Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ssri-lääkkeet viedä orgasmikyvyn pysyvästi?

Vierailija
06.02.2018 |

Kokemuksia? Lääke pitäisi aloittaa(Seronil) ja pelotta orgasmikyvyn pysyvä menettäminen

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla seronil 60 mg annoksella ei vaikuttanut mitenkään orgasmeihin. Olen nainen, söin lääkettä 3 vuotta.

Vierailija
22/24 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄRKEÄÄ: pssd ei nimestään huolimatta liity ainoastaan ssri/snri - lääkkeisiin, VAAN VOI TULLA mistä tahansa psyykelääkkeestä. Itse sain elämäni tuhonneen vakavan vauriotilan vuosia sitten valdoxanista ja voxrasta, pian käytön aloittamisen jälkeen, kun minulle vakuutettiin että ne ovat varmasti vaarattomia. Tiedän nyt monia muita, joille kävi samoin. Joillekin jo yhdestä pilleristä, niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin. Sama koskee mirtatsapiinia jne.

ÄLÄ KÄYTÄ MITÄÄN PSYYKELÄÄKKEITÄ JOS ET HALUA PELATA VENÄLÄISTÄ RULETTIA KOKO ELÄMÄSI TUHOUTUMISESTA. Tiedän tuhansia ihmisiä jotka elävät tätä kidutusta itsetuhoisin mielin, ja tunsin hlökoht 10 ihmistä, jotka pelkästään 2 vuoden aikana ovat itsensä tappaneet. Lisää on koko ajan menossa.. Masennus on kuin hupiajelu tähän tuhoon verrattuna. Ja siitä pääsee yli erilaisin keinoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut pysyviä haittoja onneksi, mutta Olanzapiinin ja Brintellixin käytön aikana kyvyt ja halut olivat täysin nollassa.

Vierailija
24/24 |
16.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin escitalopramia ehkä n. kolmen vuoden ajan ja kun lopetin (psykiatrin ohjeiden mukaisesti hitaasti vähentämällä), viimeisen murusen pois jättäminen aiheutti aikomoisen tunne- ja hormonimyrskyn. Panetti lähes koko ajan, kalusto oli hyvin tuntoherkkää ja orgasmit olivat taas hyviä. Tuo myrskyvaihe kesti pari kolme viikkoa ja tasaantui sitten. Sanoisin että orgasmien suhteen tilanne palasi lääkitystä edeltäneeseen aikaan. Lääkettä syödessä seksi kiinnosti paljon tavallista vähemmän ja silloinkin kun kiinnosti, tarvittiin kyllä aika rutkasti stimulaatiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi