Mikä on paras ovistesti? Kokemuksia kaivattais.
Taas pitäisi testejä ostaa, mutta en oikein tiedä mitä tilaisin.
Olen kokeillut vähen kaikenlaisia, Apteekin omaa joka oli kyllä minun mielestä hyvä mutta turhan kallis. Advance-testejä olen myös kokeillut mutta en niihin oikein ollut tyytyväinen, enkä myöskään mammaksin testeihin(nimi taisi olla wondfo tai joku vastaava) ja sitten niitä fertestin ovistestejä. Aconia en vielä ole testannut, onko se hyvä?
Eli kertokaahan nyt mielipiteitä testeistä niin tietäisin mitä tilata.
Kommentit (9)
Mulla siis ainoastaan siitä kokemuksia. Eikä mitään ongelmaa ole ollut. Puolilta päivin olen testaillut, kun sitä aamupissaa ei aconissa suositella. Mutta voiko illalla viimiseks testata? Ei siis tarvis testata töissä tms. Ja tosi halpoja ovat, kun olen ne vielä puolittanut. Eikä ongelmaa lukea tulosta puolikkaastakaan tikusta. Tänään viimeksi tuli selvä ovisplussa.
Mistä olette löytäneet Clearbluen ovistestejä? Lääkäri sanoi niitä parhaiksi, mutta apteekissa ei niitä ainakaan ole. Clearplan ovulaatiotestikin on poistettu markkinoilta, joten monissa apteekeissa on tarjolla vain apteekin omaa testiä. Siihen en saanut viimeksi kuin haalean viivan, en sitten tiedä, onko vika testissä vai minussa :).
Onko testi " liian" herkkä vai miksi tosiaan ei aamupissaa? Mullakin kaapissa noita testejä, en vaan oo vielä kokeillu...
tuollaiselle ovulaatiotestille, kierto on ollut hieman kummallinen.
Paljonko nuo testit maksavat, montako testikertaa niissä on ja kuinka usein " pitää" testata kierron aikana(oletettuun ovisaikaan)?
Juu, on niin herkkä, että voi tulla/tulee väärä plussa aamupissasta aconilla.
Patterson:
tuollaiselle ovulaatiotestille, kierto on ollut hieman kummallinen.
Paljonko nuo testit maksavat, montako testikertaa niissä on ja kuinka usein " pitää" testata kierron aikana(oletettuun ovisaikaan)?
Itse kysyin jokinaika sitten vähän samaa asiaa. Tai minä taisin kysyä lähinnä nettiosoitteita, mistä testejä voi tilata. Käy katsomassa vastaukset Ovulaatio-palstalta. Noiden nettifirmojen sivuilla on sitten lisätietoja testaamisesta, hinnosita yms. Toki testejä saa myös apteekeista ja vissiin marketeistakin. Itse tilasin netistä, tosi vaivatonta ja nopeaa. Nyt testit jo odottelee käyttöä tuolla vessan kaapissa!
Onnea!
suosittelisin minä, ovistestinä sitä itse käytän. Jos on mahdollista hankkia jostain kone käytettynä ei hinta välttämättä päätä huimaa (omani 35e) ja tikut maksaa suunnilleen 23-26e/kk. Persona tunnistaa jokaisen kierron " punaiset päivät" eli päivät jolloin on mahdollista tulla raskaaksi ja lisäksi näyttää vielä päivät jolloi ovulaatio on tapahtumassa. Tätä suositteli terveysasemalla lääkärikin ;) Ehkäisytietokonetta voi siis loistavasti käyttää päinvastaiseen tarkoitukseenkin!
Olen käyttänyt ferttestiä, apteekin omaa ja aconia. Kaikkiin olen ollut ihan tyytyväinen, apteekin tietty aika arvokas. Viimeksi käytin aconia, kun ovistikuttelu osui lomaviikolle. Aconin kanssa ei voi käyttää aamupissaa ja musta ovistikuttelu työpaikalla aamupäiväpissoista tuntuis vähän pöllöltä. Mitäpä sitä ei tietty vauvan takia tekis..Hinnaltaanhan acon on edullinen noihin em. verrattuna. Ferttestiä ja aconia voi tietysti vielä puolittaa, jos haluaa säästää. Musta se kyllä hieman vaikeuttaa tuloksen lukemista, mutta monethan sitä kuitenkin tekee.