Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet eivät pidä seksistä

Ullava
07.02.2018 |

En ole harrastanut mieheni kanssa seksiä kohta pariin vuoteen. Hän ei ole koskaan ole ollut aloitteellinen eli lopetin kaikki yritykset itsekin. Olen oppinut elämään ilman. En tiedä, mistä johtuu hänen suhtautumisensa asiaan, mutta hän ei halua ei minua eikä ketään muutakaan eikä edes miestä.

Tietysti on oikeus olla harrastmatta seksiä, jos ei halua.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi käy jörnimässä jossain muualla.

Vierailija
2/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, kun on aina kotona tai sitten töissä. Ei ole pitkiä aikoja pois. Olisi hyvä, jos kävisi, ettei olisi aina niin stressaantunut.  Ei koskaan iltaisin, ei öisin, ei suostu menemään firman pikkujouluihin ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun olen tottunut olemaan ilman jo itsekin. Tässä on sentään katto pään päällä ja kun vielä on lapsikin ei viitsi lähteä seikkailemaan. 

Mies saisi mun pielestä joskus vähän irrotella ja vaikka sekstata kenen kanssa haluaa, en ole omistavaa sorttia, mutta sitä ei saa mihinkään.

Vierailija
4/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullava kirjoitti:

No kun olen tottunut olemaan ilman jo itsekin. Tässä on sentään katto pään päällä ja kun vielä on lapsikin ei viitsi lähteä seikkailemaan. 

Mies saisi mun pielestä joskus vähän irrotella ja vaikka sekstata kenen kanssa haluaa, en ole omistavaa sorttia, mutta sitä ei saa mihinkään.

Jätä se sika!

Vierailija
5/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullava kirjoitti:

No oletko koittanut vetää mieheltä housuja jalasta ja napata ''sitä'' suuhun nopeasti? Miten reagoi?

Vierailija
6/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen joskus sen kanssa puhunut asiasta, mutta se sanoo, että on tässä muutakin kuin seksi. Sille rittää kun on muija ja muksu kotona. On hiukan saamaton vissiin.

Kyllä olen miettinyt jättämistä, mutta en jaksa itsekään enää. 

Pitää ehkä seksiä syntinä, koska on pohjanmaalta kotoisin. Olen tästäkin yrittänyt puhua, mutta vaikenee kuin muuri.  

Oma on tietysti syyni, mutta tässä vähän puran itseäni. Eikä mulla ole muita sukulaisia... kuin tämä äijä ja tytär.

Vierailija
7/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä silloin pari vuotta sitten yritin kaikki keinot, mutta en yksinkertaisesti jaksa olla aina aloitteellinen.

Sitten se joutuu pakosta touhuihin ja jos sitä inhottaa. Se sano, että mä tärisen kuin mikäkin.....

Sanoin, ettei sitten enää tartte sitä katsoa...

Vierailija
8/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli töistä tänään ja sanoi, että perhana mä en jaksa enää noitten kanssa säätää....

Tällaista se tämänajan työ, vie mehut äijältä.....

Edes yksi lapsi saatiin aikaiseksi, kun pakotin......

Vierailija
9/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kerrot tuon kaiken tänne?

Vierailija
10/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se oli sun valinta parisuhdetta muodostaessa? Jos ei miestä ole alun alkaen seksi kiinnostunut, niin ei se todennäköisesti kiinnostu siitä myöhemminkään.

Vierailija
11/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testosteronitasot kannattaa mittauttaa jo ihan terveydenkin puolesta. Googlea ihan huviksesi aihetta ja katso kuulostaako tutulta. Omalla miehelläni huomattiin matalat arvot jo joskus 35 vuotiaana.

Jos lääkitystä pelkää, niin jo ruokavalion laittaminen kuntoon, liikunnan lisääminen ja terveet elintavat auttavat paljon. Lääkitys kyllä auttaa myös, paras tulos tulee elintapoja muuttamalla fiksummaksi.

Vierailija
12/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittäkää kokoomusta kun imevät tyhjiin tämän kansan henkisesti ja fyysisesti. Mä en ymmärrä miten te äänestätte vieraan vallan agentteja.

Vierailija
13/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehellä tietenkin oikeus olla ilman, mutta ei oikeutta pakottaa sinua olemaan ilman.

Ikävä ja tuttu tilanne. Hankin rakastajan.

Vierailija
14/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, että muillakin on samoja ongelmia. Ehkä sitten joskus kun lapsi on niin suuri, ettei tartte olla kotona niin mulle tarjoutuu tilaisuus rakastajaan.

No kyllä se ehkä niin kauan oli vähän kiinnostunut kun sai mut nalkkiin ja lapsi tuli. 

Työ näyttää tosiaan vievän kaikki mehut myös...

Vierailija
15/15 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei me puhuta nyt kaikista miehistä vaan siitä ettei sun mies halua seksiä sun kanssasi! ymmärrän häntä hyvin. tyhmät on paskoi panoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä