Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ulkomaalainen mies: miten suhteenne eteni?

Vierailija
06.02.2018 |

Kertokaa vähän. Kumpi muutti toisen kotimaahan, miten suhde on voinut, onko ollut ongelmia?

Itse tapasin ihanan miehen muutama kuukausi sitten ja asumme siis eri maassa. Olemme päivittäin yhteyksissä ja pian nähdään. Mietin, voikohan tästä oikeasti tulla mitään. Olemme kumpikin ihan rakastuneita :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin yhteisen ystävän kautta, tämä ystävä on suomalainen, joka opiskeli ulkomailla. Olin häntä tapaamassa ja hän esitteli minulle kavereitaan. Mies oli yksi heistä. Vietimme kivan illan mutta ei ollut mitään säpinää sillä minulla oli avomies Suomessa.

Myöhemmin laiteltiin jotain viestiä sillä meillä on yhteinen harrastus/mielenkiinnonkohde. Sitten ei melkeen vuoteen oltu missään yhteyksissä, paitsi oltiin fb kavereita tietysti.

Erosin siinä välissö ja ehdin olla melkein puoli vuotta sinkkuna, kun lähdin sitten tämän saman ystävän häihin samaan maahan.

Tapasin kyseisen miehen siellä uudemman kerran ja vietettiinkin sen illan jälkeen lomani viimeiset kolme päivää yhdessä.

Kk päästä mies tuli Suomeen käymään ja tästä eteenpäin vuorokuukausina vierailimme toistemme luona. Kunnes noin vuoden seurustelun jälkeen kihlauduimme ja hän muutti luokseni.

Nyt yhteiseloa Suomessa takana reilut kaksi vuotta ja meillä on yhteinen vuoden vanha poika, jota mies hoitaa kotona tällä hetkellä.

Vierailija
22/24 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme Roomassa, annoin ensimmäisillä treffeillä, hän ei ollut uskoa mitä tapahtui. Annoin toisillakin ja vielä puristin alalihaksia niin että teki miehelle todella gutaa. Se oli menoa sen jälkeen.

Vasta myöhemmin paljastin etten ole aito blondi ja lopetin hiusten valkaisun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen järkeä on asua SUOMESSA jos kerran nai ulkomaalaisen miehen! Idea on se että,pääsee pois tästä perslävestä johonkin missä on oikeaa elämää, historiaa ja kulttuuria.

Vierailija
24/24 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän