Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hävettää olla ATTENDOlla töissä...

Vierailija
07.02.2018 |

Ajauduin aikoinaan yrityskauppojen myötä Attendolle töihin. En vaan enää koe minkäänlaista ylpeyttä työpaikastani saati työstäni. Hävettää olla tässä firmassa. Muita?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Attendo hoivakotiin keikkatyötä. Olen koulutukseltani sairaanhoitaja, mutta teen lähihoitajan keikkoja. Minulla on raha-asiat tällä hetkellä hyvin ja eläkeikään reilu kymmenen vuotta. Joten teen vaan enää keikkatyötä. Haluan päästä vähäb helpommalla nyt. Olen tykännyt kovasti. Lämmin ilmapiiri. Keikkalaisen lyhyemmät päivät ja vähemmän työpäiviä kuin vakituisilla hoitajilla. Olen ollut ikäni sairaalamaailmassa ja nyt nautin tästä työstä. Perushoitamista sekä ulkoilua, viriketoiminttaa jne, aina sen mukaan, kun kerkeää. Tykkään hoivakodin kodinomaisesta ja lämpimästä ilmapiiristä. Ihania hoitajia, suloisia hoitoapulaisia pirteä viriketoiminnanohjaaja, reipas fysioterapeutti, hyvä ja innostava johtaja, tosi herkullisia ruokia ja kakkuja tekevä kokki, ahkera siivooja ja ihastuttavia asukkaita. Yksi parhaimmista työpaikoista, missä olen ollut.

Vierailija
22/22 |
19.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIksi ihmettelenkin miten joillain ihan tavallisilla ihmisillä on kova hinku terveyspalveluiden yksityistämiseksi. Tuotahan se on! Henkilökuntaa yritetään vedättää koko ajan ja asiakkaat maksavat itsensä kipeiksi paskasta palvelusta. Yksityisten tarkoitus on tehdä voittoa! Ne eivät ole mitään hyväntekeväisyyslaitoksia, vaan se voitto revitään mistä saadaan.

Se että kunta kilpailuttaa nuo puoskarifirmat puolestasi, on vain irvikuva terveysfirmojen välisestä kilpailusta.

Esim Saksassa ihmiset kilpailuttavat suoraan itse vakuutusyhtiöt ja klinikat. Tiukan klinikoiden välisen kilpailun seurauksena perusterveydenhuollon taso hakkaa mennen tullen Suomessa saatavan vastaavan, vaikka meillä pitäisi olla maailman paras terveydenhuoltojärjestelmä. Suomalaisen terkkarin lailla perseilevä saksalainen klinikka olisi hyvin nopeasti lappu luukulla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla