tulee.
Todella pitkä mies on epäviehättävä. Suorastaan rumaa kun mies on jotain 190 cm. Näyttää epäsuhtaiselta. Ovat usein vielä joko laiheliineja tai plösöjä, harvemmin treenattuja (poislukien koripalloilijat).
Itseäni miellyttää eniten noin 175 cm pitkät ja rotevat miehet.
Minä en pidä suurista ihmisistä. Joidenkin miesten päät kolisevat kattoon ja sivut murskaavat ovenpieliä.