Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lyhyen miehen hyvät ja huonot puolet?

Vierailija
07.02.2018 |

Olen ihastunut erääseen lyhyeen mieheen. :)
Luettele lyhyiden miesten hyviä ja huonoja puolia, jos keksit!

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ Lyhyillä miehillä on yleensä erittäin hyvä ryhti

+ Vartalon hyvät mittasuhteet (pitkillä ukoilla on usein erittäin pitkä selkä tai jalat) > vaatteet näyttää hyvältä päällä

Vierailija
22/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks lyhyt kaveri, jtn alle 170-cm. Se aina yrittää machoilla ja uhitella, mutta uskottavuus loppuu siihen kun se on 25cm lyhyempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet usein saavat turpaansa pidemmiltä miehiltä. Ja koska suurin osa muista miehistä on isompikokoisia, koeta siinä sitten lyhyenä miehenä esittää naistaan puolustavaa.

Vierailija
24/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta lyhyissä miehissä ei ole pituus vaan ilkeä ja katkera luonne. Kovia kukkoilemaan ja uhoamaan. Eivät ehkä niin helposti löydä pettämisseuraa mutta jos sellainen kohdalle sattuu pettävät ihan satavarmasti koska ovat niin heikkoitsetuntoisia kusipäitä.

Vierailija
25/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lyhyetkin miehet pääsevät pettämään, naiset tykkää niistäkin jos on nätti naama tai hyvät jutut. Ainoa plussa jonka keksin alle 180 cm miehistä on, että niiden kanssa on helpompaa harrastaa seksiä seisaallaan. Ja se on iso plussa jos haluaa panna julkisilla paikoilla!

Vierailija
26/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tästä aiheesta pitää keskustella. Vain lyhyt mies voi olla kuuma.

Vierailija
27/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta lyhyissä miehissä ei ole pituus vaan ilkeä ja katkera luonne. Kovia kukkoilemaan ja uhoamaan. Eivät ehkä niin helposti löydä pettämisseuraa mutta jos sellainen kohdalle sattuu pettävät ihan satavarmasti koska ovat niin heikkoitsetuntoisia kusipäitä.

Pieni koko aiheuttaa sen, että pitää yrittää esittää suurta. Samahan se on niiden räksyttävien pikkupuudelikoirienkin kanssa.

Vierailija
28/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Minäkin olisin halunnut valita oman pituuteni. Vahinko vain sen päätti joku muu puolestani. - Tuskin kuitenkaan vanhempani, koska en ymmärrä miksi he olisivat halunneet minusta heitä lyhyempää. Onneksi aika monta muuta asiaa olen voinut saada ja valita. - Kuten vaikka se, että en ulise ja valita pituudestani. Toki välillä hämmentää, joidenkin kyvyttämyys nähdä tai muutoin tajuta, että pituuteni määrittää minua loppu viimein aika vähän; toki se varmasti jotain vaikuttaa ja on vaikuttanut, niinkuin mikä hyvänsä mikä välittyy meistä ulospäin.  

Vierailija
29/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyet miehet usein saavat turpaansa pidemmiltä miehiltä. Ja koska suurin osa muista miehistä on isompikokoisia, koeta siinä sitten lyhyenä miehenä esittää naistaan puolustavaa.

Mä en ole koskaan saanut turpiini muilta kuin pikkusiskoltani. Muihin on aina tehonneet mun puhelahjani. Kerran kun kimppuuni oikeasti käytiin, olin jo saanut naisväen ja muutkin pois paikalta, eikä se tyyppi saanut pituudestaan huolimatta tehtyä mulle mitään. Yritti se jotain, mutta pääsin irti ja juoksin kovaa omaan suuntaani, ja se oli liian humalassa seuratakseen. :D Kehenkään ei sattunut, poliisi poimi tyypin kyytiinsä ja porukka kiitteli mua. Oli siinä porukassa isompikin äijä, mutta väkivalta ei ole koskaan ensimmäinen ratkaisu.

Enkä edes häpeä.

M163cm

Vierailija
30/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo harrastaa seksiä seisoaltaan takaapäin. :D Ainoo mikä tuli mieleen, kun minulla ja miehelläni vaatii jakkaran 30cm pituuserosta johtuen. :P

Ihan näin vakavissaan. En nyt osaa sanoa mitä hyötyä tai haittaakaan siitä olisi. :) Jos miellyttää silmää niin sitten ulkonäkö on hyvä. Luonne sitten selvitettävä erikseen. Itselleni kävisi lyhyt tai pitkä mies, itse olen 159cm. Omassa miehessäni osa ulkoisesta viehätyksestä johtuu kyllä isosta koosta 189cm ja liki 100kg, iso ja lihaksikas / jäntevä.

Vierailija
31/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa näyttää olevan useampi pitkä mies pönkittämässä huonoa itsetuntoaan.

Vierailija
32/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huokaus. Minäkin olisin halunnut valita oman pituuteni. Vahinko vain sen päätti joku muu puolestani. - Tuskin kuitenkaan vanhempani, koska en ymmärrä miksi he olisivat halunneet minusta heitä lyhyempää. Onneksi aika monta muuta asiaa olen voinut saada ja valita. - Kuten vaikka se, että en ulise ja valita pituudestani. Toki välillä hämmentää, joidenkin kyvyttämyys nähdä tai muutoin tajuta, että pituuteni määrittää minua loppu viimein aika vähän; toki se varmasti jotain vaikuttaa ja on vaikuttanut, niinkuin mikä hyvänsä mikä välittyy meistä ulospäin.  

Mä olen myös lyhyt mies, mutta jotenkin ajattelen nykyisin, etten mä ole lyhyt. Muut on vaan isoja. Mun mielestä olen justiinsa sopivan kokoinen ihminen. Joskus olin vähän katkera, mutta sitten pari läheistä kuoli, sairastuin ja tapahtui muutakin p*skaa. Se henkinen puoli ratkaisee. Elämässä tapahtuu kaikkea kamalaa. Ei ehkä vielä nuorempana, mutta kyllä se vielä tapahtuu. Silloin pitää olla empatiakykyinen, luja ja katsoa muuallekin kuin omaan napaansa.

Jos nyt ajatellaan, mitä miehuus tarkoittaa, niin mulle se on semmoista peruskalliona olemista muille. Ei tästä elämästä selviä hengissä, mutta parempi se on vaan tukea muita. Ollaan kuin keisaripingviinit Etelämantereen talvessa. Puristutaan yhteen ja pidetään toisemme lämpimänä.

Tietty ihmiset nyt ajattelee ja sanoo mitä vain, mutta mulle on sanottu mun koko ikäni typeriä asioita tarkoituksena ihan puhdas kiusaaminen. Ne ihmiset on kuitenkin vähäpätöisiä. Ja moni on sitten lopulta tarvinneet mun apuani. Lyhyys on ominaisuus, jolla ei loppupeleissä ole niin väliä.

Sori tämä avautuminen. Olen ottanut pari kaljaa.

Vierailija
33/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa kiinasta vaatteita kun ne on sopivia ja halpoja. Ja muutenkin aasiassa kokee olevansa normaali

Vierailija
34/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ostaa kiinasta vaatteita kun ne on sopivia ja halpoja. Ja muutenkin aasiassa kokee olevansa normaali

Vierailija
35/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona puolena olen näin keskivertoa pidempänä naisena kokenut sen, että lyhyillä miehillä on usein joku kompleksi sen pituutensa kanssa. Ehkei se tule esiin lyhyemmän naisen kanssa, mutta kun nainen alkaa olla saman mittainen saati pidempi, niin johan alkaa huomautteleminen mm. kengänpohjien paksuudesta, vaikkei kyse olisi edes korkokengistä. Tietysti on varmaan olemassa myös niitä, jotka eivät jaksa repiä pituudestaan tai muiden ihmisten pituuksista stressiä. :)

Vierailija
36/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pitkä nainen, mutta miesystäväni ovat suureksi osaksi olleet aika lyhyitä, joten vaikuttaa melkein yhdeltä valintakriteeriltä jostain syystä, vaikka ajattelen luonteen ratkaisevan.

Vierailija
37/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pitkä nainen, mutta miesystäväni ovat suureksi osaksi olleet aika lyhyitä, joten vaikuttaa melkein yhdeltä valintakriteeriltä jostain syystä, vaikka ajattelen luonteen ratkaisevan.

Niinhän sitä luulisi yhtä jo toista. Välillä on vaikea uskoa, että elämme 2000 -lukua. Nainen voi avoimesti kertoa hakevansa seurakseen miestä joka on häntä isompi. - Perustellen tätä mm sillä, että saa käyttää korkkareita tai kuinka ihanaa olisi, jos voisi käpertyä miehen kainalon alle...

Sen sijaan kulmat saattaa kohota, jos mies kertoo hakevansa itseään pienempää ja hennompaa naista kumppanikseen, että hän saisi kokea itsensä mieheksi... Tai mitä mielikuvia herättäisikään, jos mies kirjoittaisi vielä, että jotta voisi käyttää myös korkoja...

Vierailija
38/49 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonona puolena olen näin keskivertoa pidempänä naisena kokenut sen, että lyhyillä miehillä on usein joku kompleksi sen pituutensa kanssa. Ehkei se tule esiin lyhyemmän naisen kanssa, mutta kun nainen alkaa olla saman mittainen saati pidempi, niin johan alkaa huomautteleminen mm. kengänpohjien paksuudesta, vaikkei kyse olisi edes korkokengistä. Tietysti on varmaan olemassa myös niitä, jotka eivät jaksa repiä pituudestaan tai muiden ihmisten pituuksista stressiä. :)

Mulla oli itseäni reippaasti pidempi avovaimo. Se näki helposti mun päälaen yli ja mun kenkä mahtui sen crocksin sisään. Kenelläkään ei ollut mitään ongelmaa. En tiedä, oliko kummallakin vaan tosi hyvä itseluottamus tai jotain, muttei se vaan oikeasti vaivannut yhtään. Kun grillattiin makkaroita, hän otti pitkän ja ohuen ja mä lyhyen ja paksun kun niin oli selvästi tarkoitettu, ja me naurettiin päälle.

Olihan se joo joskus hankalaa kun yhdessä kannettiin jotain painavia huonekaluja, ja joskus joku saattoi naureskella. En nyt osannut siitä loukkaantua kun me harrastettiin keskenämmekin semmoista naljailua.

Harmi, kun elämä vei meidät eri suuntiin.

Vierailija
39/49 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tiedätkö, oikeastaan aika harvaa loppujen lopuksi kiinnostaa se pituus. Tiesitkö? Oletko huomannut? Että tätä paskaa joutuu kuuntelemaan, miten pitää olla 200cm lässynlää. Lässynlää. Kuka on sanonut, että pitää olla 200cm pitkä? Missä lukee niin?

Vierailija
40/49 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikuisena pari senttiä lyhyempi poikaystävä (olen 167). Seisaltaan paneminen onnistui näpsäkästi, eipä oikeastaan muuta positiivista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi