Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä

Vierailija
07.02.2018 |

"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."

Kommentit (694)

Vierailija
621/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi Kokkosen päätös on aika typerä ja vastuuton. Muut ovat tehneet sen biisejä ja käyttäneet aikaa hänen päiväänsä varten ja sitten se vetää kaiken vessasta alas. En tiedä tapahtumista mitää, mutta todellä tyhmältä liikkeeltä vaikuttaa.

Vierailija
622/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs muista kirjoitti:

Terhi Kokkosen päätös on aika typerä ja vastuuton. Muut ovat tehneet sen biisejä ja käyttäneet aikaa hänen päiväänsä varten ja sitten se vetää kaiken vessasta alas. En tiedä tapahtumista mitää, mutta todellä tyhmältä liikkeeltä vaikuttaa.

Terhin päivä ehdittiin kuvata. Ja sehän ei edelleenkään ollut Terhin päätös lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkonen sentään yrittää laittaa kapuloita patriarkaatin rattaisiin. 

Kokkonen on rivissä. Rupsahtanut kokkonen kunniakkaasti rivissä.

Vierailija
624/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä tästä videosta?

https://www.instagram.com/p/Be0POe_Fyky/

Vierailija
625/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen et Kokkonen on erittäin ujo eikä kestänyt 24h kameroita. Ujous saattaa päälle päin näyttää joskus vittumaisuudelta ja siitä ehkä Kokkosen  maine muodostunut.

Voi olla et joskus on  ollut vähän diivakin. Mut kyllä se tosta Iltasanomien videosta näkyi, että Terhiä jännitti.

Ja ootteko muut koskaa edes kuulleet sen puhuvan? Minä en.

Olen vain nähnyt siitä valokuvia ja kuullut laulavan. En koskaan puhuvan missään. Olinkin yllättynyt kun katoin Iltasanomien videota, että ai tolta sen puheääni kuulostaa.

Eli voi olla vaan niin ujo, että on viimeiseen asti vältellyt kameroita ja sellaisiin livehaastatteluihin osallistumista. Vain elämäässä joutuin olemaan koko ajan sosiaalinen ja puhumaan. Se ei introvertilta ihmiseltä onnistu.

Minä olen kerran vaihtanut muutaman lauseen Kokkosen kanssa, Ulta bran keikan jälkeen, 90-luvun lopulla. Todella ystävällisesti hän ainakin silloin jutteli. Onnistuin jopa kuulemaan vähän sisäpiirin tietoa tuolloin. :) Olen ihmetellen lukenut tätä ketjua tämän takia. Mietin että olenkohan sitten jotenkin samanlainen ihminen Kokkosen kanssa, koska yhteys tuntui heti syntyvän, vai onkohan hän muuttunut myöhemmin.

Vierailija
626/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen et Kokkonen on erittäin ujo eikä kestänyt 24h kameroita. Ujous saattaa päälle päin näyttää joskus vittumaisuudelta ja siitä ehkä Kokkosen  maine muodostunut.

Voi olla et joskus on  ollut vähän diivakin. Mut kyllä se tosta Iltasanomien videosta näkyi, että Terhiä jännitti.

Olen vain nähnyt siitä valokuvia ja kuullut laulavan. En koskaan puhuvan missään. Olinkin yllättynyt kun katoin Iltasanomien videota, että ai tolta sen puheääni kuulostaa.

Eli voi olla vaan niin ujo, että on viimeiseen asti vältellyt kameroita ja sellaisiin livehaastatteluihin osallistumista. Vain elämäässä joutuin olemaan koko ajan sosiaalinen ja puhumaan. Se ei introvertilta ihmiseltä onnistu.

Minä olen kerran vaihtanut muutaman lauseen Kokkosen kanssa, Ulta bran keikan jälkeen, 90-luvun lopulla. Todella ystävällisesti hän ainakin silloin jutteli. Onnistuin jopa kuulemaan vähän sisäpiirin tietoa tuolloin. :) Olen ihmetellen lukenut tätä ketjua tämän takia. Mietin että olenkohan sitten jotenkin samanlainen ihminen Kokkosen kanssa, koska yhteys tuntui heti syntyvän, vai onkohan hän muuttunut myöhemmin.

