Voiko ssri-lääkkeet viedä orgasmikyvyn pysyvästi?
Kokemuksia? Lääke pitäisi aloittaa(Seronil) ja pelotta orgasmikyvyn pysyvä menettäminen
Kommentit (24)
Mulla on ollut Sertralin ja Risperdal vuosikaudet käytössä, ei ole vienyt.
Olen mies ja ei ole vienyt kykyä. Voihan se olla että naisille voi vaikuttaa eri tavalla, en tiedä.
En osaa sanoa, koska mulla Seronil ei vuoden aikana ole ainakaan vienyt orgasmikykyä. Mutta kuulemma niin voi käydä kuurin ajaksi, mutta lääkkeen vaikutus lakkaa noin kuukaudessa kun lopetat sen syömisen.
Niin se ei pelota että käytön aikana lähtee orgasmikyky mutta pelkään ettei se palaudu kun lopettaa lääkkeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla Venlafaxin vei kyvyt mutta heti lopettamisen jälkeen palasi normaaliksi.
Minusta samainen lääke teki impotentin ja vasta kaksi vuotta lääkityksen lopettamisen jälkeen alakerrassa alkoi olla jotain elämää.
M 42
Kai se riippuu ihan seksuaalisesta libidostakin. Onko kuinka seksuaalinen yleensä.
Yleista psykiatriasta.
Onko olemassa tapaa, miten psykiatrian keinoin voidaan tieteellisesti, ja tieteen totuus sailyttaen tutkia ihmista? Sellainenkin keino saattaa olla mahdollinen. Kuvailen sita seuraavassa:
Koska tieteen perusvaatimus on, etta tutkimuksen kohteeseen ei saa vaikuttaa ulkoisia tekijoita, jotka vaikuttavat vaaristaen tulokseen ehdotan perustellusti seuraavaa: Psykiatrisen tutkimuksen kohde on toimitettava toiselle planeetalle. Mitaan meidan kulttuuristamme ei kuitenkaan saa siirtya sinne. Erityisesti ei mitaan psykiatriasta, silla se eittamatta vaikuttaa mahdollisen tutkimuksen kohteen ajatuksiin, joita pitaisi puolueettomasti tutkia.
On siis siirettava ihmiselama uudelle planeetalle siten etta se ei ole millaan tapaa tietoinen maan kulttuurista. Siirtaminen on toki hyvin vaikeaa, en edes tieda miten se tapahtuisi, mutta en anna tuon vaikeuden hairita. Oletetaa etta se on mahdollista jollakin keinoin. Esimerkiksi vastasyntynyt siirretaan toiselle planeetalle, jossa han varttuu, siten, etta planeetalla ei ole ketaan, joka olisi tietoinen maan kulttuurista. Ei millaan tavalla. Nain kulttuuri ei siirry.
Nyt olemme tilanteessa jossa voidaan suorittaa tieteellisesti luotettavaa havainnointia. Se ainoastaan edellyttaa, etta maasta kasin on havainnointiyhteys tuolle planeetalle, siella olijat eivat luonnolliseti saa mitaan tietoa havainnoista, eivatka myos tekijoistaan.
Kaikki maan paalla tapahtuva havainnointi on puolestaa kuten tahankin asti; Pseudotiedetta, syysta, etta kulttuuri ja kyseinen pseudotiede vuorovaikuttaa tutkittavan ajatusten kanssa, joita se muka tieteellisesti tutkii. Tassa on edelleen sama tilanne kuin silla kuuluisalla pussin punnitsijalla, joka pitaa punnittavasta pussista kadella kiinni, kun on sen laittanut vaalle.... ... . Kyseisesta syysta mitaan, mita psykiatrian nimissa kerrotaan ei toistaiseksi voida pitaa totuutena.
*pakana*
Ei. Eikä minulla edes lääkityksen ajaksi. Paroksetiini vei, palautui lääkityksen loputyua. N
On ollut käytössä monia eri SSRI-lääkkeitä. Vain yksi vaikutti lääkkeen käytön ajan orgasmikykyyn. Niissä on tosiaan eroja, siitä voi lääkärin kans keskustella.
Jos tämmöinen sivuvaikutus tulisi, lääkkeen voi vaihtaa.
Ei tietenkään lähde orgasmit pysyvästi.
Vaikutus on niin yksilöllistä. Minulla on jokapäivä kyseiset lääkkeet. Panacod, lamictal, triptyl, levozin, tarvittaessa diapam. Enkä voi niitä lopettaa kun minusta tulee agressiivinen, mulkku ei seiso, mutta onhan minulla konstini tyydyttää puolisoni. m
Kyllä minä ainakin tunnen koko tunnekirjon. Masennuslääkkeet loppuelämän. Seksi maittaa, saan orkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vaikutus on niin yksilöllistä. Minulla on jokapäivä kyseiset lääkkeet. Panacod, lamictal, triptyl, levozin, tarvittaessa diapam. Enkä voi niitä lopettaa kun minusta tulee agressiivinen, mulkku ei seiso, mutta onhan minulla konstini tyydyttää puolisoni. m
Minulla on panacod. sillä on pitkäaikainen seisokki joka alkaa jo ottamaan päähän, se että on todella ikävää kun kummallakin meistä alkaa jo sattumaan. Alkuun tuntui miehekkäältä, vaan nyt ei, ollaan menty suuseksiin ja kumpikin ollaan tyytyväisiä. m38
Osa saa pysyviä Seksuaali haittoja, itse olen saanut todella vaikeat haitat. Tässä merkittävä suomalainen juttu aiheeseen liittyen
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/tutkimuksia…
on hyvin yleistä saada pysyviä vaurioita. olen itse yksi ja olen tutustunut kymmeniin muihin kärsimykseni aikana.
Multa ei vienyt ja lääkkeenä Cipralex 15 mg. En ihmettele että "Cipeä" kehutaan parhaimmaksi ssri-lääkkeeksi, vähemmän todettuja haittatapauksia kuin muissa vastaavissa.
Omat kokemukset Seronilista ja Essitalopraamista eli tekevät zombieksi, tunteet latistuu, jatkuva väsymys, ruokahalu kasvaa = lihominen, orgasmin saanti vaikeutuu eli tuntuu kuin alapää olisi puudutettu ja seksihalut katoaa.
Mulla oli aikoinaan lääkkeenä sepram masennukseen. Alapää oli ihan kuollut. Ei tehnyt mieli seksiä ja orgasmit oli tosi laimeita jos tuli ollenkaan. Nykyään mulla on voxra ja risperidon. Panettaa joka päivä ja saan isoja orkkuja. Kyllä mulla palautui täysin. Ei enää koskaan ssri-lääkkeitä.
https://www.laakarilehti.fi/tieteessa/uutiset/masennuslaakkeen-seksuaal…
https://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/miesten_seksuaalihairiot/tutkim…; seksuaaliterveysklinikka on päivittänyt sivuja niin ei toimi toi linkki juuri nyt.
Mulla Venlafaxin vei kyvyt mutta heti lopettamisen jälkeen palasi normaaliksi.