Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi tuttavuus ei pessyt käsiään vessassa käydessään

Vierailija
07.02.2018 |

Tuli siis luokseni kylään ja kävi kaksi kertaa vessassa, mutta kummallakaan kertaa ei pessyt käsiään. Veti vessanpöntön ja sen jälkeen avasi heti oven. Tarjolla oli kaikenlaista fingerbuffettia, mutta tuon jälkeen en koskenut niihin sormellakaan. En sanonut mitään, mutta tämän jälkeen en aio enää tavata.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahhah, mä en olisi jäänyt sulle kiinni. En ihan periaatteesta ikinä pese käsiäni (elleivät ole ihan konkreettisesti ruskeassa paskassa). Vieraisilla ja työpaikalla kuitenkin laken hanaa jonkun aikaa, että tyhmät ja nipot kuvittelisivat minun pesevän käteni 

xD

Ihan oikeesti? Miksi et päse käsiäsi? Ei kait ne siitä kulu. 

Ei mitkään muutkaan luontokappaleet pese käsiään,miksi ihmisen pitäisi?

Hyi helvetti. Et varmaan pese myöskään kakkapyllyäsi? 

Vierailija
22/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hahhah, mä en olisi jäänyt sulle kiinni. En ihan periaatteesta ikinä pese käsiäni (elleivät ole ihan konkreettisesti ruskeassa paskassa). Vieraisilla ja työpaikalla kuitenkin laken hanaa jonkun aikaa, että tyhmät ja nipot kuvittelisivat minun pesevän käteni 

xD

Luulin, että olen ainut. Minä myös nimittäin teen tätä... :---D

Sen pystyy muuten kuulemaan, jos joku ainoastaan laskee vettä hanaan eikä laita käsiä alle. Ovela jättää kädet pesemättä, mutta laskee vettä vaikka käsisaippuapullon päälle, jolloin vesi ei laskeudu suoraan lavuaariin vaan "roiskuu" enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmieshän pesee kätensä ENNEN kuin pissaa!

Vierailija
24/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Sen pystyy muuten kuulemaan, jos joku ainoastaan laskee vettä hanaan eikä laita käsiä alle. Ovela jättää kädet pesemättä, mutta laskee vettä vaikka käsisaippuapullon päälle, jolloin vesi ei laskeudu suoraan lavuaariin vaan "roiskuu" enemmän.

No ootpa tosi ovela. Kyllä sen kuule haistaa kenellä on hygienia kunnossa. Juuri joku tutkija ihmetteli kuinka ihmiset ei pese perseitään paskantamisen jälkeen, vaan suurin osa kulkee koko päivän paskaa housuissa. Ja nyt täällä paljastuu että joillakin on kädet paskan peitossa...

Kusiset kädet, paskaiset kynnenaluset, hyh hyh...

Vierailija
25/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tero ei vetänyt edes omia kakkoja pöntöstä kun lähti töihin.. et siinä sulle mies! Pidä omana!

Vierailija
26/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona pesen vain peukalon ja etusormen, joilla olen miehuuttani pidellyt. Hiihtoretkellä taas mukana on pakkaskestävää käsidesiä.

Vierailija
27/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Oikein leuhkit sillä, että et kulje täysillä valoilla? Sairastahan tuo on, mutta ilmeisesti sairaudentaju sinulta puuttuu.

Mikähän siitä sitten tekee sairasta? Käsienpesupakko on vaan nykyisen yli-turvallisuushakuisen yhteiskunnan tuote. Samaa sarjaa kuin turvavyöt ja pyöräilykypärä. Ja kaiken maailman hygieniapassit (on muuten mulla suoritettuna) ja työpaikkojen turvallisuussuunnitelmat. Kaikkea turhaa elämää pilaavaa. Vastustan sellaista, tosin en ääneen, että "maine" säilyy. En halua että minua ruvetaan painostamaan toisenlaiseen toimintaan.

En sairasta juuri koskaan. Minulla on immuunijärjestelmä pöpöjä varten. Ja jos sattuu tulemaan superpöpö, johon kuolen, niin sittenpähän kuolen. En ole kuolemanpelkoinen. Ja muitten sairastumisista en ota stressiä, mitä se mulle kuuluu?

Vierailija
28/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä ennen aikaa ulkohuuseissa ollut käsien pesupaikka ja terveenä ollaan pysytty.

Mites peset kädet jos metsässä pissähätä yllättää?

Vierailija
29/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiirisen tutkimukseni mukaan yleisissä vessoissa 90% ei pese käsiään ollenkaan. 5% pesee hutaisten ja loput kunnolla. Otanta viimeisen 20v ajalta mitä julkisella puolella olen käynyt.

Vierailija
30/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko varma että käytti edes paperia, saattoi pyyhkiä sormin, nam!

Vierailija
31/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fingerbuffettia :""""""D Voisitko kirjoittaa ihan vaikka SUOMEA?

Sori, sormisyötävää.

Mikset sano suoraan "sipsipussi". Sormiruuat ovat vauvoille.

Mä olisin sanonut ääliölle käsien pesusta. Yhtä tyhmiä olette, paskanakki ja nössö.

Vierailija
32/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Voi hemmetti.

Ei vissiin parane koskaan käydä julkisissa vessoissa?

Vierailija
33/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona pesen vain peukalon ja etusormen, joilla olen miehuuttani pidellyt. Hiihtoretkellä taas mukana on pakkaskestävää käsidesiä.

Sehän onkin täysin mahdollista. NOT

Vierailija
34/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Oikein leuhkit sillä, että et kulje täysillä valoilla? Sairastahan tuo on, mutta ilmeisesti sairaudentaju sinulta puuttuu.

Mikähän siitä sitten tekee sairasta? Käsienpesupakko on vaan nykyisen yli-turvallisuushakuisen yhteiskunnan tuote. Samaa sarjaa kuin turvavyöt ja pyöräilykypärä. Ja kaiken maailman hygieniapassit (on muuten mulla suoritettuna) ja työpaikkojen turvallisuussuunnitelmat. Kaikkea turhaa elämää pilaavaa. Vastustan sellaista, tosin en ääneen, että "maine" säilyy. En halua että minua ruvetaan painostamaan toisenlaiseen toimintaan.

En sairasta juuri koskaan. Minulla on immuunijärjestelmä pöpöjä varten. Ja jos sattuu tulemaan superpöpö, johon kuolen, niin sittenpähän kuolen. En ole kuolemanpelkoinen. Ja muitten sairastumisista en ota stressiä, mitä se mulle kuuluu?

Voisin yhtyä tuohon jos elettäisiin vielä 60 tai 70-luvulla.

Mutta valitettavasti nykyään monet globaalit taudit leviävät huonon hygieenian kautta.

Siinä ei hirveesti auta että ollaan immuuneja kaikille "härmän" bakteereille.

Vierailija
35/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä ennen aikaa ulkohuuseissa ollut käsien pesupaikka ja terveenä ollaan pysytty.

Mites peset kädet jos metsässä pissähätä yllättää?

Tuliko ulkohuussien aikaan porukkaa paljon Suomeen Persiasta?

Vierailija
36/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hällä oli syyhy eikä halunnut tartuttaa sitä sinuun.

Vierailija
37/37 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

xD

Ihan oikeesti? Miksi et päse käsiäsi? Ei kait ne siitä kulu. 

Ei mitkään muutkaan luontokappaleet pese käsiään,miksi ihmisen pitäisi?

Niin, no pitäiskö reidet nuolla paskomisen jälkeen, kuten kissa tekee?

Mikäli niin haluat, oma on asiasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän