Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ihastunut erääseen lyhyeen mieheen. :)
Luettele lyhyiden miesten hyviä ja huonoja puolia, jos keksit!

• ylös 23
  • alas 10

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Hyvä puoli on, että jalat näyttää lihaksikkaammalta kuin pitkällä. Tosin myös sen vatsan pitäminen poissa on ison työn takana, pitäisi syödä kuin kissa.

• ylös 38
  • alas 7
Vierailija

+ ei tarvitse kurkotella seisoen pussaillessa

Enpä keksi muuta. Aika neutraali ominaisuus.

• ylös 50
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lyhyt mies kuluttaa vähemmän energiaa - ei mene niin paljon rahaa ruokaan kuin jonkun jättikokoisen suursyömärin kanssa.

Tietyt seksiasennot saattavat onnistua paremmin, kun mies on hieman lyhyempi.

• ylös 66
  • alas 9
Vierailija

Ne ei ole pelottavia vaikka suuttuisivat ihan silmittömästi. Ovat aina lutusia karhunpentuja.

• ylös 48
  • alas 9
Vierailija

Miesystäväni on 170cm. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä, vaikkei tuo erityisen lyhyt olekkaan. Hyvä puoli lyhyissä (ja hoikissa) miehissä on että eivät ainakaan saa sinua heitettyä seinälle riitelyn aikana kovin helposti.

Mutta joo, vitsailut sikseen.. Lyhyissä miehissä on kivaa se, ettei tarvitse kurotella ja hajottaa niskaa halutessaan suudelman. Ja halaaminen on erityisen luontevaa jos pituuseroa on alle 10cm. Myös vaatteiden lainaaminen mieheltä on omasta mielestäni helpompaa kun hupparit ja paidat eivät ole sitä xl kokoa ihan vain että pituus riittää. On myös mukavaa kun seistessä ei tarvitse katsoa hirveästi yläviistoon kun pituusero ei ole kovinkaan suuri

• ylös 50
  • alas 5
Vierailija

+ Piilokoroilla miehestä saa pidemmän

- Voit joutua itse koko ikäsi käyttämään ballerinoja. Myös hienoissa juhlissa.

• ylös 26
  • alas 41
Vierailija

Mitä persjalkahobitteja te itse sitten olette jos ”ei tarvitse kurotella” on plussaa?

• ylös 12
  • alas 47
Vierailija

+ Voitte käyttää samoja vaatteita.

- Mies ei välttämättä tykkää hameista, mutta voit sanoa että se on kiltti.

• ylös 64
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä persjalkahobitteja te itse sitten olette jos ”ei tarvitse kurotella” on plussaa?

No just sellanen persjalkahobitti olen.

• ylös 50
  • alas 3
Vierailija

Sille on vähemmän ottajia niin sulla on paremmat chänssit saada pidettyä itselläs pidempään.

• ylös 47
  • alas 10
190 cm tosimies

Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on 170cm. Olen aina tykännyt lyhyistä miehistä, vaikkei tuo erityisen lyhyt olekkaan. Hyvä puoli lyhyissä (ja hoikissa) miehissä on että eivät ainakaan saa sinua heitettyä seinälle riitelyn aikana kovin helposti.

Mutta joo, vitsailut sikseen.. Lyhyissä miehissä on kivaa se, ettei tarvitse kurotella ja hajottaa niskaa halutessaan suudelman. Ja halaaminen on erityisen luontevaa jos pituuseroa on alle 10cm. Myös vaatteiden lainaaminen mieheltä on omasta mielestäni helpompaa kun hupparit ja paidat eivät ole sitä xl kokoa ihan vain että pituus riittää. On myös mukavaa kun seistessä ei tarvitse katsoa hirveästi yläviistoon kun pituusero ei ole kovinkaan suuri

No onhan se järkyttävän lyhyt.

• ylös 15
  • alas 64
Vierailija

- Kotona täytyy olla kahdet tikkaat.

+ Pöydän- ja sängynalustat ovat aina siistejä.

• ylös 30
  • alas 7
Vierailija

Hyvä puoli on varmaan että eivät petä yhtä helposti. Niin harvoille naisille lyhyet miehet tuntuu kelpaavan että pelkoa syrjähypyistä ei ole aihetta olla

• ylös 20
  • alas 25
Vierailija

Lyhyissä miehissä on vain hyviä puolia. He ovat mukavia ja auttavaisia luonteeltaan. Pitkistä miehistä ei ole paljon kokemusta, koska heihin ei ole ollut kiinnostusta tutustua.
T.pieni nainen

• ylös 24
  • alas 11

Sivut