Kokkonen on musta ollut aina aika pidättäytyvän oloinen, mutta silti ihan miellyttävän tuntuinen haastatteluissa. Tässä ketjussa tulee ilmi ekstroverttien ihmisten viha introvertteja ja yksityisempiä ihmisiä kohtaan. Pidetään ylpeänä kusipäänä, jos ei ole yhtä sosiaalinen kuin muut.

Vierailija
627/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tullut Ultra Brasta se mielikuva, että hyväosaiset, kaiken haluamansa aina elämässään saaneet kulttuuriperheiden eliittilapset ”kapinoivat” ja esittävät koviksia. Laulavat asioista, joista eivät oikeasti tiedä yhtään mitään.

Sellaista päälleliimattua kapinaa ja teatraalista anarkismia.

UB:n jäsenet ovat 70-luvun alussa syntyneitä, ei heidän lapsuudessaan Suomessa ollut erityisen korkea elintaso. Todelliset kultapossut ovat vähintään kymmenen vuotta nuorempia, heillä ei ole koskaan ollut pulaa mistään.

Kyllä rikkailla on aina ollut korkea elintaso, vuosikymmenestä riippumatta.

Omaan aikaansa verrattuna, ei nykyaikaan. Elinajanodote on kasvanut kymmenillä vuosilla entisaikoihin verrattuna. Mannerheimin lempiruoka oli marjapuuro.

Vierailija
628/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse juttelin kerran yhden toisen muusikon kanssa keikan jälkeen ja hän vaikutti mukavalta. Myöhemmin luin elämäkerrasta, että hän oli ollut pahalla päällä juuri sen keikan jälkeen ja riidellyt takahuoneessa. Faneille ei välttämättä näytetä aina oikeita fiiliksiä.

Vierailija
629/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tullut Ultra Brasta se mielikuva, että hyväosaiset, kaiken haluamansa aina elämässään saaneet kulttuuriperheiden eliittilapset ”kapinoivat” ja esittävät koviksia. Laulavat asioista, joista eivät oikeasti tiedä yhtään mitään.

UB:n jäsenet ovat 70-luvun alussa syntyneitä, ei heidän lapsuudessaan Suomessa ollut erityisen korkea elintaso. Todelliset kultapossut ovat vähintään kymmenen vuotta nuorempia, heillä ei ole koskaan ollut pulaa mistään.

Kyllä rikkailla on aina ollut korkea elintaso, vuosikymmenestä riippumatta.

Omaan aikaansa verrattuna, ei nykyaikaan. Elinajanodote on kasvanut kymmenillä vuosilla entisaikoihin verrattuna. Mannerheimin lempiruoka oli marjapuuro.

Rikkaat ihmiset kun voivat olla kurinalaisia ja jopa vähän askeettisiakin. Marjapuuro kyllä onkin hyvää, mutta Marskin vuode vaatii tietynlaista luonnetta. Näin nykyajan köyhästä ihmisestä.

Vierailija
630/694 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voiture uskoa tätä. Jo näin monta päivää kulunut eikä AV vieläkään tiedä. Olen todella pettynyt ja poistun palstalta.

Vierailija
631/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin muutamaa esimerkkiä noista laulujen koviskapinoinneista ja asioista, joista eivät tiedä mitään? Koetin kovaati muistella sanoituksia, eikä tule mieleen sellaisia. Muistan laulun villiviinistä seinässä ja kylpyläkaupungin syksystä ja hei hoi hauesta, eikä niistä herää kovinkaan radikaaleja viboja.

Samaa mieltä, eihän Ultra Bra mitään anarkistikapinaa ollut! Vaan se juju oli yhdistää vanhempiensa sukupolven Agit Prop -tyylinen sävellys esihipsteri-Punavuori -sanoituksiin ja kaupunkikulttuuriin.

"Ken Saro-Wiwa on kuollut" on kyllä aika yhteiskunnallisesti kantaa ottava. Ja Vapaaherran elämää-levyllä on muitakin. Ei nyt mitään anarkistikapinaa, mutta poliittista sanomaa sisältäviä.

Silloin bändin alkuaikoina profiloituvat kyllä joksikin muuksi, kuin pelkiksi Jäätelöauto- rallattelijoiksi. Vaikka sekin on kyllä hieno biisi, ei siinä mitään.

Vierailija
632/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkonen sentään yrittää laittaa kapuloita patriarkaatin rattaisiin. 

Kokkonen on rivissä. Rupsahtanut kokkonen kunniakkaasti rivissä.

Näin alkutalvesta Alepassa, on aika kaukana rupsahtaneesta. Timmi kroppa ja tosi nätti naama edelleen. Ite samanikäinen ja ikä näkyy törkeästi pahemmin mut eipä kyllä ole massiakaan...

633/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdittiinköhän hänen päiväänsä kuvata ollenkaan? Ja mitä tapahtuu biiseille, jotka oli valmisteltu Terhiä varten, jäävätkö ne ikuisesti kuulematta?

Vierailija
634/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että pakeni pöydästä kesken Wiskarin SMG-version...

Mun sympatiat on aivan kaikkien niiden puolella, jotka joutuu kuulemaan oman kappaleensa Wiskarin poskiontelotulehdus-soundilla.

Vierailija
635/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005563255.html

Sisäpiiriläinen avaa juttua tosin ei mitään uutta. Ei johtunut muista artisteistä eikä alkoholista, tunnelma oli mitä mainioin. Miksi sitten Terhi lähti? Olis nyt suoraan sanonut. :D

Vierailija
636/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaisin muutamaa esimerkkiä noista laulujen koviskapinoinneista ja asioista, joista eivät tiedä mitään? Koetin kovaati muistella sanoituksia, eikä tule mieleen sellaisia. Muistan laulun villiviinistä seinässä ja kylpyläkaupungin syksystä ja hei hoi hauesta, eikä niistä herää kovinkaan radikaaleja viboja.

Samaa mieltä, eihän Ultra Bra mitään anarkistikapinaa ollut! Vaan se juju oli yhdistää vanhempiensa sukupolven Agit Prop -tyylinen sävellys esihipsteri-Punavuori -sanoituksiin ja kaupunkikulttuuriin.

"Ken Saro-Wiwa on kuollut" on kyllä aika yhteiskunnallisesti kantaa ottava. Ja Vapaaherran elämää-levyllä on muitakin. Ei nyt mitään anarkistikapinaa, mutta poliittista sanomaa sisältäviä.

Silloin bändin alkuaikoina profiloituvat kyllä joksikin muuksi, kuin pelkiksi Jäätelöauto- rallattelijoiksi. Vaikka sekin on kyllä hieno biisi, ei siinä mitään.

Sanoitusten tekijä on ammattipoliitikko, joten olisi aika outoa jos ei teksteissä olisi mitään poliittista.

Vierailija
637/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi, huhhuh. Se että sä et ole kuullut sen puhuvan ei tarkoita shaissen vertaa :D Kyllä vaan UB:n comebackin myötä on ollut julkisuudessa ihan vuoden sisään. Mm. jossain Aamu-tv:ssä

Vierailija
638/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitusten tekijä on ammattipoliitikko, joten olisi aika outoa jos ei teksteissä olisi mitään poliittista.

Siksi ihmetyttää väitteet, ettei bändillä olisi ollut poliittista sanomaa ainakaan alkuaikoina. Vaikka Sinnemäki asettui ehdolle ensimmäistä kertaa vasta siinä vaiheessa, kun Jäätelöauto oli jo ilmestynyt ja sanoitukset muuttuneet muutenkin henkilökohtaisemmiksi sen sijaan, että olisi laulettu Rommeleista ja Shellistä.

Vierailija
639/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissasi, huhhuh. Se että sä et ole kuullut sen puhuvan ei tarkoita shaissen vertaa :D Kyllä vaan UB:n comebackin myötä on ollut julkisuudessa ihan vuoden sisään. Mm. jossain Aamu-tv:ssä

Myös ihan spontaanisti on antanut haastatteluja, muistan jotkut takavuosien linnanjuhlien jatkot, joissa toimittaja keskusteli pitkään Kokkosen ja silloisen miehensä kanssa. Eikä tarvinnut lypsää kommentteja.

Vierailija
640/694 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että pakeni pöydästä kesken Wiskarin SMG-version...

Mun sympatiat on aivan kaikkien niiden puolella, jotka joutuu kuulemaan oman kappaleensa Wiskarin poskiontelotulehdus-soundilla.

En edes yrittänyt katsoa edellistä Espanjassa kuvattua kautta, vähän vastaavasta syystä (Olli Lindholm)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän