onko mitään mahdollsita laihtua kuussa 5kg?
Kommentit (23)
Kannattaa pitää jalat maassa laihdutuksessakin.
Kuussa laihtuu varmaan heti 5-50kg, kun vetovoima on niin paljon pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painoindeksillä melkeinpä mahdotonta, olet kuitenkin normaalipainoinen. Eri asia, jos ylipainoa olisi kymmeniä kiloja.
Ei ole, itse laihdutin 30kg viidessä kuukaudessa normaalipainon sisällä.
Laihdutin itse normaalipainon sisällä 5 kg kuukaudessa vähähiilarisella ruokavaliolla. Yhteensä kymppi lähti; 79 kg -> 69 kg (olen 178 cm pitkä).
Eikä tarvinnut nähdä nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla painoindeksillä melkeinpä mahdotonta, olet kuitenkin normaalipainoinen. Eri asia, jos ylipainoa olisi kymmeniä kiloja.
Miten voi olla normaalipainoinen jos on 30 kg laihdutettavaa? :D
Juu, tajusin vitsin.
Joo, jos ei haittaa, että iso osa siitä on nestettä eikä läskiä.
kyllä ne siellä keskitysleirilläkin laihtuivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko jonkin endokriinisen sairauden vai synnytitkö? Muuten tuo ei ole edes mahdollista saati järkevää.
On, Nutrilettillä, 550 kcal päivässä pelkkää pussipirtelöä. Mutta eihän sitä toki ole tarkoitettu jo ennestään normaalipainoisille ihmisille, ja pahimmillaan käyttö voi laukaista syömishäiriön.
Minulta lähti 90kg yhden viikonlopun aikana. Yrittää vongata takaisin, mutta ei kiinnosta sen lässytykset.
Vierailija kirjoitti:
Ei sentään mahdotonta ole. Kamppailu-urheilijat tekee tätä jatkuvasti. Kilpailuihin pitää pudottaa tiettyyn painoluokkaan ja treenikaudella kannattaa olla enemmän massaa.
Sitä en sano, että se terveellista tai järkevää olisi, mutta näin kuitenkin ihmiset tekee.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, bmi 25 on selvästi ylipainoinen ellei ole aivan tosi lihaksikas ja roteva.
Eli lähtee helposti se 4-5kg kuukaudessa, kun vaan syö järkevästi ja käy lenkillä. HIIT-treenit myös hyvä.
Ketolla onnistuu, jos jollain. Hiilihydraatit alle 20g päivä. Tarpeeksi luonnollista rasvaa, kasviksia ja proteiinia. Nesteitä lähtee jo viikossa kaksi kiloa ja sehän näky heti, kun pöhötys on kropasta ja kasvoista poissa.
Vierailija kirjoitti:
On, Nutrilettillä, 550 kcal päivässä pelkkää pussipirtelöä. Mutta eihän sitä toki ole tarkoitettu jo ennestään normaalipainoisille ihmisille, ja pahimmillaan käyttö voi laukaista syömishäiriön.
Siis ei todellakaan tarvitse mitään tuollaisia.
Syö vaan normaalisti, terveellistä puhdasta ruokaa silloin kun on nälkä. Paljon vettä, askelia ja unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko jonkin endokriinisen sairauden vai synnytitkö? Muuten tuo ei ole edes mahdollista saati järkevää.
Anoreksia
Laihdutin 10 kg kuukaudessa normaalipainon ylärajalta eli lähtöpaino oli 70 kg.
Kova homma, mutta on pysynyt jo vuosia kevyempi olemus.