Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelun aloittaminen 13-vuotiaana

Urpo
07.02.2018 |

Alakerran hyvinkehittynyt teinityttö aloitti seurustelun 13-vuotiaana. Mikä on hyvä ikä aloittaa seurustelu?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias on vielä lapsi vaikka vartalo olisikin kehittynyt. Jos 13-vuotias seurustelee saman ikäisen kanssa, niin se on ok. Seksi ei lasten elämään kuulu.

Vierailija
2/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 13 ekassa "seurustelu"suhteessa. Ei seksiä.

14-vuotiaana löytyi eka varsinainen poikaystävä, saman ikäinen. Se oli ihan hyvä ikä harjoitella toisen kanssa olemista, pääosin toistemme kotona pyörittiin. Hyviä muistoja, jälkeenpäin olen ollut iloinen että on ollut pidempiaikainen poikaystävä ennen ns. baareilu-aikaa, ei lähtenyt turhiin juttuihin mukaan sitten myöhemmin kun oli jotain realismia ja terveitä kokemuksia alla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sitä mieltä että 16 on hyvä ikä aloittaa seurustelu. Suuri osa nuorista alkavat edes vähän aikuistua siinä 16 ikävuoden vaiheessa, tosin sekin on yksilöllistä

Vierailija
4/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin 3 vuot sitte, ku olin 10. Ei ku siis 4 vuot sitte ku oli 10 siis.

Vierailija
5/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

If she bleeds, she breeds...

Vierailija
6/6 |
09.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin "seurustella" 13-vuotiaana ja poika oli saman ikäinen. Ensin vain hengailtiin ja pussailtiin jne. Sitten kerran kun hänen vanhempansa olivat poissa kotoa pitempään, mentiin heille ja sänkyyn asti.

Se oli hämmentävää ja pettymys kai kummallekin. Ei tuntunut oikein miltään. Sen jälkeen "seurustelu" alkoi laimeta ja kumpikin hakeutui muihin maisemiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän